Gjest Glemsk som få Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hvis det har gått fire timer, er det trygt å kjøre da? Glemte at jeg skulle ut å kjøre. Huff... Kan vel ikke være noe igjen da vel? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hvis du har drukket en halv flaske bør du nok vente med å kjøre, ja 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hvis du har drukket en halv flaske bør du nok vente med å kjøre, ja *fnis* det var det jeg også trodde først:D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 *fnis* det var det jeg også trodde først:D Hi hi Er du aldri på msn du? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hi hi Er du aldri på msn du? Moi? Sjelden.. Innimellom. Men jeg har vel ikke deg der uansett -har jeg vel..? *plutselig usikker* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Moi? Sjelden.. Innimellom. Men jeg har vel ikke deg der uansett -har jeg vel..? *plutselig usikker* Trodde jeg hadde lagt deg til? Fikk adressen av Amber. Mulig jeg husker feil nå =) 0 Siter
Aryane Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 En halv flaske??? Da bør du vente til i morgen ) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Trodde jeg hadde lagt deg til? Fikk adressen av Amber. Mulig jeg husker feil nå =) Nå tror jeg du surrer fælt for jeg har ikke snakket med amber jeg, har jeg vel? *veldig usikker* men legg meg bare til til neste gang du, hehe: [email protected] 0 Siter
Gjest Glemsk som få Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 En halv flaske??? Da bør du vente til i morgen ) Nei, et halvt glass, bare litt i bånn av glasset, en halv serveringsenhet eller hva det kalles! 0 Siter
Gjest Glemsk som få Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hvis du har drukket en halv flaske bør du nok vente med å kjøre, ja Uttrykte meg litt uklart visst! Mente en halv serveringsenhet konjakk jeg. Litt i bånn av glasset. VET jo at jeg ikke kan kjøre etter ei halv flaske da! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Nå tror jeg du surrer fælt for jeg har ikke snakket med amber jeg, har jeg vel? *veldig usikker* men legg meg bare til til neste gang du, hehe: [email protected] Hmm...da tar jeg nok veldig feil. Hvem er det hun ga meg adressen til da? He he...ja, samma det. Nå har du vartfall adressen min =) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hmm...da tar jeg nok veldig feil. Hvem er det hun ga meg adressen til da? He he...ja, samma det. Nå har du vartfall adressen min =) Hehehe, du får bruke elimineringsmetoden. Det kan jo bli morro (og ta tid..)*S* Amber Sun altså? Jeg har vel ikke snakket med andre DOLere enn SDD, melankolsk (er ikke her lenger), Riksklysa (for lenge siden), Spirito (har ikke hun nytt navn??), huldra og amiga (for lenge siden). Så sjelden jeg er på msn så utvides ikke kretsen særlig..*ler* Het du noe annet før da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hehehe, du får bruke elimineringsmetoden. Det kan jo bli morro (og ta tid..)*S* Amber Sun altså? Jeg har vel ikke snakket med andre DOLere enn SDD, melankolsk (er ikke her lenger), Riksklysa (for lenge siden), Spirito (har ikke hun nytt navn??), huldra og amiga (for lenge siden). Så sjelden jeg er på msn så utvides ikke kretsen særlig..*ler* Het du noe annet før da? Så lenge du har meg på lista har du den eneste viktige! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Så lenge du har meg på lista har du den eneste viktige! Hahaha, ja det synes du vel:D Du er kanskje den jeg har snakket oftest med der inne, og du vet selv hvor ofte dét er..*S* Ca hvert kvartal! 0 Siter
Aryane Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Da tror jeg nok du kan kjøre etter 4 timer, men er du usikker kan du jo også la vær... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hahaha, ja det synes du vel:D Du er kanskje den jeg har snakket oftest med der inne, og du vet selv hvor ofte dét er..*S* Ca hvert kvartal! Ja, du er ikke spesielt dyktig til å holde meg med selskap på msn om natta lenger, nei. Men du har noen andre kvaliteter, så du er tilgitt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hehehe, du får bruke elimineringsmetoden. Det kan jo bli morro (og ta tid..)*S* Amber Sun altså? Jeg har vel ikke snakket med andre DOLere enn SDD, melankolsk (er ikke her lenger), Riksklysa (for lenge siden), Spirito (har ikke hun nytt navn??), huldra og amiga (for lenge siden). Så sjelden jeg er på msn så utvides ikke kretsen særlig..*ler* Het du noe annet før da? He he... Hmmm... Jeg har bare hatt det nicket her. Ja,ja.. alltids kjekt å bli kjent med nye. =D 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hmm...da tar jeg nok veldig feil. Hvem er det hun ga meg adressen til da? He he...ja, samma det. Nå har du vartfall adressen min =) Du blander sikkert sammen med tootsieroll. Henne har jeg fått på msn lista mi, men jeg har aldri sett henne pålogget. 0 Siter
Gjest Tenk på dette Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Nei, et halvt glass, bare litt i bånn av glasset, en halv serveringsenhet eller hva det kalles! En HALV glass vin tilsvarer en flaske øl f.eks. Og går det an å kjøre etter at man ha drukket en flaske øl da?? Tenk deg hvor mye en halv glasskonjak tilsvarer da. Den har jo minst dobbel så mye alkohold som vin. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Du blander sikkert sammen med tootsieroll. Henne har jeg fått på msn lista mi, men jeg har aldri sett henne pålogget. Det var det, ja!! Var sikker på det var tigertrollet, jeg.. He he =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.