Gjest Hmmm jeg kunne ha..... Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 etter salg av bil.. HVA ville dere ha brukt pengene på???? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Betalt ned på studielånet.. Ikke spennende, men jeg hater det forgrømmede lånet:/ Men ellers ville jeg ha lagt pengene i ny bil for jeg ville ikke vært billøs;) 0 Siter
Gjest Hmmm jeg kunne ha.... Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Trenger du ikke bil lenger? jeg har bil...det var den gamle bilen til mannen min,,, skulle ha solgt den for 3/4 år siden,,, Men da hadde vel pengen vært brukt opp nå.. Har lyst til å ta meg en svipptur til syden i desember. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg ville lagt de vekk så de ikke ble brukt altfor impulsivt. 0 Siter
Gjest rottha Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 jeg har bil...det var den gamle bilen til mannen min,,, skulle ha solgt den for 3/4 år siden,,, Men da hadde vel pengen vært brukt opp nå.. Har lyst til å ta meg en svipptur til syden i desember. Jeg syns "syden", rettere sagt Kanariøyene, er for kaldt i desember, og litt "bortkastede" penger. Den årstiden vil jeg nærmere ekvator, som Thailand, Karibien, Kenya osv. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg syns "syden", rettere sagt Kanariøyene, er for kaldt i desember, og litt "bortkastede" penger. Den årstiden vil jeg nærmere ekvator, som Thailand, Karibien, Kenya osv. Gran Canaria er ganske så varm i desember! 0 Siter
Gjest rottha Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Gran Canaria er ganske så varm i desember! Hvis man er dritheldig, så ja, men risikoen for at det er kjølig og dårlig vær der den tida på året er stor. Hvis jeg skal til varmere breddegrader i desember-januar så velger jeg områder nærmere ekvator. Da får man rundt 30 grader på dagen, og sjelden under 24-25 grader på kvelden. Sammenlignbare temperaturer på Kanariøyene denne årstid er 24-25 på dagen(hvis du er heldig), og 16-17 grader på kvelden. 0 Siter
Gjest Hmmm jeg kunne ha..... Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Reist! Jeg har lyst til å reise.. til et garantert varmt sted.... Har lyst på Dubai.. og så skal jeg bruke endel av pengene på en kjempestor diamant.. Det er invistering.. diamanter taper seg aldri i verdi........ Yepp,, en 1 karats diamant skal jeg ha meg.... 0 Siter
Gjest Hmmm jeg kunne ha..... Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg syns "syden", rettere sagt Kanariøyene, er for kaldt i desember, og litt "bortkastede" penger. Den årstiden vil jeg nærmere ekvator, som Thailand, Karibien, Kenya osv. var på kanariøyene i beg av januar for 10 år siden.. DET var for kaldt for meg.. da jeg solte meg så måtte jeg ha håndkle over meg når skyen kom... Huttetu 0 Siter
Gjest Hmmm jeg kunne ha..... Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg syns "syden", rettere sagt Kanariøyene, er for kaldt i desember, og litt "bortkastede" penger. Den årstiden vil jeg nærmere ekvator, som Thailand, Karibien, Kenya osv. Jeg har vært 4 ganger i Thailand og elsker landet.. Men synes det blir litt langt å reise for kun en uke.. I desember så har jeg ikke mulighet til å ta mer enn en ukes ferie.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.