Gå til innhold

nettopp tjent meg 35 000

Gjest Hmmm jeg kunne ha.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter salg av bil.. HVA ville dere ha brukt pengene på????

Fortsetter under...

Skrevet

Betalt ned på studielånet.. Ikke spennende, men jeg hater det forgrømmede lånet:/

Men ellers ville jeg ha lagt pengene i ny bil for jeg ville ikke vært billøs;)

Gjest Hmmm jeg kunne ha....
Skrevet

Trenger du ikke bil lenger?

jeg har bil...det var den gamle bilen til mannen min,,, skulle ha solgt den for 3/4 år siden,,, Men da hadde vel pengen vært brukt opp nå..

Har lyst til å ta meg en svipptur til syden i desember.

Skrevet

Jeg ville lagt de vekk så de ikke ble brukt altfor impulsivt.

Skrevet

jeg har bil...det var den gamle bilen til mannen min,,, skulle ha solgt den for 3/4 år siden,,, Men da hadde vel pengen vært brukt opp nå..

Har lyst til å ta meg en svipptur til syden i desember.

Jeg syns "syden", rettere sagt Kanariøyene, er for kaldt i desember, og litt "bortkastede" penger. Den årstiden vil jeg nærmere ekvator, som Thailand, Karibien, Kenya osv.

Annonse

Lips1365380508
Skrevet

Jeg syns "syden", rettere sagt Kanariøyene, er for kaldt i desember, og litt "bortkastede" penger. Den årstiden vil jeg nærmere ekvator, som Thailand, Karibien, Kenya osv.

Gran Canaria er ganske så varm i desember!

Skrevet

Gran Canaria er ganske så varm i desember!

Hvis man er dritheldig, så ja, men risikoen for at det er kjølig og dårlig vær der den tida på året er stor. Hvis jeg skal til varmere breddegrader i desember-januar så velger jeg områder nærmere ekvator. Da får man rundt 30 grader på dagen, og sjelden under 24-25 grader på kvelden. Sammenlignbare temperaturer på Kanariøyene denne årstid er 24-25 på dagen(hvis du er heldig), og 16-17 grader på kvelden.

Skrevet

Reist!

Jeg har lyst til å reise.. til et garantert varmt sted....

Har lyst på Dubai.. og så skal jeg bruke endel av pengene på en kjempestor diamant.. Det er invistering.. diamanter taper seg aldri i verdi........

Yepp,, en 1 karats diamant skal jeg ha meg....

Skrevet

var på kanariøyene i beg av januar for 10 år siden.. DET var for kaldt for meg.. da jeg solte meg så måtte jeg ha håndkle over meg når skyen kom... Huttetu

Skrevet

Jeg har vært 4 ganger i Thailand og elsker landet.. Men synes det blir litt langt å reise for kun en uke.. I desember så har jeg ikke mulighet til å ta mer enn en ukes ferie..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...