Maggi Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 1. Kritisk 9. Humørfylt Det samme gjelder min mann, har jeg nå fått vite, så her har vi det gøy ) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 hehe, det er så lett å merke når du er i det humøret:) Det er akkurat som en liten djevel i deg da når du svarer;) Da tenker jeg bare: "åååja, i DET humøret nå" men det er da jeg får meg en latter:) 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 hehe, det er så lett å merke når du er i det humøret:) Det er akkurat som en liten djevel i deg da når du svarer;) Da tenker jeg bare: "åååja, i DET humøret nå" *nikker* 0 Siter
Maggi Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Da blir det 5 og 6 på meg. *flirer* På en dårlig dag, og jeg vurderte det i går, er jeg 7.Nærtagende 8.Agressiv 0 Siter
tonie Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Kritisk og kreativ her også, men jeg har nok litt av dem alle sammen i meg sånn av og til - bortsett fra selvgod. Det er jeg ikke, bortsett fra når jeg vil erte litt;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.