Gjest Bellase Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Finnes det mange typer? Hva er bra? Hvor er den billigst? Vurderer dette som julegave. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Rundt 800,- på Jernia ihvertfall. 0 Siter
annegunn Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Du får pizzastein også, til å sette inn i vanlig stekeovn. Gir knall resultat, uten at flyfly og jeg noensinne har prøvesmakt hverandres pizzaer. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Bare du ikke gir den til meg En pizzaovn er en sånn typisk gaveting som tar masse plass i skapet og nesten aldri blir brukt. Pizzaen blir like god i stekeovnen 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Bare du ikke gir den til meg En pizzaovn er en sånn typisk gaveting som tar masse plass i skapet og nesten aldri blir brukt. Pizzaen blir like god i stekeovnen Var vel ikke det som var spørsmålet? Kanskje Bellase kjenner noen som faktisk ønsker seg en slik? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Du får pizzastein også, til å sette inn i vanlig stekeovn. Gir knall resultat, uten at flyfly og jeg noensinne har prøvesmakt hverandres pizzaer. ???? Har dere ikke? Jeg var sikker på at dere hadde spist pizza hos hverandre siden dere skryter sånn av den andres pizza. 0 Siter
annegunn Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 ???? Har dere ikke? Jeg var sikker på at dere hadde spist pizza hos hverandre siden dere skryter sånn av den andres pizza. Nei, men vi har forsåvidt snakket om det... Men første gang jeg laget italiensk pizza fulgte jeg flyflys oppskrift, funnet her på dol. For tiden er hjemmelaget pizza neinei, kan ikke ta sjansen på å få avsmak 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Nei, men vi har forsåvidt snakket om det... Men første gang jeg laget italiensk pizza fulgte jeg flyflys oppskrift, funnet her på dol. For tiden er hjemmelaget pizza neinei, kan ikke ta sjansen på å få avsmak Hvor lang er neinei lista? Jeg har alt fått med meg at fiskesuppe er på den lista. Står du over all fiskemat, f.eks? 0 Siter
annegunn Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hvor lang er neinei lista? Jeg har alt fått med meg at fiskesuppe er på den lista. Står du over all fiskemat, f.eks? Alt av søtsaker, med unntak av litt kliss på gode dager Alle kaker/kjeks Potetgull Alt med ingefær All fisk Te Ånkli pizza Sikkert mer også... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Alt av søtsaker, med unntak av litt kliss på gode dager Alle kaker/kjeks Potetgull Alt med ingefær All fisk Te Ånkli pizza Sikkert mer også... Ikke te? Det hadde jeg fått stoore problemer med! Og kjeksen, jeg trodde det skulle hjelpe mot kvalme, jeg? Ikke tale om at jeg besøker deg før du kan drikke/servere te i hvert fall! 0 Siter
Gjest tiliti som ikke synes den blir like god i ovnen Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Bare du ikke gir den til meg En pizzaovn er en sånn typisk gaveting som tar masse plass i skapet og nesten aldri blir brukt. Pizzaen blir like god i stekeovnen Ikke lurt å gå den til meg heller, for jeg har allerede kjøpt den - det siste halve året har den fått brukt seg MASSE, og pizzaene blir utrolig gode - nam nam. Hilsen 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Var vel ikke det som var spørsmålet? Kanskje Bellase kjenner noen som faktisk ønsker seg en slik? For all del. Jeg sa bare at JEG ikke vil ha en 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.