Gå til innhold

Hjelp!Null peiling på brenning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pinlig å si det, men jeg tro ikke det går an å være mer grønn enn meg når det kommer til CD'er og data (har satt meg fast i diskettalderen og kommer visst ikke videre uten hjelp!).

Har masse bilder på PC'en som jeg gjerne vil ha over på CD. I butikken fikk jeg vite at jeg kunne bruke følgende CD-type: CD-R80. Multispeed 80min/700MB.

Gikk derfor til anskaffelse av en 10-pack. Nå har jeg tilsynelatende ødelagt to stykker, den første ved å formattere den. Skal de ikke det da? Den andre brente jeg en rekke bilder på og alt så ut til å gå helt greit (programmet heter RecordNow!), men når jeg vil se på resultatet er det ikke noe å se på, selv om properties viser at disken er full!

Jepp, kan trygt si at jeg er på bærtur og har gått meg vill... Noen som kan hjelpe?

Please??!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har ikke peiling på programmet du bruker, men en ting er i alle fall sikkert: CD-er skal _ikke_ formateres før brenning. :-D

Man formaterer en CD-RW, altså en CD man kan brenne på flere ganger, hvis CD-RW-en har data som du vil slette og siden brenne noe nytt på den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...