morilden Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Eller bruker dere andre fora på nett? Jeg er på www.nettpraten.com og bareprat.com 0 Siter
Patsi Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg er "bare" her. Jeg bruker sannelig nok tid her, om ikke jeg skulle vært _andre_ plasser også! *Ser det for meg. Jeg sitter og surfer, ungene skriker fordi de ikke har fått mat på en stund. Hele huset er bomba og grisete. Klesvask og oppvask hoper seg opp. Regninger forfaller, jobben venter, ungene kommer seg hverken på skole eller barnehage - og jeg sitter bare å stirrer tomt på pc-skjermen* :-/ 0 Siter
org Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg er "bare" her. Jeg bruker sannelig nok tid her, om ikke jeg skulle vært _andre_ plasser også! *Ser det for meg. Jeg sitter og surfer, ungene skriker fordi de ikke har fått mat på en stund. Hele huset er bomba og grisete. Klesvask og oppvask hoper seg opp. Regninger forfaller, jobben venter, ungene kommer seg hverken på skole eller barnehage - og jeg sitter bare å stirrer tomt på pc-skjermen* :-/ *glis* Nei, Patsi, hold deg bare her, du! Det gjelder i høyeste grad meg også... 0 Siter
Aryane Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg er bare her, da jeg var gravid med minsten var vi en gjeng på foreldrenett, den ble lagt ned og vi "flyttet" til familieconsult, men nå er visst den også lagt ned etter at det har vært helt stille der i flere år. 0 Siter
Patsi Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 *glis* Nei, Patsi, hold deg bare her, du! Det gjelder i høyeste grad meg også... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.