Gå til innhold

synes dere virkelig at de skal få økonomisk støtte?!?

Anbefalte innlegg

Gjest ingen skal få sette meg i bås
Skrevet

Så på nyhetene at pakistanerene i Norge er forbanna på norske myndigheter for at de ikke har fått bla. økonomisk støtte, de som har kjente og familie i Pakistan.

Jeg kan være enig i 1 punkt på hva de synes de skulle hatt, og det er psykologisk hjelp. Ikke økonomisk støtte for noe som skjer i et helt annet land på denne jordkloden. Det er greit at vi støtter selve landet i hjelpeaksjoner, men synes det blir for drøyt å skulle støtte folk som bor her. Hva hvis noen her i Norge hadde en familie som var utsatt for en bilulykke i Sør-Amerika? Skulle disse også hatt økonomisk støtte? Du kan ikke bare gi til noen fordi ulykken blir dekket av media. Hvis vi skulle gitt til alle, hadde pengekassen gått tom ganske fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei for noe tull. Bullshitt.

Jeg blir rasende.

Synes pakistanere burde være fornøyde med det de har og de kan sikkert støtte litt opp selv.

Skrevet

Nei, herlighet, der går grensa. Psykologisk hjelp ja ok, men økonomisk støtte, nei vet du hva. De bare forlanger og forlanger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...