Gå til innhold

Et par år siden sist....

Anbefalte innlegg

Hei.

Sikkert de færreste her som kjenner nicket mitt.Er et par nick jeg kjenner igjen(dere vet hvem dere er, tenker på dere)

Er vel ca 2 år siden jeg la inn mitt siste innlegg her. Forumet var en del av livet mitt(litt for mye av livet mitt til stunder) Var inne på forumet maaange ganger i løpet av døgnet! Jeg har kommi meg noe videre i livet,men etter at jeg sluttet og bruke dette forumet var jeg "fast" innventar av ranglene til for ca ett år siden.Avsluttet der fordi jeg flyttet hjemmenfra og hadde ikke tilgang til nett.Ellers hadde jeg nok fortsatt vært der.Der var det MYE god støtte å få.Men nok om det.Har nå lest en del av innleggene som er skrevet den siste tiden.Kjenner meg igjen i MASSE av det,men må få si dere kommer dere igjennom det til slutt,ikke misforstå meg nå.Er selv 22 og har kontunielig i terapi siden jeg var 5.Det vilsi 17 år!Har x antall innleggelser akutt psykiatrisk avd osv.Sliter fortsatt no helt vannvittig,men kan se lysglimt innimellom.Men jeg er en av de få heldige(desverre) som har vært gjennomm en "behandling" ved traumegruppa på Modum.Det fikk meg til å se ting i et annet lys,men det var beintøff jobbing(måtte ha et lite opphold på akutten i .... )fordi det var så tøft,men jeg kasta ikke inn håndkle.Jeg bet tenna sammen og fullførte oppholdet.Angrer ikke!Men det jeg lærte der er at hvis jeg ikke tar fatt i det mom har skjedd,og ikke jobber med det i terapi(nekta alle behandlere å prate om det, før Modum der var det jo et pålagt tema) såstår du på stedet hvil.Så vil si til alle dere der ute.En del av oss deler samme sjebne,men ingen av oss er like av den grunn:alle jobber med sitt på sin måte... Men ikke la dette i seg selv være en behandling.Jeg tok ut all min smerte og frustrasjon her,og blånekta å prate om det i terapi.Ser nå at det var en veldig dårlig løsning.Sier ikke at man ikke skal dele ting her,får det mener jeg at det absolutt ikke er no feil med. Detdeilig å dele med "likesinnede" man føler sg ikke så alene.Så bare fortsett med det,men ikke la det bli en erstatning for tarepi.Vær så snill! Ja ja her var det noen(en del) ord fra en "gammel bruker".Keep the good work going!!!

-Susi-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205978-et-par-%C3%A5r-siden-sist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

hyggelig å høre fra deg igjen Susi. har tenkt mye på hvordan det går med deg

store klemmer fra

Hei du:o)

Så hvordan har du det da?Tenkt masse på deg.Ihvertfall etter at du flytta(og ikke stilte på treff,buhu:o( )Ønsker deg alt godt videre vennen.

Klem Susi

Hei du:o)

Så hvordan har du det da?Tenkt masse på deg.Ihvertfall etter at du flytta(og ikke stilte på treff,buhu:o( )Ønsker deg alt godt videre vennen.

Klem Susi

treff? hvilket treff?

*klør seg i hodet*

sikker på at du ikke blander meg med noen annen nå? vet om en annen rangler som har et ganske så likt nick:)

treff? hvilket treff?

*klør seg i hodet*

sikker på at du ikke blander meg med noen annen nå? vet om en annen rangler som har et ganske så likt nick:)

Ops!Kortsluttet helt,vet godt at du ikke er den andre jeg tenkte på.Blandet ikke nickene eller no sånt,ble bare et lite strømbrudd i topplokket:op

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...