Alana Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Det er mange som spør her uten å ha egne forslag, så ikke la det hindre deg:) Jeg kunne ha tenkt meg en bondpike-aften, men tror ikke mr. Bond er her i kveld, dessverre... Hehe, han har kone og barn å ta seg av i kveld tenker jeg. Blir sikkert litt sliten av å være Bond ;-) Jeg kunne fortalt deg et par ting om ham, hehe 0 Siter
Osiris Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg har spist to kalkunpølser med lompe og en hel pakke med vaniljekrem.. Ååå.. Jeg døøør. En hel pakke med vaniljekrem? Du tøyser nå vel? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hehe, han har kone og barn å ta seg av i kveld tenker jeg. Blir sikkert litt sliten av å være Bond ;-) Jeg kunne fortalt deg et par ting om ham, hehe Å? Hva vet du? Nå ble jeg ikke bare lite nysgjerrig! Jeg kjenner han kun som den mystiske mrxx... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vi hadde hjemmelaget pizza. En ganske så standard og en med kjøttboller. 0 Siter
Alana Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Å? Hva vet du? Nå ble jeg ikke bare lite nysgjerrig! Jeg kjenner han kun som den mystiske mrxx... Hehe, ja nå kan du lure ;-) Han liker å være mystisk Bond. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hehe, ja nå kan du lure ;-) Han liker å være mystisk Bond. "Han liker å være mystisk Bond." Og i den rollen er han meget god! For å være litt alvorlig: Du kan/vil vel ikke røpe noe, men kjenner du ham i RL? 0 Siter
Alana Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 "Han liker å være mystisk Bond." Og i den rollen er han meget god! For å være litt alvorlig: Du kan/vil vel ikke røpe noe, men kjenner du ham i RL? Nei, jeg _kjenner_ ham ikke... Ikke akkurat det. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Nei, jeg _kjenner_ ham ikke... Ikke akkurat det. Hmmm, jeg ble muligens (?) litt klokere av det svaret. Du vet noe, men ikke fordi du kjenner ham... 0 Siter
Alana Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hmmm, jeg ble muligens (?) litt klokere av det svaret. Du vet noe, men ikke fordi du kjenner ham... Hehe... Mrxx er nok en grei fyr han. Men jeg kjeder meg svært akkurat nå, så hvis du har msn eller noe så kan vi jo snakkes ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hehe... Mrxx er nok en grei fyr han. Men jeg kjeder meg svært akkurat nå, så hvis du har msn eller noe så kan vi jo snakkes ;-) Jeg har MSN: [email protected] 0 Siter
Alana Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg har MSN: [email protected] Du er jo ikke online jo :-o 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Du er jo ikke online jo :-o Straks! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Vi har hatt fondue med rødvin til. Kan du fortelle en uvitende sjel hvilken fotballkamp det er snakk om? Sikkert litt sent å høre det nå men det var Norge mot tsjekkia tror jeg 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Sikkert litt sent å høre det nå men det var Norge mot tsjekkia tror jeg Ja, flyfly oppdaterte meg Norge tapte visst... 0 Siter
Gemini Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Wraps med kylling-kjøttdeig og div. grønnsaker. :-) Heistads (lavkalori) hermetiske fersken med vanilje-kesam som dessert. Litt chili-nøtter og mørk sjokolade foran tv'n. Og ja, jeg har endelig kommet igang med å gjøre noe med et omfattende vektproblem, men unner meg allikevel litt godt innimellom, uten de ekstreme utskeielsene :-) 0 Siter
Freya Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Gud for et kjedelig emne, men jeg svarer likevel. Hadde pizzastykke fra i går oppvarmet i microen til middag (hjemmelaget pizza altså). Kveldskos var cola, potetgull og toffin, og Eternal Sunshine of the Spotless Mind på Canal+. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Gud for et kjedelig emne, men jeg svarer likevel. Hadde pizzastykke fra i går oppvarmet i microen til middag (hjemmelaget pizza altså). Kveldskos var cola, potetgull og toffin, og Eternal Sunshine of the Spotless Mind på Canal+. Det var så kjedelig med fotballkamp på tv å det på lørdagskvelden! derfor måtte jeg finne på noe. 0 Siter
Freya Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Det var så kjedelig med fotballkamp på tv å det på lørdagskvelden! derfor måtte jeg finne på noe. Jada, helt greit det. 0 Siter
Gregga Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 I kveld har vi kost oss med svinefilet surret med spekeskinke. Det er så godt! Spekeskinka gjør at smaken på svinefileten blir helt utrolig god. Med fløtegratinerte poteter med masse hvitløk, sprøstekt champignon, asparges og en dert champignonsaus til. *Rap* åh, unnskyld, den bare kom...:-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg har vært på middag og spist wok med biffkjøtt. Eller var det entrecôtekjøtt? hmm, hva vet jeg..godt var det ihvertfall.*s* Det beste var desserten; gelé! yesss:D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.