Gå til innhold

Frisk!!!!!!


Serina

Anbefalte innlegg

Okay, dette kommer nok til å høres veldig rart ut, men jeg er blitt frisk!!!

Ikke lenger deprimert, ikke flere tvangstanker, ikke noe spiseforstyrrelse, ikke noe mer av noe dritt!

To uker i Karibien, mener jeg selv at har reddet meg:)

To uker sammen med mennesker som det lyser livsglede av, uansett om de er velstående eller fattige, har fått meg til å tenke, alvorlig tenke på hva jeg vil ha uta livet mitt.

Og det jeg har kommet fremm til er at jeg ikke lenger har tenkt å akseptere at livet er urettferdig, jeg skal gjøre noe med det, jeg skal ha få den samme livsgleden som de!!

Og det skal være ekte og komme innefra!! Og den er på god vei!

Venner hjemmen ifra, er helt sjokkert hvor mye jeg har forrandret meg, de sier at jeg virker så mye gladere og åpnere!

Og JA, det er jeg blitt!!

Er litt for tynn, men sooooo, samma det, eg har det bra med meg selv, og dte er det viktigste!!

Lykke til alle sammen...og takk for meg!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare legge til det at tilogmed, misbruket jeg opplevde når jeg var mindre, ikke lenger er noe jeg tenker på.

Det har sjedd jeg kan ikke gjøre noe med det, men dte jeg kan gjøre noe med det er resten av livet. Og vi har bare et, så hvorfor ikke bruke det til noe posetivt, og ikke sitte med negative tanker????

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til det at tilogmed, misbruket jeg opplevde når jeg var mindre, ikke lenger er noe jeg tenker på.

Det har sjedd jeg kan ikke gjøre noe med det, men dte jeg kan gjøre noe med det er resten av livet. Og vi har bare et, så hvorfor ikke bruke det til noe posetivt, og ikke sitte med negative tanker????

*klem*

Så deilig å høre! Jeg følger samme tankegang, har gjort i det i noen år nå, og har også bestemt meg for at en dag skal jeg legge fortiden bak meg. For godt. Klem fra Kavring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Flott!!!

Et innlegg jeg håper blir lest av mange. Greier du å forbli i denne måten å tenke på, vil det gå deg bra i livet!

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...