Gjest hva syns dere? Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Inspirert av et innlegg lenger nede. Har selv lyst til å reise til utlandet å feire nyttår i år,men det viser seg at ingen kan. *uff, kjedelig å bli voksen altså* ;p Men feirer dere hvert nyttår da?? Har feiret "alene", altså uten familien, siden jeg var 15, men av og til føler jeg et slikt "press" på meg, ala, "alle er ute og feirer, da må jo jeg og gjør det, kjedelig å sitte hjemme og". For det er jo kjedeligå sitte hjemme alene på nyttårsaftenene. Men MÅ man på død og liv gå ut å feste? Vil jo helst det,men av og til har jeg jo inegn plass jeg faktisk har lyst til å gå. Men å sitte hjemme blir for dumt det å liksom....grrrr! Hater nyttårsaftener!!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vanligvis så pleier jeg og spise en god middag sammen med familien, så på kvelden samles gode venner og fester. =) Nyttårsaften er som regel oppskrytt 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vi skal rett og slett overnatte hos et vennepar. Spise middag, kose oss med et glass eller to, se film eller bare prate, og se ut vinduet når klokka er tolv. 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 For meg er nyttår oppskrytt! Er ikke noe tilhenger av denne dagen. For meg spiller det ingen rolle om jeg og min samboer sitter alene bare oss to hjemme eller på ei hytte, eller om vi er med på en liten fest. Store sammenkomster med 100 mann får du ikke meg med på. 0 Siter
pablito Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vanligvis så pleier jeg og spise en god middag sammen med familien, så på kvelden samles gode venner og fester. =) Nyttårsaften er som regel oppskrytt Helt enig; nyttårsaften er oftest en krampaktig affære hvor alle skal skråle og skåle klokka tolv. I år som i fjor tar vi med oss et vennepar og slapper av på ei hytte. For min del kunne jeg også gjerne være hjemme. Mye fint på tv er det også. 0 Siter
Gjest hva syns dere`? Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 For meg er nyttår oppskrytt! Er ikke noe tilhenger av denne dagen. For meg spiller det ingen rolle om jeg og min samboer sitter alene bare oss to hjemme eller på ei hytte, eller om vi er med på en liten fest. Store sammenkomster med 100 mann får du ikke meg med på. Jo, ja, nyttår ER opskrytt, men alikevel MÅ jeg gjøre noe. Joda, kan godt være hjemme med kjæresten min, bare oss, to, og kose oss, det har vi aldri gjort på en nyttårsaften før, men tror ikke vi får oss "et hus å feire i" i år. Vi bor nemlig ikke sammen... Nei, 100 mann, er ikke jeg med på heller. Sist nyttår var vi 4 vennepar på hyttetur. Det var koselig det.. Sånt liker jeg mye bedre enn store fester. 0 Siter
Gjest hva syns dere? Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Helt enig; nyttårsaften er oftest en krampaktig affære hvor alle skal skråle og skåle klokka tolv. I år som i fjor tar vi med oss et vennepar og slapper av på ei hytte. For min del kunne jeg også gjerne være hjemme. Mye fint på tv er det også. Ja, i fjor var også vi 4 vennepar sammen på et hytte, det var kjempekoselig. Skulle ønske vi kunne gjentatt det i år også... 0 Siter
Gjest hva syns dere? Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vanligvis så pleier jeg og spise en god middag sammen med familien, så på kvelden samles gode venner og fester. =) Nyttårsaften er som regel oppskrytt Ja, middag med familien er et "must";) Men nyttår ER oppskrytt ja, men uff, jeg må liksom feire den for det om, men kunne kanskje være hjemme med kjæresten i år, hadde vi hatt et "hus å være i";) hehe.. (vi bor ikke sammen) 0 Siter
Gjest hva syns dere? Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vi skal rett og slett overnatte hos et vennepar. Spise middag, kose oss med et glass eller to, se film eller bare prate, og se ut vinduet når klokka er tolv. Ja, det høres koselig ut. Det kunne jeg også tenkt meg..Har egentlig ikke snakket så mye med venner, om hva de skal. Bare med kjæresten ... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg har aldri hatt noe godt forhold til nyttårsaften. Har stort sett vært hjemme eller hos en venninne og tatt en rolig feiring. Har vel aldri gledet meg til nyttårsaften i grunnen, har bare sett frem til at rakettene skulle være over og håpe at huset fremdeles står... Men i år gleder jeg meg vanvittig til nyttårsaften! ) Kjæresten min og jeg skal være alene på en liten hytte på fjellet.... 0 Siter
Gjest hva syns dere? Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg har aldri hatt noe godt forhold til nyttårsaften. Har stort sett vært hjemme eller hos en venninne og tatt en rolig feiring. Har vel aldri gledet meg til nyttårsaften i grunnen, har bare sett frem til at rakettene skulle være over og håpe at huset fremdeles står... Men i år gleder jeg meg vanvittig til nyttårsaften! ) Kjæresten min og jeg skal være alene på en liten hytte på fjellet.... Hmm, god ide, kanskje jeg skal foreslå det for kjæresten min? Sist gang vi var alene på hyttetur, var det knallkjekt ) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg har vært hjemme alene på mange nyttårsaftener, og det er akkurat så trivelig som du selv gjør det. Tenne lys, god mat, se en god film eller noe sånt. Heller det enn å dra ut og feste, så rakettredd som jeg er! 0 Siter
Gjest hva syns dere? Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg har vært hjemme alene på mange nyttårsaftener, og det er akkurat så trivelig som du selv gjør det. Tenne lys, god mat, se en god film eller noe sånt. Heller det enn å dra ut og feste, så rakettredd som jeg er! Hehe.. bryr meg ikke no om rakettene jeg da. Har aldri gjort det...visst er det fint å se på, men det går an å se det fra avstand også. ;Man trenger ikke stå midt i mydla, og risikere å bli truffet.. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Før ungene kom til, hadde vi alle mulige varianter fra helt alene (singelperioden) til bare to (kjæresteperioden) til store fester (singelperioden det også, gitt). Alt var i grunnen veldig gøy, hvert til sitt "bruk". De første årene mens ungene var bittesmå var vi hjemme, gjerne med et vennepar med barn. De siste årene har vi gått sammen med 5 vennepar og leid et lokale, der barn og voksne har hatt en kjempekveld sammen. Alle bidrar med mat, vi har med videoer, spill og leker til ungene og bare koser oss. Jeg tror faktisk at nyttårsaften er den morsomte kvelden i året for ungene! 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Denne jula skal eg og den yngste datteren min til Østerrike. Vi skal ikke bo så langt unna Zell am See, faktisk. Så på nyttårsaften blir det nok en tur i skibakken, ta en kveldstur i snøen og spise buffêt på pensjonatet. Tror det skal bli koselig, eg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.