Gå til innhold

Skal, skal ikke

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• mariaflyfly

5

• Babette

5

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hansegutt
Skrevet

Hmm, du er ikke homse vel? ;-)

Har ikke vist noen tendenser enda hvertfall, og nå er det vel for sent å endre legning.

Gjest er rundt de 30
Skrevet

Off, her er det mye "skal ikke"!

Nesten som en slags Margrethe Munthe i styling.

Sier jeg, som er bestemor forlengst (begynte tidlig, da) med l-a-n-g, rød hestehale og frekt oppsyn.

Jeg synes ikke hun skal klippe det for kort!

Gjest Hansegutt
Skrevet

Tja, mange er jo litt desperat unge, er de ikke? For eksempel Hansegutt?

Må man være "desperat ung" SELV, for å mene noe om de som anstrenger seg litt vel mye for å være ung?

Eller kan man få lov å mene noe selv om man ikke er av typen som prøver å motarbeide aldringsprosessen for alt det er verdt?

Skrevet

Min mening: En frisyre som tar hensyn til ansiktet er kledelig på de fleste, og når vi blir eldre gjøre det ennå større forskjell.

Skrevet

Kanskje du er som Sharon Stone, gudbenådet vakker både i aske og sekk?

Ja, jeg er innmari vakker altså! Tror jeg slenger på en ;-) sånn for sikkerhets skyld...

*hehe*

Skrevet

Har ikke vist noen tendenser enda hvertfall, og nå er det vel for sent å endre legning.

Okei, jeg tror deg :-)

Skrevet

Jeg hadde det litt langt men klippet det plutselig helt kort. Nå sparer jeg igjen.... Du kan ta litt av lengden men ikke for mye!

Det kommer helt an på ansiktet. Jeg får stadig høre at jeg passer best helt kort hår!

Skrevet

Sånn a la Sossen Krogh? ;)

Ja, hun er jo eksempel på voksen (gammel?) dame med langt hår. Jeg syns forsåvidt det er helt ok når hun har det i tull baki nakken sånn som på Cæsar, men rett ned, det er bare grøss grøss.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis det likner LITT på høret til Løkkeberg, så klipp det. Så fort som mulig.

Langt hår og alder kommer an på ansiktet og klesstilen din. Langt hår får et smalt ansikt til å bli enda smalere ("dratt").

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Høye støvletter og utringet kjole sømmer seg ikke i din alder, nei.

Hvorfor ikke?

Puppene henger ikke og slenger ikke utenfor her altså. Rett og slett fordi det ikke er så mye pupper å snakke om i det hele tatt;)

Dessuten er ikke kjolen lårkort heller. Den er kort på den ene siden og ned til leggen på den andre siden.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvis det likner LITT på høret til Løkkeberg, så klipp det. Så fort som mulig.

Langt hår og alder kommer an på ansiktet og klesstilen din. Langt hår får et smalt ansikt til å bli enda smalere ("dratt").

Jeg sa at håret var som Løkkeberg sitt. Ikke ansiktet.

Men jeg skjønner hva du mener;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Må man være "desperat ung" SELV, for å mene noe om de som anstrenger seg litt vel mye for å være ung?

Eller kan man få lov å mene noe selv om man ikke er av typen som prøver å motarbeide aldringsprosessen for alt det er verdt?

He he, jeg tipper at du ikke er noen Hansegutt i det hele tatt, men en Liselotte;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sånn a la Sossen Krogh? ;)

Næmen guri da;)

Skrevet

Hår'spesialister' uttaler at voksne kvinner bør ha litt hår med lengde på for å slippe at alt i ansiktet utlyses. Helt kort hår vil nemlig stille ansiktet veldig til skue, mens noe hår myker opp inntrykket. Men ikke for langt, da blir det 'heksete'.

Å?

Kikki Sørum sa akkurat det motsatte: Når ansiktet begynner å "henge ned", må håret opp (klippes kort) for å oppveie.

Skrevet

40 er ingen alder for det første.

Dessuten er det ikke alderen som bestemmer, men om du kler håret med det utseendet du har.

Jeg skjønner ikke folk som lar håret falle. Det er feminint, de fleste ser mer "kjerring" ut med kort hår. Synes jeg :-)

Enig med deg :-)

Skrevet

IKKE KLIPP...med mindre det er vurdert, vurdert, vurdert og vurdert om igjen.

Sannsynligvis bør du alikavel ikke klippe det ;)

Skrevet

Å?

Kikki Sørum sa akkurat det motsatte: Når ansiktet begynner å "henge ned", må håret opp (klippes kort) for å oppveie.

Er hun et eksempel til etterfølgelse? ;-)

Skrevet

Å?

Ja, man ser jo på henne hvor

vellykket den teorien er...

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00158/IKEA_lansering_158448a.jpg&imgrefurl=http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/bilder_ccr/article264206.ece%3Fshow%3D7&h=350&w=238&sz=14&tbnid=Fcct20UioG4J:&tbnh=116&tbnw=78&hl=no&start=2&prev=/images%3Fq%3Dkikki%2Bs%25C3%25B8rum%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D

Jeg synes hun ser skikkelig

bollete ut i ansiktet...

Skrevet

Hehe. Ja, det har du helt rett i. Men jeg er ikke så sikker på om hun hadde klart å sett så mye bedre ut med langt hår heller ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...