Gå til innhold

Pizzaovn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det mange typer? Hva er bra? Hvor er den billigst?

Vurderer dette som julegave.

Skrevet

Du får pizzastein også, til å sette inn i vanlig stekeovn. Gir knall resultat, uten at flyfly og jeg noensinne har prøvesmakt hverandres pizzaer.

Skrevet

Bare du ikke gir den til meg :) En pizzaovn er en sånn typisk gaveting som tar masse plass i skapet og nesten aldri blir brukt. Pizzaen blir like god i stekeovnen :)

Skrevet

Bare du ikke gir den til meg :) En pizzaovn er en sånn typisk gaveting som tar masse plass i skapet og nesten aldri blir brukt. Pizzaen blir like god i stekeovnen :)

Var vel ikke det som var spørsmålet? Kanskje Bellase kjenner noen som faktisk ønsker seg en slik?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du får pizzastein også, til å sette inn i vanlig stekeovn. Gir knall resultat, uten at flyfly og jeg noensinne har prøvesmakt hverandres pizzaer.

???? Har dere ikke?

Jeg var sikker på at dere hadde spist pizza hos hverandre siden dere skryter sånn av den andres pizza.

Skrevet

???? Har dere ikke?

Jeg var sikker på at dere hadde spist pizza hos hverandre siden dere skryter sånn av den andres pizza.

Nei, men vi har forsåvidt snakket om det... Men første gang jeg laget italiensk pizza fulgte jeg flyflys oppskrift, funnet her på dol.

For tiden er hjemmelaget pizza neinei, kan ikke ta sjansen på å få avsmak :(

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, men vi har forsåvidt snakket om det... Men første gang jeg laget italiensk pizza fulgte jeg flyflys oppskrift, funnet her på dol.

For tiden er hjemmelaget pizza neinei, kan ikke ta sjansen på å få avsmak :(

Hvor lang er neinei lista? Jeg har alt fått med meg at fiskesuppe er på den lista. Står du over all fiskemat, f.eks?

Skrevet

Hvor lang er neinei lista? Jeg har alt fått med meg at fiskesuppe er på den lista. Står du over all fiskemat, f.eks?

Alt av søtsaker, med unntak av litt kliss på gode dager

Alle kaker/kjeks

Potetgull

Alt med ingefær

All fisk

Te

Ånkli pizza

Sikkert mer også...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Alt av søtsaker, med unntak av litt kliss på gode dager

Alle kaker/kjeks

Potetgull

Alt med ingefær

All fisk

Te

Ånkli pizza

Sikkert mer også...

Ikke te? Det hadde jeg fått stoore problemer med! Og kjeksen, jeg trodde det skulle hjelpe mot kvalme, jeg?

Ikke tale om at jeg besøker deg før du kan drikke/servere te i hvert fall!

Gjest tiliti som ikke synes den blir like god i ovnen
Skrevet

Ikke lurt å gå den til meg heller, for jeg har allerede kjøpt den - det siste halve året har den fått brukt seg MASSE, og pizzaene blir utrolig gode - nam nam.

Hilsen

Skrevet

Var vel ikke det som var spørsmålet? Kanskje Bellase kjenner noen som faktisk ønsker seg en slik?

For all del. Jeg sa bare at JEG ikke vil ha en :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...