Gjest hva kan det være, nyrene? Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hva kan det være som er galt når man har vondt når man drikker(væske,ikke alkohol jeg tenker på)? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hvor har du vondt da? Tannverk, ising i tennene, halsbetennelse? 0 Siter
Gjest nyrene nei Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Nyrene, hehe. Neida, slapp av. Det er nok mandlene. Har du hatt det lenge?? 0 Siter
Gjest også hatt vondt Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Ser at noen foreslår mandlene osv. Skjønner jo at det må være magen du får vondt i siden du tror det kan være nyrene. Jeg fikk vondt når jeg spiste og drakk, etter en periode med mye alkohol. Det varte et par uker- en mnd. kanskje, så gikk det over. Drikker du mye alkohol? 0 Siter
Gjest hva kan det være, nyrene? Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Ser at noen foreslår mandlene osv. Skjønner jo at det må være magen du får vondt i siden du tror det kan være nyrene. Jeg fikk vondt når jeg spiste og drakk, etter en periode med mye alkohol. Det varte et par uker- en mnd. kanskje, så gikk det over. Drikker du mye alkohol? i magen på en måte, ikke hals eller der i området. Mer nedover i magen. Drikker ikke alkohol. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 i magen på en måte, ikke hals eller der i området. Mer nedover i magen. Drikker ikke alkohol. brokk? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Nyrene gir vanligvis vondt i ryggen, så det er neppe det. 0 Siter
Gjest hva kan det være nyeren Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Nyrene gir vanligvis vondt i ryggen, så det er neppe det. Vondt oppe i ryggen på begge sidene, likedan på framsiden(brystet). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.