Gå til innhold

Skal, skal ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Langt hår er penere enn kort på kvinner.

Enkelt og greit.

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• mariaflyfly

5

• Babette

5

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er hun et eksempel til etterfølgelse? ;-)

Nei, som jeg delvis svarer til Patsi, så er det vel ikke alle ansikt som kler verken kort eller langt hår (huff - det var kanskje litt stygt sagt.)

Skrevet

Hehe. Ja, det har du helt rett i. Men jeg er ikke så sikker på om hun hadde klart å sett så mye bedre ut med langt hår heller ...

Nei, der har du et poeng, hehe :-D

Men jeg synes likevel ikke hun er så veldig god reklame for sin egent teori, da.

Gjest Hansegutt
Skrevet

He he, jeg tipper at du ikke er noen Hansegutt i det hele tatt, men en Liselotte;)

Sist gang jeg sjekket, så hang det en sak mellom beina mine, som etter størrelsen å dømme, neppe var en klitoris.

Er det ikke lov for en mann å ha meninger om modne kvinner og langt hår ned på ryggen?

Skrevet

Nei, som jeg delvis svarer til Patsi, så er det vel ikke alle ansikt som kler verken kort eller langt hår (huff - det var kanskje litt stygt sagt.)

Kan jo være dama er kjempesøt med litt lenger hår, og kanskje en litt mildere farge. Sånn jeg husker det, har hun "alltid" sett ut som nå, og har ikke kledd det enda. Ville gitt opp den stilen om jeg var henne, den blir neppe mer og mer kledelig med årene ;-)

Skrevet

Fytti. Hvorfor er det sånn at de som "har peiling" på mote har stygge klær, de som selger briller alltid har store stygge briller, osv?

Skrevet

Fytti. Hvorfor er det sånn at de som "har peiling" på mote har stygge klær, de som selger briller alltid har store stygge briller, osv?

Ja, det har jeg også lurt på :-D

Skrevet

Har selv tykt langt hår (70cm) Du må være veldig sikker på at du virkelig vill klippe det??

men ett lite tips på veien klipp det 10-15 cm og vent 1mnd og ta 10-15 nye,osv.. sånn kan du gradevis venne deg til at det blir kortere.

man blir jo lei av og til,men det var jeg også med kort hår da syns jeg at jeg måtte ofte til frisøren var vanskligere å holde håret i orden, men det er jo så mange med kort hår som er kjempeflotte å da syker jeg veldig på å klippe det igjen he he

Lykke til! Ha en strålende helg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sist gang jeg sjekket, så hang det en sak mellom beina mine, som etter størrelsen å dømme, neppe var en klitoris.

Er det ikke lov for en mann å ha meninger om modne kvinner og langt hår ned på ryggen?

Absolutt;)

Jeg blir ikke en gang fornærmet.

Jeg har bare aldri sett det nicket før, og iflg. nicket virket det som du var så veldig oppsatt på vise at du var gutt. Nesten litt mistenkelig;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er 47 i morgen og frisøren ga mitt halvlange, blonderte hår knallkort guttesveis for 3 år siden, farget det brunt, og jeg så plutselig 10 år yngre ut. Endelig, etter å ha plagdes med "hyssingen på hauet" i over 30 år (åååå, hvilken frisyre passer best for meg osv.) så var det så enkelt. Trenger knapt børste eller staile, kort er kort. Men det må ikke være sånn kjerringkort, desperate forsøk på å ha det bakover ved øra f.eks.., stail det litt framover mot fjeset, knallkort ved øra.

Næææi, slik sveis kan jeg ikke ha.

Sikkert fint på deg, men det er absolutt ikke meg;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

IKKE KLIPP...med mindre det er vurdert, vurdert, vurdert og vurdert om igjen.

Sannsynligvis bør du alikavel ikke klippe det ;)

Jeg skal vente til det "månedlige" er over.

Det er alltid dumt å ta slike avgjørelser når man har mensen.

Jeg føler meg alltid så stygg da;)

Gjest Persille
Skrevet

Hvis du sliter så med å faktisk greie å vaske håret burde du kanskje vurdere å klippe det, og heller la det vokse ut igjen sunt og friskt. Bytte shampo og balsam og kure det mer hjelper også. Det er vel sikkert superslitt det håret ditt da?

Nei, det er det ikke.

Noen har bare mer hår enn andre, jeg er i den første kategorien. Jeg har til gode å møte noen som har så tykt hår som det jeg har.

Skrevet

Ikke klipp håret ditt, det er mye flottere med langt hår om håret er fint og blankt.

Kvinner med kort hår ser mye eldre og kjerringaktig ut.

Skrevet

Ikke klipp håret ditt, det er mye flottere med langt hår om håret er fint og blankt.

Kvinner med kort hår ser mye eldre og kjerringaktig ut.

Pøh!

*fornærma*

Skrevet

Noen kvinner over 40 ser helt patetiske ut med langt hår, og noen er kjempeflotte. Dette er så individuelt at det er bare de som kjenner deg som kan uttale seg. Snakk med frisøren din og hør hva h*n mener.

Skrevet

Jeg sa at håret var som Løkkeberg sitt. Ikke ansiktet.

Men jeg skjønner hva du mener;)

Løkkeberg er flott å se på!

Jeg liker mennesker som skiller seg fra mengden:)

Skrevet

Spørs hva du mener med supermasse. Jeg har kråketær rundt øynene når jeg smiler , og jeg ser ut som jeg er like gammel som jeg er. Altså 39.

Men jeg passer på å klippe tuppene ofte. Jeg synes også slitt hår er stygt, derfor føner jeg det ikke heller.

Smilerynker er søtt, det viser at du har levd og ledd :)

Skrevet

Vet jo ikke hvordan det ser ut på deg, men jeg synes det er svært få voksne kvinner som kler godt så langt hår.

De fleste kler bedre halvlangt hår (eller langt hår - men ikke _så_ langt), gjerne litt oppklippet foran, det ser mye lettere ut.

Forresten pussig hvor mange av de som svarte som har tykt krøllete hår til langt nedpå ryggen - man ser liksom ikke så ofte det til daglig.

Skrevet

Det finnes unntak ;)

Jeg er garantert unntaket ;-)

På postbeviset mitt (den gangen vi brukte slike) hadde jeg halvlangt hår på bildet. Jeg var forholdsvis nyklippet og postdamen måpte når hun sammenlignet bildet og meg. Hun var ikke av den diskre typen og sa: "Åh, du er myyyyye finere med kort hår altså!"

Da bestemte jeg meg for at jeg aldri skulle ha langt hår igjen! Noen ganger skulle det vært kjekt med langt hår, men kler man det ikke så kler man det ikke :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...