Gjest å bo eller ikke bo Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Da jeg lånte en leielighet i Drammen i tre måneder (hadde ikke postadresse der), kan jeg da si at jeg har bodd der? Da jeg besøkte familien min i Florida og bodde i deres hus i en måned. Kan jeg da si at jeg har bodd i USA? en hybel hvor man bare bodde en måned før man flyttet et annet sted, har det også vært et bosted? Når har man bodd et sted, og når har man bare vært et sted? 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 klart du kan di at du har bodd i Drammen selv om det bare var for 3 mnd. Hadde jeg vært i Florida en mnd ville jeg nok heller sagt at jeg var på ferie der... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg sier jeg har bodd et sted når jeg har hatt adresse på stedet. Dvs at det blir noen måneder. Det korteste jeg har bodd et sted tror jeg er tre måneder, men jeg hadde adresse der. 0 Siter
Gjest å bo eller ikke bo Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg sier jeg har bodd et sted når jeg har hatt adresse på stedet. Dvs at det blir noen måneder. Det korteste jeg har bodd et sted tror jeg er tre måneder, men jeg hadde adresse der. så da har jeg bodd på det stedet hvor jeg hadde studentbolig en måned. I Drammen bodde jeg en måned men da lånte jeg en leielighet og hadde ikke endret postadresse 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 så da har jeg bodd på det stedet hvor jeg hadde studentbolig en måned. I Drammen bodde jeg en måned men da lånte jeg en leielighet og hadde ikke endret postadresse du skrev først 3 mnd - jugepave! 0 Siter
Gjest å bo eller ikke bo Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 du skrev først 3 mnd - jugepave! obs trykkfeil sorry mente 3 måneder, den andre hybelen bodde jeg en måned blir sent på kvelden gitt 0 Siter
tigertrollet Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 så da har jeg bodd på det stedet hvor jeg hadde studentbolig en måned. I Drammen bodde jeg en måned men da lånte jeg en leielighet og hadde ikke endret postadresse Jeg sa bare hvordan jeg definerte det:-) Det er vel ingen regler for det, så du gjør som du vil. 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg sa bare hvordan jeg definerte det:-) Det er vel ingen regler for det, så du gjør som du vil. Står det ikke den store stygge DOL-PK-Regelboka da? rett etter kapittelet om at det er forbudt å gå til seng i sykkeshorts! LOL 0 Siter
tigertrollet Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Står det ikke den store stygge DOL-PK-Regelboka da? rett etter kapittelet om at det er forbudt å gå til seng i sykkeshorts! LOL Ja, og regelen om at oppvaskbørsten ikke må ligge fremme på benken fordi det er harry..*s* (det sto i en av de første trådene jeg leste på DOL. Så jeg er harry.) Den regelen med sykkelbukser har neppe Retz sansen for:D 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ja, og regelen om at oppvaskbørsten ikke må ligge fremme på benken fordi det er harry..*s* (det sto i en av de første trådene jeg leste på DOL. Så jeg er harry.) Den regelen med sykkelbukser har neppe Retz sansen for:D Hvor skal den være hen da? Mente folk det?:-D 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Hvor skal den være hen da? Mente folk det?:-D Den skal selvsagt liggi den øverste av de 36 tomme og møkkete blomsterpottene som står under benken i alle fall har gubben sin der - hehe 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Den skal selvsagt liggi den øverste av de 36 tomme og møkkete blomsterpottene som står under benken i alle fall har gubben sin der - hehe Aha! Da så! :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Hvor skal den være hen da? Mente folk det?:-D Ute av syne, i skapet eller noe sånt kanskje.... eller det var kanskje mest kritisk med Zalo-flaska..*flire* Innrømmer du at du har børsten og flaska på benken ved vasken?! Du er vel av den typen som til og med har tannkremtuben synlig på badet..*sjokkert* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ute av syne, i skapet eller noe sånt kanskje.... eller det var kanskje mest kritisk med Zalo-flaska..*flire* Innrømmer du at du har børsten og flaska på benken ved vasken?! Du er vel av den typen som til og med har tannkremtuben synlig på badet..*sjokkert* Nei, for jeg har tannkremen i dusjen, jeg liker å pusse tennene der inne:-o Det er sikkert HELT feil!;-) Men Zaloen står på benken, jupp. Hvis jeg har ryddet noe infernalsk er den muligens i skapet under vasken. (men der er aldri børsten..den ligger pent ved siden av/ i kummen) :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Nei, for jeg har tannkremen i dusjen, jeg liker å pusse tennene der inne:-o Det er sikkert HELT feil!;-) Men Zaloen står på benken, jupp. Hvis jeg har ryddet noe infernalsk er den muligens i skapet under vasken. (men der er aldri børsten..den ligger pent ved siden av/ i kummen) :-) Uhørt. Så da står shampoen ved vasken? Du er også harry.*s* 0 Siter
Gjest to be or not to be Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 klart du kan di at du har bodd i Drammen selv om det bare var for 3 mnd. Hadde jeg vært i Florida en mnd ville jeg nok heller sagt at jeg var på ferie der... Ja, eller ville det nok virket litt "skrytete". Hihi 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Står det ikke den store stygge DOL-PK-Regelboka da? rett etter kapittelet om at det er forbudt å gå til seng i sykkeshorts! LOL "rett etter kapittelet om at det er forbudt å gå til seng i sykkeshorts! LOL" Den tråden hadde jeg helt glemt! Den var bare helt genial :D 0 Siter
Goliath Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Personlig ville jeg aldri finne på å si at jeg hadde bodd i Drammen - så fremt jeg ikke var helt nødt til det:-) Men til saken, så tror jeg at jeg ville sagt at jeg hadde bodd et sted hvis jeg hadde meldt offisiell flyttemelding og fått ny adresse oppført i folkeregisteret. Alt annet ville jeg normalt sett på som et tidsbegrenset oppholdssted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.