Gå til innhold

Skal, skal ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, jeg tipper at du ikke er noen Hansegutt i det hele tatt, men en Liselotte;)

Jeg har allerede spurt om han var homse, men det var han ikke ;-)

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• mariaflyfly

5

• Babette

5

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vet jo ikke hvordan det ser ut på deg, men jeg synes det er svært få voksne kvinner som kler godt så langt hår.

De fleste kler bedre halvlangt hår (eller langt hår - men ikke _så_ langt), gjerne litt oppklippet foran, det ser mye lettere ut.

Forresten pussig hvor mange av de som svarte som har tykt krøllete hår til langt nedpå ryggen - man ser liksom ikke så ofte det til daglig.

Det er vel heller det at vi skulle ønske vi hadde det :P

Skrevet

Vet jo ikke hvordan det ser ut på deg, men jeg synes det er svært få voksne kvinner som kler godt så langt hår.

De fleste kler bedre halvlangt hår (eller langt hår - men ikke _så_ langt), gjerne litt oppklippet foran, det ser mye lettere ut.

Forresten pussig hvor mange av de som svarte som har tykt krøllete hår til langt nedpå ryggen - man ser liksom ikke så ofte det til daglig.

Hehe.. Jeg syntes det var rart jeg også, for jeg kjenner ingen utenom meg som har det. Men jeg retter det ofte da, så hadde du sett meg på en sånn dag, hadde du hverken sett at det var tykt elelr krøllete, bare langt =)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kanskje jeg overdrev litt?

Håret er litt lenger enn ned til armhulen.

Skrevet

Jeg er garantert unntaket ;-)

På postbeviset mitt (den gangen vi brukte slike) hadde jeg halvlangt hår på bildet. Jeg var forholdsvis nyklippet og postdamen måpte når hun sammenlignet bildet og meg. Hun var ikke av den diskre typen og sa: "Åh, du er myyyyye finere med kort hår altså!"

Da bestemte jeg meg for at jeg aldri skulle ha langt hår igjen! Noen ganger skulle det vært kjekt med langt hår, men kler man det ikke så kler man det ikke :-/

Hehe, husker da jeg skulle skaffe meg pass (var 18 år) og hadde nylig vært hos frisøren og klipt meg kjempekort! I tillegg hadde jeg helt lyst hår, og det sto rett til værs.

Hun dama på politistasjonen så på passbildet mitt og sa "Du ligner på han der Tommy i Tommy og Tigern!"

Haha... Morsom du. :)

Skrevet

Kanskje jeg overdrev litt?

Håret er litt lenger enn ned til armhulen.

Høres jo skikkelig langt ut, da.

For alt jeg vet kan det jo hende det kler deg godt :-).

Men som sagt... ;)

Skrevet

Hehe, husker da jeg skulle skaffe meg pass (var 18 år) og hadde nylig vært hos frisøren og klipt meg kjempekort! I tillegg hadde jeg helt lyst hår, og det sto rett til værs.

Hun dama på politistasjonen så på passbildet mitt og sa "Du ligner på han der Tommy i Tommy og Tigern!"

Haha... Morsom du. :)

Wow, den dama burde nok holdt kjeft ;-)

Skrevet

Ta i hvert fall litt av gangen og ikke klipp alt med en gang. Jeg hadde sånt hår som deg og klipte meg da jeg ble 40. Jeg angret ikke ;o)

Skrevet

Har aldri skjønt problemet med å vaske håret jeg? Det tar man da i dusjen om morgenen da man vasker kroppen? Tar da ikke mange minuttene ekstra?

Hvis jeg vasket mitt lange hår om kvelden var det ikke tørt om morgenen engang. Kort hår tørker på to-tre timer.

Skrevet

Det er ikke alderen det kommer an på, men ansiktet! Har du ikke begynte å 'henge' enda, så er det ingen grunn til å klippe håret. Noen er fine med langt hår selv om de er sytti! Kommer an på typen det.

Skrevet

Har ikke lest de andre svarene du har fått, men her er hva jeg tror vil bli fint:

Behold så mye av lengden bak som du ønsker (men tror nok det blir finest hvis du klipper noe centimetre...), men klipp det i en spiss bak på en måte - altså skrå det fra sidene og bak. Veldig feminint og fint!

Skrevet

Wow, den dama burde nok holdt kjeft ;-)

Jeg tok meg ikke så veldig nær av det, Tommy er da søt han. :)

Har ikke så veldig kort hår nå lenger da.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har allerede spurt om han var homse, men det var han ikke ;-)

Og jeg tenkte det kunne være en dame med kort hår, men han var ikke det heller sier han;)

Skrevet

Laangt hår er stygt uansett hvis det er tynt og pistrete og ikke har vært stussa på femten år. MEN det kan være fantastisk fint hvis det er fyldig og pent, uansett hvor gammel man er.

Er f.eks. en fast kunde hvor jeg jobber som er i sekstiåra. Hun har laaangt (nesten ned til rumpa) tjukt hår som er nesten helt grått, og det er bare så utrolig fint! Veldig misunnelig, siden jeg selv alltid har hatt tynt og kjipt hår, så kan aldri spare det ordentlig langt *sukk* :P

Skrevet

Det blir litt sånn "desperat ung" når modne damer har langt hår nedover ryggen. De virker faktisk yngre når de får klipt seg.

Jeg synes de ser eldre ut.

Pussig hvor forskjellig man kan se på ting.

Kun på de helt pur-unge ser kort hår bra ut, på alle andre er det bare kjerringaktig. Sånn ala "nå gidder jeg ikke bruke tid på å fikse håret eller utseendet mitt lengre så jeg klipper av meg håret".

jeg synes det er gyselig.

Gjest Hansegutt
Skrevet

Jeg synes de ser eldre ut.

Pussig hvor forskjellig man kan se på ting.

Kun på de helt pur-unge ser kort hår bra ut, på alle andre er det bare kjerringaktig. Sånn ala "nå gidder jeg ikke bruke tid på å fikse håret eller utseendet mitt lengre så jeg klipper av meg håret".

jeg synes det er gyselig.

45 årige damer med langt ungjente-hår, er etter min mening ikke pent. Faktisk noe bortimot latterlig.

Skrevet

45 årige damer med langt ungjente-hår, er etter min mening ikke pent. Faktisk noe bortimot latterlig.

Jeg har aldri skjønt hvorfor langt hår skal være ungjentehår.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Evt. legg ut bilde på galleriet, så kan vi bedømme ;)

Er du gal;)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...