Gjest trenger råd og tips Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Tenker på Big One, Grandis o.l. Skal kjøpe Big One til hyttetur og lurer på sånn ca hvor mye jeg skal beregne. Selv spiser jeg rundt en halv big one når jeg er sulten, men jeg er glupsk av meg, hehe. 0 Siter
Gjest fazan Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vi er to voksne på en vanlig stor pizza på en pizzarestaurant. Dvs. at kjøpepizzaer som er mindre blir vi ikke mett av en i sammen. Det er forskjell på folk, noen slanker seg og spiser lite pågrunn av det, mens store damer og mannfolk spiser mye. Du får tenke deg om hvordan det er med vennene dine og storleiken på dem... 0 Siter
Gjest derfor atte Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vi er to voksne på en vanlig stor pizza på en pizzarestaurant. Dvs. at kjøpepizzaer som er mindre blir vi ikke mett av en i sammen. Det er forskjell på folk, noen slanker seg og spiser lite pågrunn av det, mens store damer og mannfolk spiser mye. Du får tenke deg om hvordan det er med vennene dine og storleiken på dem... Store damer spiser ikke alltid mer pizza enn de tynne damene. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Store damer spiser ikke alltid mer pizza enn de tynne damene. Nei, men de forsyner seg kanskje grådigere av andre ting i tillegg ). 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Ville beregna ca en halv på hver. Noen spiser mer og noen spiser mindre, men hvis det er 50% eller mer damer, så burde det nok holde. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Gutta være 11 år og 13 år spiser gjerne en hel hver ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Ville beregnet en halv på hver.. sånn ca. Kanskje kjøpt en ekstra bare for å være på den sikre siden =) 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Tenåringene mine spiser en hel Big One hver de! Men de MÅ vel ikke ha så mye. Kommer jo an på om det er voksne eller barn du skal beregne at til. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vi spiser en halv big1 hver, eller en halv grandis. Men blir ikke helt mette av en halv grandis da. Det har kommet en ny big1, den er sikkert nok til 3 personer. (Den er firkantet og veldig god!) Sitter faktisk og gumler i meg big1 akkurat nå. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vi spiser en halv big1 hver, eller en halv grandis. Men blir ikke helt mette av en halv grandis da. Det har kommet en ny big1, den er sikkert nok til 3 personer. (Den er firkantet og veldig god!) Sitter faktisk og gumler i meg big1 akkurat nå. Doler du og spiser pizza samtidig? 0 Siter
pablito Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Nei, men de forsyner seg kanskje grådigere av andre ting i tillegg ). De burde kanskje holde seg unna pizza? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Doler du og spiser pizza samtidig? Ja, man har da to hender. Vanligvis har jeg anstendighet nok til å snakke med gubben når vi spiser, men han ser på fotball og er ikke til å snakke med. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Ja, man har da to hender. Vanligvis har jeg anstendighet nok til å snakke med gubben når vi spiser, men han ser på fotball og er ikke til å snakke med. *LOL* Jeg ser dere for meg. Du med pizza i den ene hånden, mens du taster på laptoppen med den andre. Ved siden av deg, mannen din med pizza i hånden og blikket stivt festet på tv. Hvor er babyen? Hengende i en pupp på ammeputa? Siden du bare har to og ikke tre hender, mener jeg... 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 *LOL* Jeg ser dere for meg. Du med pizza i den ene hånden, mens du taster på laptoppen med den andre. Ved siden av deg, mannen din med pizza i hånden og blikket stivt festet på tv. Hvor er babyen? Hengende i en pupp på ammeputa? Siden du bare har to og ikke tre hender, mener jeg... Hun sovnet selvsagt pent alene i sengen på slaget syv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.