Gjest midia Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Kjeder meg litt under fotballkampen så jeg må finne på noe å spørre om. Jeg har spist biffsnadder,guttungen:kyllingvinger og hamburger og mannen:kyllingvinger. Kjøpte mat på gatekjøkken i dag. 0 Siter
pablito Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hi hi, jeg slår også tiden ihjel ved å sitte på åpent forum. Mens fotballen ruller. Jeg laget en laksewok til middag. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hi hi, jeg slår også tiden ihjel ved å sitte på åpent forum. Mens fotballen ruller. Jeg laget en laksewok til middag. Oij hadde jeg fått fisk på en lørdag så tror jeg kjevlet hadde kommet fram *LOL* (liker ikke fisk) 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Oij hadde jeg fått fisk på en lørdag så tror jeg kjevlet hadde kommet fram *LOL* (liker ikke fisk) Vi har hatt lasange...og en del snop da...det er jo lørdag! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Kyllinglår, pommes frites, ris og salat.. Er så mett at jeg holder på å ramle av stolen 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Kyllinglår, pommes frites, ris og salat.. Er så mett at jeg holder på å ramle av stolen Skjønner ikke at jeg må spise helt til det gjør vondt etterpå altså. Glemmer meg hver eneste gang! 0 Siter
flowy Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg har spist to kalkunpølser med lompe og en hel pakke med vaniljekrem.. Ååå.. Jeg døøør. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Kyllingvinger, godt stekt med masse grillkrydder. *jømmi* 0 Siter
Gjest mipjenta Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Pizza fra Peppes, med rødvin til! Mens jeg så på fotballkampen! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vi har hatt fondue med rødvin til. Kan du fortelle en uvitende sjel hvilken fotballkamp det er snakk om? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vi har hatt fondue med rødvin til. Kan du fortelle en uvitende sjel hvilken fotballkamp det er snakk om? Landskampen mellom Norge og Tjekkia på Ullevål. *dulter* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Landskampen mellom Norge og Tjekkia på Ullevål. *dulter* Du mener jeg burde vite det? Hva er stillingen da? Er det så spennende at jeg bør forlate dol? Lite liv her nå, forresten... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Du mener jeg burde vite det? Hva er stillingen da? Er det så spennende at jeg bør forlate dol? Lite liv her nå, forresten... Jepp. Kampen er ferdig nå, Norge tapte 0-1... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jepp. Kampen er ferdig nå, Norge tapte 0-1... Da har jeg ikke gått glipp av stort med andre ord. Får håpe det blir litt flere som iler til dol nå... 0 Siter
Alana Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Da har jeg ikke gått glipp av stort med andre ord. Får håpe det blir litt flere som iler til dol nå... Jeg kjeder meg stort, og har ilt til... Men vet ikke hva vi skal leke her inne heller...? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg kjeder meg stort, og har ilt til... Men vet ikke hva vi skal leke her inne heller...? Det gjelder å finne en kreativ overskrift som alle får lyst til å svare på, gjerne en forumundersøkelse. Kanskje spørre hva andre vil leke her nå? 0 Siter
Alana Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Det gjelder å finne en kreativ overskrift som alle får lyst til å svare på, gjerne en forumundersøkelse. Kanskje spørre hva andre vil leke her nå? Jo... Men det er vanskelig å spørre hva andre vil leke uten å ha et forslag selv...Hmph... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jo... Men det er vanskelig å spørre hva andre vil leke uten å ha et forslag selv...Hmph... Det er mange som spør her uten å ha egne forslag, så ikke la det hindre deg:) Jeg kunne ha tenkt meg en bondpike-aften, men tror ikke mr. Bond er her i kveld, dessverre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.