Gjest skara:) Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Den steinen en ikke orker løfte får en la ligge. 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Det blir kanskje litt dumt etterhvert, når du driver og dikter opp slike ordtak. 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Det blir kanskje litt dumt etterhvert, når du driver og dikter opp slike ordtak. Den står FAKTISK i Norske Ordtak Har desverre ikke dikten den, men kan gått ta æren for den rewa!! Hi Hi 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Den står FAKTISK i Norske Ordtak Har desverre ikke dikten den, men kan gått ta æren for den rewa!! Hi Hi Unnskyld, jeg er bare litt misfornøyd med meg selv og må dermed ta det ut på andre. 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Unnskyld, jeg er bare litt misfornøyd med meg selv og må dermed ta det ut på andre. Helt greit tåler det jeg. det er jo sånne dager for alle en gang i blant. Hilsen ei som forstår!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.