Heffalomp Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ser ikke at H&M selger L.O.G.G. jeans lenger. Har vært på to forskjellige butikker uten å se en eneste jeans av dette merket. Kan dette stemme? 0 Siter
Gjest pålogget Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det synes jeg høres litt rart ut. Hvor har du vært da? Jeg var og tittet på noen på H&M i trondheim for ikke lenge siden faktisk... 0 Siter
Lula Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 LOGG har gått ut av sortimentet. &denim har erstattet LOGG jeans og selges i alle butikker. Det som evt. finnes av LOGG i butikkene nå er rester og skal selges ut. Hos oss (jeg jobber i HM) selges LOGG på 50% 0 Siter
Heffalomp Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 Det synes jeg høres litt rart ut. Hvor har du vært da? Jeg var og tittet på noen på H&M i trondheim for ikke lenge siden faktisk... Å nei....logg har jo mange flotte klær også til barn. Synes demin buksene ikke er fine i det hele tatt....*sukk* jeg som endelig hadde funnet jeans jeg likte og som faktisk var gode på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.