Gå til innhold

Hva er det med oss, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I steden for et ras av "endelig freddan!"-utrop snakker vi bare om begravelser og donasjoner?

Det kan jo være det at det nå er tre dager bare, mellom fredag og fredag.

Moderne kalendre er bare noe dritt. De holder ikke løpet ut i det hele tatt.

Skrevet

Jeg sier iallfall AHH - endelig fredag!

Våknet grytidlig i dag, og jaggu meg har jeg vært effektiv!

Jeg har:

* vasket vinduene + alle speil

* tørket støv

* vasket badet

* vasket resten av huset

* skiftet på senga og vasket sengetøyet

* startet på pizzadeig og pizzasaus til i kveld

Så nå skal jeg straks til dyrlegen med kattene, og deretter på butikken for å handle litt fredagsgodt.

GOD HELG, ALLE SAMMEN! :D

Skrevet

Jeg har:

* tørket støv

* vasket badet

* vasket resten av huset

Så nå skal jeg straks til dyrlegen med kattene, og deretter på butikken for å handle litt fredagsgodt.

Fy farao freya - du kunne ikke tenkt det å komme til meg å gjøre min liste også?? ;-)

God fredda'n til deg også

Skrevet

Fy farao freya - du kunne ikke tenkt det å komme til meg å gjøre min liste også?? ;-)

God fredda'n til deg også

Uff nei, nå gidder jeg ikke mer... Hehe. :)

Fordelen med å ikke få sove er jo at man har mye tid til overs, ulempen merker jeg nå når jeg begynner å bli temmelig sigen... Får ta en før-middagslur før samboeren kommer hjem fra jobb i dag, så kan vi kose oss med pizza og brus i kveld. :)

Kos deg du også, vibero!

Skrevet

Jeg har:

* tørket støv

* vasket badet

* vasket resten av huset

OJ! Nå ble jeg imponert!

Jeg har akkurat stått opp, og tenker ikke gjøre noe særlig.

(Men så har jeg alibi, da. Er hjemme fra jobb fordi det verker noe inni hampen i kjeften (etter visdomstanntrekking) - får døyva det verste med painkillers, men ikke helt - og føler meg bare rævva ...)

Men jeg gleder meg til kvelden og helga jeg også! Har to barn (som snart kommer fra skolen) og en fantastisk mann som jeg skal kose meg sammen med.

God helg!

:o)

Skrevet

OJ! Nå ble jeg imponert!

(Men så har jeg alibi, da. Er hjemme fra jobb fordi det verker noe inni hampen i kjeften (etter visdomstanntrekking) - får døyva det verste med painkillers, men ikke helt - og føler meg bare rævva ...)

Men jeg gleder meg til kvelden og helga jeg også! Har to barn (som snart kommer fra skolen) og en fantastisk mann som jeg skal kose meg sammen med.

God helg!

Er vanligvis ikke så flink da... :)

Er notorisk B-menneske og utrolig god på skippertak. Så da er det ikke rart jeg føler meg ekstra stolt når jeg har gjort så mye fornuftig i dag! :)

Skrevet

Jeg har:

* tørket støv

* vasket badet

* vasket resten av huset

Å du dæven har du litt energi å låne bort eller?

Jeg har stått opp, dolet, spist frokost, lagt meg igjen, sovet 2,5 timer, og nå har jeg lekt og sunget litt.

Skrevet

Å du dæven har du litt energi å låne bort eller?

Jeg har stått opp, dolet, spist frokost, lagt meg igjen, sovet 2,5 timer, og nå har jeg lekt og sunget litt.

Nå er energien litt tappet, kan du si. :)

Blir så lei av å våkne grytidlig om morgenen, så jeg tenkte jeg like gjerne kunne gjøre noe fornuftig istedet for å tvinge meg til å sove.

Men NÅ er jeg trøtt, nå...

Skrevet

Endelig fredag!

Jeg skal ut på jentekveld i dag, og forlate min sønn og samboer. Samboer fikk et PC-spill, øl og VIF-bladet, så jeg kan dra med god samvittighet. Det blir flott! :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

OJ! Nå ble jeg imponert!

God helg!

Stakkar deg da! Så smertene innhentet deg?

Jeg syntes du var vel tøff som gikk på jobb alt dagen etter...

Skrevet

Stakkar deg da! Så smertene innhentet deg?

Jeg syntes du var vel tøff som gikk på jobb alt dagen etter...

Hehe. Ja, det holdt fint i en og en halv dag. Men i går i ett-tida måtte jeg kaste inn håndkle' og dra hjem.

Det er godt å slappe av hjemme.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe. Ja, det holdt fint i en og en halv dag. Men i går i ett-tida måtte jeg kaste inn håndkle' og dra hjem.

Det er godt å slappe av hjemme.

Håper du får en rolig helg da, så du får kommet deg litt :-)

Skrevet

Håper du får en rolig helg da, så du får kommet deg litt :-)

Takk for det. Mandag skal jeg jo tilbake for en ny "omgang". Da skal den tanna han ødela bygges opp igjen på den ene eller andre måten ...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Takk for det. Mandag skal jeg jo tilbake for en ny "omgang". Da skal den tanna han ødela bygges opp igjen på den ene eller andre måten ...

Får håpe at ikke det også blir smertefullt, da...

Vet du hva som skal skje, om du skal få ny krone, eller bro, eller hva?

Skrevet

Får håpe at ikke det også blir smertefullt, da...

Vet du hva som skal skje, om du skal få ny krone, eller bro, eller hva?

Aner ikke. Jeg spurte om det blir krone, og da svarte han at han skulle se på det da og vurdere om han skulle prøve å "flikke på den".

Jeg tror jeg kommer til å prøve å få krone - som han dekker. Hvis han prøver å bygge opp igjen tanna med plast (det er vel det som er flikkinga han sikta til), så er jo det noe som ikke er fullt så holdbart - og må jeg til med krone etterpå da ...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Aner ikke. Jeg spurte om det blir krone, og da svarte han at han skulle se på det da og vurdere om han skulle prøve å "flikke på den".

Jeg tror jeg kommer til å prøve å få krone - som han dekker. Hvis han prøver å bygge opp igjen tanna med plast (det er vel det som er flikkinga han sikta til), så er jo det noe som ikke er fullt så holdbart - og må jeg til med krone etterpå da ...

Om han insisterer på å gi deg plast, så pass på å få skriftlig at han garanterer at tanna skal bli holdbar, slik at du kan gå tilbake senere om det blir problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...