Gå til innhold

stell og behandling av porer i ansiktet

Anbefalte innlegg

hvordan behandles porer i ansiktet

jeg er 30 år gammel og har porer i ansiktet , hva er de beste rådene for behandling av porer i ansiktet ? jeg har vært hos hudpleier flere ganger, og jeg har fått forskjellige produkter som hjelped ikke stort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206032-stell-og-behandling-av-porer-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt produktene fra MD Forte, den serien er sterkere en den vanlige MD serien. MD Forte fås hos hudlege, men jeg kjøper de fra www.skinstore.com Billigere blir det også.

Hvis du da starter med rensemelk nr. 1 og toner nr. 1 tror jeg porene dine vil bli betydelig mindre. Når du har gått tom kjøper du sterkhetsgrad 2 slik at huden venner seg til glycosyren.

Disse produktene er utrolige gode!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...