Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Jeg er 35 og føler meg som 28. Faktisk helt sant! Ikke sant! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ikke sant! "Ikke sant!" Vet ikke helt om jeg skal tolke det som at du mener det jeg sier ikke er sant, eller om du er enig med meg. Tonefallet/ansiktsuttrykket kommer liksom litt bort her på DOL ;-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Og det er kun for dere... Jeg fikk litt panikk ang. undertøy en stund, etter at jeg leste en undersøkelse hvor en stor andel av guttene syntes det var turn off om undertøyet til jenta ikke matchet. Men så kom jeg på at jeg hadde synes en gutt som droppet sex på grunn av undertøy som ikke matchet, var en stor turn off for meg. *LOL* Jeg vil ha en mann som er mer opptatt av det som er _under_ undertøyet enn selvs tøystykkene. 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 "Ikke sant!" Vet ikke helt om jeg skal tolke det som at du mener det jeg sier ikke er sant, eller om du er enig med meg. Tonefallet/ansiktsuttrykket kommer liksom litt bort her på DOL ;-) Sant, nok, men jeg tenkte utropstegnet kanskje sa noe? Hmm... Men jeg mente Ikke sant, som i helt enig 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Dette er galskap. Nothing more, nothing less 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Ååååå... Du har realisert min hemmelige drøm.. *misunnelig* ;o) Det anbefales på det sterkeste! 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Herlig!!! Syns du har vært riktig så fornuftig :-) Noen sier galskap, noen sier fornuft. Deilig er det iallefall 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 WOW!!!!!! Men når sant skal sies så koster jo et skikkelig sett godt og vel 700,-. Du er garantert HOT med det nye undertøyet ditt ;-) Om jeg får litt til overs snart så blir det nok nytt undertøy, støvletter og jeans på meg også. Det er sant og jeg anbefaler det veldig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Sant, nok, men jeg tenkte utropstegnet kanskje sa noe? Hmm... Men jeg mente Ikke sant, som i helt enig Okei da:-) Det var det første jeg tenkte også, men så begynte jeg å lure på om du mente "det er IKKE SANT!" Godt å få det oppklart så helga er redda! 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Okei da:-) Det var det første jeg tenkte også, men så begynte jeg å lure på om du mente "det er IKKE SANT!" Godt å få det oppklart så helga er redda! Ja, god helg! 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Nei- tujueni - så tjueti - (31 er tjueelve) kan du ikke telle? Hehe, nei, jeg kan visst ikke det. Jeg tenkte 20 år for ellevte gang. 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Hva er logikken i det da? Jeg tenkte 20 år for ellevte gang. Skal ikke blande meg borti noe jeg ikke har noe med flere ganger! *skamfull* 0 Siter
Patsi Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Og det er kun for dere... Jeg fikk litt panikk ang. undertøy en stund, etter at jeg leste en undersøkelse hvor en stor andel av guttene syntes det var turn off om undertøyet til jenta ikke matchet. Men så kom jeg på at jeg hadde synes en gutt som droppet sex på grunn av undertøy som ikke matchet, var en stor turn off for meg. Godt poeng, hehe :-D 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Hehe, nei, jeg kan visst ikke det. Jeg tenkte 20 år for ellevte gang. 20 år for ellevte gang blir jo enda mer - er du full også? hehe 20 x 11 = 220 SÅ gammel er hun ikke - hun med det dyre undertøyet! 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 20 år for ellevte gang blir jo enda mer - er du full også? hehe 20 x 11 = 220 SÅ gammel er hun ikke - hun med det dyre undertøyet! Ånei, ikke det nei. 20 år 1. gang 21 år = 20 år for annen gang 22 år = 20 år for tredje gang osv. 30 åringer blir jo som regel 29 år for annen gang ikke sant? Iallefall sier vi det slik her hvor jeg bor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.