Gjest savner mine fine øyner Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 I mine tidlegare år fikk eg alltid beskjed om hvor fine øynene mine er.. men etter noen år med veldig lange dager er de blitt så full i røde streker.. finnes det noen dråper du drypper på for å få dei blanke igjen?= 0 Siter
Velouria Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Først vil jeg anbefale noen gode netter med søvn og evt litt Clear eyes til spesielle anledninger. 0 Siter
Line Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Først vil jeg anbefale noen gode netter med søvn og evt litt Clear eyes til spesielle anledninger. Clear Eyes selges vel ikke i Norge lenger? Synes jeg hørte noe om det for noen år tilbake... 0 Siter
Gjest savner mine fine øyner Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Er det gode ting det clear eyes greiene da? Er det noen bivirkninger eller noe sånt ? 0 Siter
Gjest savner mine fine øyner Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Først vil jeg anbefale noen gode netter med søvn og evt litt Clear eyes til spesielle anledninger. er det ogde ting det clear eyes greiene da?= Finnes det noen bivirkninger ? 0 Siter
vibero Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Clear Eyes selges vel ikke i Norge lenger? Synes jeg hørte noe om det for noen år tilbake... Må si meg litt enig med Velouria - få deg litt mer SØVN jenta mi....også bruker du ClearEyes hvis du skal på fest e.lign. Etterhvert - med mer SØVN - - vil du få klare fine øyne igjen. Jeg har kun kjøpt ClearEyes i Spania jeg. Kunne ikke finne no'n i noe apotek her i Nooreg vaffal... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 er det ogde ting det clear eyes greiene da?= Finnes det noen bivirkninger ? Jeg ville ikke brukt ClearEyes ofte. Jeg vet ikke, men tror det blir samme prinsippet som for nesespray. Det får blodårene til å trekke seg sammen, men ved langvarig bruk mister det effekten, og man er tett i nesen hele tiden. Har det som kriseløsning, men tør ikke for mye, i tilfelle jeg ender opp med konstant røde øyne :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Må si meg litt enig med Velouria - få deg litt mer SØVN jenta mi....også bruker du ClearEyes hvis du skal på fest e.lign. Etterhvert - med mer SØVN - - vil du få klare fine øyne igjen. Jeg har kun kjøpt ClearEyes i Spania jeg. Kunne ikke finne no'n i noe apotek her i Nooreg vaffal... Der sa du akkurat det jeg mente bare i klarere tekst, takk for det. (Du får Clear Eyes, eller iallefall noe som virker på samme måte på f.eks Scorpius på toppen av Løkka.) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Er det gode ting det clear eyes greiene da? Er det noen bivirkninger eller noe sånt ? Bivirkninger av clear eyes? Ja, det er å få permanent røde øyne. Det er en grunn til at det ikke selges i Norge.. Like fornuftig som å pisse i bukse for å holde seg varm.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.