Gå til innhold

Brede skuldre

Gjest ikke lett, nei

Anbefalte innlegg

Gjest ikke lett, nei
Skrevet

Jenter/damer, hvor mange cm er dere rundt skuldrene? Jeg er ca 105 cm, og jeg er veldig tynn, så det er ikke pga. fett. Jeg bruker ca. str. 44 rundt skuldrene og ca. 38 i livet, så det er vanskelig med jakker og sånnt. Må kjøpe stor str. og sy inn i livet... Ikke særlig gøy.

Fortsetter under...

Skrevet

Noe er det støtt, hva?

Når jeg kjøper bukser, må jeg alltid sy inn beina. Og det er fordi jeg er stor rundt rompe og hofter, men har såkalt slanke bein.

Da jeg var ung, kunne jeg ikke ha "hele" ting, for jeg var spe oppe og breiere nedover: størrelse 36 øverst og 40 rundt hoftene. Så det ble skjørt og bluse/genser på meg.

Og vanvittige komplekser. Tok meg rekkevis av kjærester før jeg fatta at mange likte store romper. Vakke særlig stor, engang. Den var bare "voksen" tidlig.

Jeg gikk altid og trakk genserne mine langt nedpå beina.

Nå som toppene rekker til navlen, hadde jeg vel tatt reper'n for godt.

Noen å glede seg over har man når man ikke er ung lenger også.

;)

Skrevet

*henter målebåndet*

112 cm, gitt...

Skjønner akkurat hva du mener. Når man er str. 46 øverst, 42 på midten, og 40 over hoftene, hvordan får man tak i kåper og kjoler som passer?

Skulle ikke ha løftet så mye jern i mine unge dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...