Gjest KariKruskakli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg har langt, ganske tykt hår med litt bølger som går ganske langt ned på ryggen. Litt sånn Vibeke Løkkeberg, men litt lysere. Jeg er så i tvil om jeg skal beholde håret. Det er liksom meg. Men jeg begynner å bli en "voksen" dame, og jeg har alltid ment at langt hår på eldre damer er stygt. Jeg nærmer meg 40 og i dag er en slik dag, hvor jeg er på nippet til bestille frisørtime, men ikke vet helt om jeg tør. Hva slags frisyre skal jeg i så fall ha? Det er vanskelig. Noen tips? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Skulderlangt hår, oppklipt slik at det ikke bruser på sidene. Evt litt lengde på panneluggen? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Så lenge håret ditt ser sunt og velstelt ut og du er typen til det, synes jeg ikke det er noe aldersmessig i veien for å beholde det. Men jeg aner jo ikke noe om akkurat det. ;o) Om du skulle ønske å beholde litt hår, er som regel sånn cirka skulderlengde kjempefint på voksne damer uansett type. 0 Siter
Gjest hårfryseren Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Du må definitivt klippe deg om du har hår som henne og er 40 år. Det er grusomt. Langt hår på eldre damer er ekkelt. Jeg synes forøvrig ikke at noen kler veldig langt hår som går langt ned på ryggen, hårte blir så stygt da. Kan du ikke ha det halvlangt? Eller ca til skuldrene, evt helt kort om du har hår, ansikt til det. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 40 er ingen alder for det første. Dessuten er det ikke alderen som bestemmer, men om du kler håret med det utseendet du har. Jeg skjønner ikke folk som lar håret falle. Det er feminint, de fleste ser mer "kjerring" ut med kort hår. Synes jeg :-) 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det er ganske moderne med halvlangt (ned til litt over skuldrene) bølgete, litt rufsete hår nå da:o) Vet godt hvordan du har det. Mitt forsvant da jeg fikk barn og det ble et ork å vaske på det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 40? Vent til du blir 50. Minst. Damer på 40 er da ikke så gamle. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 40? Vent til du blir 50. Minst. Damer på 40 er da ikke så gamle. Å takk, du er snill;) *Føler meg litt gammel i dag* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det er da mange på din alder som kler langt hår. Det er feminint. Akkurat som at det er mange i 20-årene som ikke kler langt hår. Det kommer an på hårtype og hvor flink man er til å ta vare på håret. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det med alderen din som du nevner, synes jeg absolutt ikke skal være avgjørende iallefall. Nærmer deg 40 du liksom, det er da ingen alder for en dame :-) Kan meget godt ha langt hår mener jeg. Hvis du skal klippe håret må du finne en bedre grunn :-) 0 Siter
favn Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Skulderlangt, oppklipt rundt og skrådd på sidene slik at det 'lokker seg'. 0 Siter
Gjest hårfryseren Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det er ganske moderne med halvlangt (ned til litt over skuldrene) bølgete, litt rufsete hår nå da:o) Vet godt hvordan du har det. Mitt forsvant da jeg fikk barn og det ble et ork å vaske på det. Har aldri skjønt problemet med å vaske håret jeg? Det tar man da i dusjen om morgenen da man vasker kroppen? Tar da ikke mange minuttene ekstra? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det med alderen din som du nevner, synes jeg absolutt ikke skal være avgjørende iallefall. Nærmer deg 40 du liksom, det er da ingen alder for en dame :-) Kan meget godt ha langt hår mener jeg. Hvis du skal klippe håret må du finne en bedre grunn :-) Ok, det er over et halvt til jeg blir 40. Husker at jeg kom litt i "tredveårskrisen" lenge før jeg fylte 30 også. Da jeg endelig ble 30 var det bare deilig. Da var DET unnagjort;) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Dersom du har hår som Vibeke Løkkeberg, synes jeg du skal bestille time med en gang. hun ser jo faen meg ut som et skjærereir på hue! Forøvrig vokser jo håret fort ut igjen, og det er jo alltid kult å prøve noe nytt, synes 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Skulderlangt, oppklipt rundt og skrådd på sidene slik at det 'lokker seg'. Har tenkt på det, men jeg synes "alle" har slik hårsveis. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Dersom du har hår som Vibeke Løkkeberg, synes jeg du skal bestille time med en gang. hun ser jo faen meg ut som et skjærereir på hue! Forøvrig vokser jo håret fort ut igjen, og det er jo alltid kult å prøve noe nytt, synes Nå ble jeg godt humør du:( 0 Siter
favn Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Har tenkt på det, men jeg synes "alle" har slik hårsveis. Nja... den er jo veldig kledelig. Jeg kunne sendt deg bilde, men... ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Neeeei, jeg er SÅ imot at damer skal klippe seg kort og krølle det opp bare fordi de runder 40! Du er ikke gammel, og langt hår er sexy! Kan du ikke heller be de tynne det, eller klippe det opp så du beholder lengden, og heller farge det i en frisk farge? 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Har tenkt på det, men jeg synes "alle" har slik hårsveis. Det er selvfølgelig bare fordi det er så fint. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Hvis du nærmer deg 40 er du da absolutt ikke for gammel til å ha langt hår. Nei, det kan du ha lenge ennå. Forøvrig høres jo håret ditt flott ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.