favn Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Her var det mye u-vitenskapelig moro rundt kvinners fantasier. Undersøkelsens røde tråd er begrepsparet 'fantasi' og 'realisert fantasi' i prosentvise størrelser og sammenligninger. Altså feks: 32% har fantasert om dominans og 15% har realisert fantasien. Hør på disse avartene, da...: * 60% har fantasert om voldtekt, 6% har realisert fantasien (!). Rene, skjære tøvet - hvordan i heiteste kan voldtekt være en 'realisert fantasi'?? * 28% har fantasert om sex med menn uten ansikt, 4% har realisert fantasien. Møtte de Hannibal Lechters middagsgjester? * 6% har fantasert om sex med en som ikke ville ha sex med deg, 0% fikk realisert fantasien. Surprise! * 6% har fantasert om sex med monster/demoner, 1% fikk realisert fantasien. Jø og jyse! * 11% har fantasert om sex med hest, 0% har (heldigvis, min anm) ikke realisert fantasien. * Derimot gikk det seg litt til for dem som vil ha sex med hund: 0,2% av 5%-fantasiene gikk i oppfyllelse. Og så var det alle de virkelig smale og skrudde fantasiene som i hvert fall sjokkerte meg ettertrykkelig: Sex med autoritetsfigur, sex med eldre mann, sex med yngre mann, sex med en fremmed, sex med kollega, sex med nabo, sex med pen mann, sex med fet mann, sex med en elsker, sex med stygg mann, sex med tynn mann. I det hele tatt - et vesentlig bidrag til dagens seksualforskning. 0 Siter
Atene Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det jeg stusset mest over, var at "sex på oljeplattform" var en kategori. 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 Det jeg stusset mest over, var at "sex på oljeplattform" var en kategori. *flire* Den overså jeg... 0 Siter
Zombiebob Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hehe... materiale til et helt standup-show her. Men at det bare er 9 av 1000 som har hatt sex med et monster, det tror jeg ikke noe på. 0 Siter
citoyen Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 "* 60% har fantasert om voldtekt, 6% har realisert fantasien (!). Rene, skjære tøvet - hvordan i heiteste kan voldtekt være en 'realisert fantasi'??" Bare en gjetning, men mesteparten av disse er antakelig iscenesatte rollespill sammen med en partner. Det blir jo en realisering av fantasien, selv om det selvsagt ikke egentlig er en voldtekt. 0 Siter
libra Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 "* 11% har fantasert om sex med hest, 0% har (heldigvis, min anm) ikke realisert fantasien." Jaha.... altså... en bitteliten tastefeil??? :-) 0 Siter
ariadne Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det jeg stusset mest over, var at "sex på oljeplattform" var en kategori. Jeg tror det er en sexfantasi for søta bror/syrra. 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 "* 11% har fantasert om sex med hest, 0% har (heldigvis, min anm) ikke realisert fantasien." Jaha.... altså... en bitteliten tastefeil??? :-) Hm, tja... den der ble litt ustødig. 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 "* 60% har fantasert om voldtekt, 6% har realisert fantasien (!). Rene, skjære tøvet - hvordan i heiteste kan voldtekt være en 'realisert fantasi'??" Bare en gjetning, men mesteparten av disse er antakelig iscenesatte rollespill sammen med en partner. Det blir jo en realisering av fantasien, selv om det selvsagt ikke egentlig er en voldtekt. Sånn tenkte jeg også. 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 Hehe... materiale til et helt standup-show her. Men at det bare er 9 av 1000 som har hatt sex med et monster, det tror jeg ikke noe på. Enn demoner, da? 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 Voff! Åh, og jeg som trodde du var en storf! 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hvordan i heite har folk greid å finne menn uten ansikt som er i stand til å ha sex?? 0 Siter
Gjest surrehue :p Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 * 28% har fantasert om sex med menn uten ansikt, 4% har realisert fantasien. Møtte de Hannibal Lechters middagsgjester? Hehe.. Men, men kan jo ha hatt sex med en man ikke så ansiktet på. At noen sto bak vedkommede på en konsert eller no..hehe... 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 * 28% har fantasert om sex med menn uten ansikt, 4% har realisert fantasien. Møtte de Hannibal Lechters middagsgjester? Hehe.. Men, men kan jo ha hatt sex med en man ikke så ansiktet på. At noen sto bak vedkommede på en konsert eller no..hehe... Det er ikke en mann uten ansikt, det er en fremmed mann, eller en mann man ikke ser forfra. De 6% eller hva det var som hadde hatt det, var sikkert alle sexpartnerene til han derre brannmannen. 0 Siter
favn Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Det er ikke en mann uten ansikt, det er en fremmed mann, eller en mann man ikke ser forfra. De 6% eller hva det var som hadde hatt det, var sikkert alle sexpartnerene til han derre brannmannen. Denne innskriveren er syk, det er en sexstalker som har postet innlegg med sexprat i til meg over en lang periode - sammen med 'koselige' smil, blinking etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.