Gjest ikke lett, nei Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jenter/damer, hvor mange cm er dere rundt skuldrene? Jeg er ca 105 cm, og jeg er veldig tynn, så det er ikke pga. fett. Jeg bruker ca. str. 44 rundt skuldrene og ca. 38 i livet, så det er vanskelig med jakker og sånnt. Må kjøpe stor str. og sy inn i livet... Ikke særlig gøy. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Noe er det støtt, hva? Når jeg kjøper bukser, må jeg alltid sy inn beina. Og det er fordi jeg er stor rundt rompe og hofter, men har såkalt slanke bein. Da jeg var ung, kunne jeg ikke ha "hele" ting, for jeg var spe oppe og breiere nedover: størrelse 36 øverst og 40 rundt hoftene. Så det ble skjørt og bluse/genser på meg. Og vanvittige komplekser. Tok meg rekkevis av kjærester før jeg fatta at mange likte store romper. Vakke særlig stor, engang. Den var bare "voksen" tidlig. Jeg gikk altid og trakk genserne mine langt nedpå beina. Nå som toppene rekker til navlen, hadde jeg vel tatt reper'n for godt. Noen å glede seg over har man når man ikke er ung lenger også. 0 Siter
Atene Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 *henter målebåndet* 112 cm, gitt... Skjønner akkurat hva du mener. Når man er str. 46 øverst, 42 på midten, og 40 over hoftene, hvordan får man tak i kåper og kjoler som passer? Skulle ikke ha løftet så mye jern i mine unge dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.