Gjest julia24 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hei, jeg er en jente på 24 år som går på en Roaccutan-kur. Begynte 3. oktober, og har etter dette kun blitt verre. Leste i pakningsvedlegget at det kunne bli forverring i begynnelsen, men nå har jeg jo gått på dette i snart 6 uker...huden min har blitt helt forferdelig, med store kviser, og de blir bare flere og flere...er det noe kosttilskudd eller annet jeg kan gjøre for raskere bedring? begynner å bli litt desperat..:-) har lest om en rensekur C-24, som er en 24 timers kraftig rensekur. denne har jeg veldig lyst til å ta, men er det dumt siden jeg går på Roaccutan? Kan medisinen jeg allerede har i kroppen kanskje slutte å virke dersom jeg "renser" den ut med C-24? Takknemlig for svar og hjelp! Hilsen Julia 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/205857-roaccutan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.