Gjest Flystripa Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hvor på nettet kan jeg bestille Rock&Republic bukse? Og hvor mye blir det i toll? Jeg ser at det selges sånne bukser på finn.no, for 1100,- -1600,- Er butikkprisen på disse buksene 3000 spenn? Er det mulig??! 0 Siter
Gjest Thermotex Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Leste du a-magasinet (var det vel) forrige uke? Der en designer sammenlignet beckham-jeansene med HM (eller var det bik-bok) jeans til 300 og synes billigjeansene både hadde bedre kvalitet og design. Så hver gang jeg ser noen med R&R-rumper, tenker jeg: Hadde hun gått på HM istedet hadde hun fått penere jeans og i tillegg kunne hun gitt en familie i pakistan tak over hodet til vinteren. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Leste du a-magasinet (var det vel) forrige uke? Der en designer sammenlignet beckham-jeansene med HM (eller var det bik-bok) jeans til 300 og synes billigjeansene både hadde bedre kvalitet og design. Så hver gang jeg ser noen med R&R-rumper, tenker jeg: Hadde hun gått på HM istedet hadde hun fått penere jeans og i tillegg kunne hun gitt en familie i pakistan tak over hodet til vinteren. Du svarte ikke på ett eneste spørsmål. Takk for oppmerksomheten. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Nå har jeg ingen anelse om det merket der, men tollen er iallfall vanligvis på 24%, altså at tollen er det samme som moms. (Eller er det 23% det er?) 0 Siter
Gjest Thermotex Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Du svarte ikke på ett eneste spørsmål. Takk for oppmerksomheten. Prøvde bare å få gjort noe positivt. Men det funket vel ikke da. Skjønt kanskje Posh også trenger til salt i maten... Hilsen en som synes R&R-jeans er harry. (Aylar bruker dem jo - det blir ikke mer harry enn det...) 0 Siter
Atene Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Nå har jeg ingen anelse om det merket der, men tollen er iallfall vanligvis på 24%, altså at tollen er det samme som moms. (Eller er det 23% det er?) Tollen kommer i tillegg til momsen. Og så skal posten ha gebyr for fortollingen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Tollen kommer i tillegg til momsen. Og så skal posten ha gebyr for fortollingen. Huh? Hvordan blir tollen regnet ut da? 0 Siter
Atene Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Huh? Hvordan blir tollen regnet ut da? Det er en prosent det også, men det er forskjellige satser avhengig av hva slags klær det er, og hvor de er produsert. Det beste er å henvende seg til tollvesenet. Tror satsene er ca. 12-15 prosent. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Det er en prosent det også, men det er forskjellige satser avhengig av hva slags klær det er, og hvor de er produsert. Det beste er å henvende seg til tollvesenet. Tror satsene er ca. 12-15 prosent. Hm...trodde ikke det var så mye..men hva vet vel jeg, jeg har bare handlet for over 200kronersgrensen en gang, og da betalte jeg rundt 24%, så jeg regnet med at det var vanlig. Men med min begrensede erfaringer skal jeg ikke begynne å diskutere med deg, iallfall! god natt 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Prøvde bare å få gjort noe positivt. Men det funket vel ikke da. Skjønt kanskje Posh også trenger til salt i maten... Hilsen en som synes R&R-jeans er harry. (Aylar bruker dem jo - det blir ikke mer harry enn det...) ? Din mening om harryhet bryr meg midt i rævva ;o) Og hvis du må vite det, så er det ikke min rompe som skal pakkes inn i designerjeans. Jeg kjøper billige jeans som tåler barnegulp. Fortsatt, ikke ett svar på mine spørsmål. Takker igjen for oppmerksomheten. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 http://www.merkeshop.com/ Beklager at jeg ikke klarer å lage en link da, men her har de dem iallfall 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 http://www.merkeshop.com/ Beklager at jeg ikke klarer å lage en link da, men her har de dem iallfall Det ble visst en link lell gitt 0 Siter
Gjest nettienett Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg har kjøpt en R&R bukse fra www.ebay.com Du ber den du skal kjøpe fra merke pakken som gave og med en verdi under kr.200,- De pleier å merke m/20$ så unngår du toll og dritt ;-) Forøvrig så synes jeg ikke det er harry å gå med bukser som få har, heller mer harry og gå med H&M-bukser som du finner på annen hver dame! ;-) Det går ann å støtte de rammede i Pakistan og resten av verden samtidig, selv om man kjøper en R&R bukse!! 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg har kjøpt en R&R bukse fra www.ebay.com Du ber den du skal kjøpe fra merke pakken som gave og med en verdi under kr.200,- De pleier å merke m/20$ så unngår du toll og dritt ;-) Forøvrig så synes jeg ikke det er harry å gå med bukser som få har, heller mer harry og gå med H&M-bukser som du finner på annen hver dame! ;-) Det går ann å støtte de rammede i Pakistan og resten av verden samtidig, selv om man kjøper en R&R bukse!! Hvordan er disse buksene i størrelsen da? Har lyst på jeg også, 1200,- er dyrt, men overkommelig, buksa er dritkul den! 0 Siter
Gjest Nettienett Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hvordan er disse buksene i størrelsen da? Har lyst på jeg også, 1200,- er dyrt, men overkommelig, buksa er dritkul den! De er litt store i størrelsen! Da jeg handlet på H&M (før!;-) kjøpte jeg alltid størrelse 38. Den R & R buksen jeg har er str.29 De er veldig myke og tøyelige i stoffet.. Håper dette var til litt hjelp! ;-) 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 De er litt store i størrelsen! Da jeg handlet på H&M (før!;-) kjøpte jeg alltid størrelse 38. Den R & R buksen jeg har er str.29 De er veldig myke og tøyelige i stoffet.. Håper dette var til litt hjelp! ;-) Takk å takk! Ble litt klokere nå! Men du kjøpte din på Ebay sa du, hva kostet det totalt? Å sjanset du bare på størrelsen? 0 Siter
villee Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hei! Mulig det er for seint, men tenkte bare å advare deg litt om at mange av disse buksene som selges på finn.no, qxl.no og ebay.com er fake. Jeg har egentlig ingen god løsning på hvordan du kan finne ut om de er ekte, men ville bare advare så du ikke kjøper fake. Da er jo hele vitsen borte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.