amtyst Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Pinlig å si det, men jeg tro ikke det går an å være mer grønn enn meg når det kommer til CD'er og data (har satt meg fast i diskettalderen og kommer visst ikke videre uten hjelp!). Har masse bilder på PC'en som jeg gjerne vil ha over på CD. I butikken fikk jeg vite at jeg kunne bruke følgende CD-type: CD-R80. Multispeed 80min/700MB. Gikk derfor til anskaffelse av en 10-pack. Nå har jeg tilsynelatende ødelagt to stykker, den første ved å formattere den. Skal de ikke det da? Den andre brente jeg en rekke bilder på og alt så ut til å gå helt greit (programmet heter RecordNow!), men når jeg vil se på resultatet er det ikke noe å se på, selv om properties viser at disken er full! Jepp, kan trygt si at jeg er på bærtur og har gått meg vill... Noen som kan hjelpe? Please??!! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Har ikke peiling på programmet du bruker, men en ting er i alle fall sikkert: CD-er skal _ikke_ formateres før brenning. :-D Man formaterer en CD-RW, altså en CD man kan brenne på flere ganger, hvis CD-RW-en har data som du vil slette og siden brenne noe nytt på den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.