Gjest mij Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jepp - nå skal jeg spørre et skikkelig gnier-spørsmål - kan man gjenbruke brukte frimerker som ikke er stemplet? Selvsagt kan man jo det, men det er ikke så lett å løsne dem fra papiret, men det burde vel gå å bare klippe en liten ramme rundt og klistre hele greia på neste brev? Eller hur? :-) Jeg sender en del brev, og får en del med ustemplede frimerker. Derfor. :-) 0 Siter
Gjest Juppelupp Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Damp av det brukte, ustemplede frimerket. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Damp av det brukte, ustemplede frimerket. Det er det jeg ikke gidder... *gnien OG lat* :-) 0 Siter
Gjest Gniern Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Dette har jeg faktisk gjort flere ganger, frimerkene har blitt rådyre så hvorfor ikkje? 0 Siter
Gjest tipstaps Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Legg det i varmt vann og det løsner. Så kan du lime det på ny konvolutt. 0 Siter
Gjest Gniern Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det er det jeg ikke gidder... *gnien OG lat* :-) Amatørgnier! ;p 0 Siter
Gjest tipstaps Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det er det jeg ikke gidder... *gnien OG lat* :-) Det tar ingen tid..... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Amatørgnier! ;p Ok ok, jeg innrømmer det.. ;-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Bare ta en skål og fyll med vann og legg oppi en del frimerker. Når de har ligget der en stund, løsner de fra papiret. Du kan jo gjøre noe annet mens du venter på at de skal løsne. :-) Bruk så papirlim og lim dem på den nye konvolutten. Jeg har gjort dette i mange år. :-) 0 Siter
Gjest også gjerrig? Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Synes de fleste brevene kommer med ustemplede frimerker for tiden. Jeg river de forsiktig av konvolutten (de er jo selvklebende) bruker Pritt dispenserlim og setter de på igjen. 0 Siter
Gjest Djeezuz Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Synes de fleste brevene kommer med ustemplede frimerker for tiden. Jeg river de forsiktig av konvolutten (de er jo selvklebende) bruker Pritt dispenserlim og setter de på igjen. Du trenger ikke det spørsmålstegnet i signaturen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.