Gå til innhold

Førjulstur

Gjest ferie for meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest ferie for meg selv
Skrevet

I begynnelsen av desember skal jeg ha to eksamener. Har lite penger å rutte med. Tenkte likevel å "stikke av" fra barn og mann og ta ei uke eller så helt alene - et eller annet sted. Få litt overskudd. Føle meg litt "bereist" etterpå. Type overnatting i Göteborg eller - men orker ikke nå i julebordtida - tur med danskebåten er mer enn nok - men har noen av dere tips å komme med? Ser at jeg kan ta en tur til Marokko for under 2000 også. Reise et sted der jeg kan ta med en god bok, gode sko, regnfrakk eller varm frakk og bare være alene. Få nye inntrykk - eller bare kunne sove blant sateng.

Hvor ville du ha reist?

Fortsetter under...

Gjest Flystripa
Skrevet

En langweekend på spa-hotell. Man trenger ikke dra langt, bare man synes det er toppers der man er :)

Skrevet

En langweekend på spa-hotell. Man trenger ikke dra langt, bare man synes det er toppers der man er :)

Marokko er ganske spennende og eksotisk; Agadir har en flott strand og mange fine hoteller, og Marakesh er absolutt verd et besøk. Jeg har bare vært i Marokko med familien i jula, så jeg vet ikke om det er noe sted å dra for en enslig dame. Det er lite "uteliv" siden det er et muslimsk land.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...