Gjest Nettienett Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg skal bestille en Laura Ashley kjole til min datter på 4 år. Noen som vet hvordan Laura Ashley er i størrelsene? Siden jeg har en litt lang 4 åring bør jeg kanskje bestille str.5 eller kan jeg bestille str.6 ? Jeg har kjøpt masse klær fra Usa, av barneklær, men de er alltid litt små i størrelsene. Lurer på om Laura Ashley egentlig er fra England? Og om de er like små i str. som i Usa? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det er veldig lenge siden jeg kjøpte noe fra Laura Ashley, og da bare voksenklær - men ja, hun er (var) engelsk, firmaet er fortsatt engelsk og jeg husker størrelsene som store. 0 Siter
Atene Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Laura Ashley klær er store i størrelsen. Datteren min er 5 år og 113 cm lang, hun har en kjole i str 104 som fortsatt passer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.