Gå til innhold

Er DU medlem i noen bokklubber?

Anbefalte innlegg

Gjest Gresskar
Skrevet

Og hva syns du om de, sånn generelt? Bra bøker, gode tilbud, kjøper du mange bøker, leser du alle??

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• hare1365380455

6

• Frøken eple

4

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er bare glad for at det går an å få nyhetsbladet på mail sånn at jeg husker å avbestille...

Møkkafolk som ringer til nybakte ammetåkemødre. Hmf.

Ja, jeg er medlem i noen klubber. Vil ikke si hvor mange. Kjøper aldri bøker derfra.

hare1365380455
Skrevet

Jeg er bare glad for at det går an å få nyhetsbladet på mail sånn at jeg husker å avbestille...

Ja, jeg er medlem i noen klubber. Vil ikke si hvor mange. Kjøper aldri bøker derfra.

Jeg synes også det er vanskelig å si nei når de ringer. Go'boken har ringt MANGE ganger!

Gjest Gresskar
Skrevet

Hvorfor er du medlem hvis du ikke kjøper bøker??

Jeg husker alltid å avbestille, for jeg er ofte på siden deres.

hare1365380455
Skrevet

Jeg er med i Cappelens bokklubb. Jeg har ikke lest alle bøkene enda, men jeg avbestiller bøker også. Den jeg fikk sist i posten hadde jeg glemt å avbestille.... Men den så spennende ut så nå står den i bokhyllen.

Gjest Gresskar
Skrevet

Jeg synes også det er vanskelig å si nei når de ringer. Go'boken har ringt MANGE ganger!

å? Jeg er medlem i mange,men de har ALDRI ringt til meg. Hvorfor ringer de?

hare1365380455
Skrevet

Hvilken bokklubb er du med i?

hare1365380455
Skrevet

å? Jeg er medlem i mange,men de har ALDRI ringt til meg. Hvorfor ringer de?

Jeg har vært medlem men meldt meg ut. Så derfor ringer de av og til.

Gjest Gresskar
Skrevet

Bl.a. Cappelen, hobby klubben, og den norske boklubben.

Enn du?

Gjest Gresskar
Skrevet

Oj, du hadde visst svart oppe ja. *se meg bedre om*

Gjest Gresskar
Skrevet

Jeg har vært medlem men meldt meg ut. Så derfor ringer de av og til.

ah, da må de har lite medlemmer, siden de maser på deg da, ellers så var du en god kunde;)

hare1365380455
Skrevet

ah, da må de har lite medlemmer, siden de maser på deg da, ellers så var du en god kunde;)

Hehe, det var jeg kanskje!:)

hare1365380455
Skrevet

Oj, du hadde visst svart oppe ja. *se meg bedre om*

Og så er jeg (ungene) med i bokklubbens barn.

Skrevet

Hvorfor jeg er medlem?

Fordi de ringer, sier jeg skal få ting gratis, spør hvordan det går med babyen, om hun sover om natta, kan bare avbestille bøkene, smiler hun da, du trenger ikke kjøpe bøker, fødselen gikk greit ja, dette velkomsttilbudet KAN du ikke gå glipp av, du sparer mange penger, må synge og lese for barnet vettu, det er så lett å avbestille, trenger bare være medlem et år, osv osv osv.

Ble medlem i alle sammen de 4 første ukene jeg var mor. Tilfeldig? I think not. Som om man ikke har nok å tenke på om man ikke skal bruke argumenter for å ikke bli medlem i tull og tøys.

Gjest Gresskar
Skrevet

Hvorfor jeg er medlem?

Fordi de ringer, sier jeg skal få ting gratis, spør hvordan det går med babyen, om hun sover om natta, kan bare avbestille bøkene, smiler hun da, du trenger ikke kjøpe bøker, fødselen gikk greit ja, dette velkomsttilbudet KAN du ikke gå glipp av, du sparer mange penger, må synge og lese for barnet vettu, det er så lett å avbestille, trenger bare være medlem et år, osv osv osv.

Ble medlem i alle sammen de 4 første ukene jeg var mor. Tilfeldig? I think not. Som om man ikke har nok å tenke på om man ikke skal bruke argumenter for å ikke bli medlem i tull og tøys.

Hehe. da så. De har aldri ringt til meg, heldigvis!!

Skrevet

Jeg er medlem i Damms bokklubb, Boksamleren, men jeg kjøper ikke noe. :o)

Skrevet

De ringte ofte til meg også når ungene var bittesmå, men etter at jeg flyttet og slutte tå ha fasttelefon har de ikke ringt en eneste gang.

Gjest Gresskar
Skrevet

Jeg er medlem i Damms bokklubb, Boksamleren, men jeg kjøper ikke noe. :o)

Hvorfor er du medlem da? :o) FOr å få de gratis velkomstbøkene;) ;p

Skrevet

Medlem i Energica Bokklubb. Nå er også den innunder Damms Bokklubber. Kjøpte mye tidligere år, men nå har jeg faktisk ikke plass til mer bøker. Har også avslappende musikk og litt annet tant og fjas.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Medlem i Energica Bokklubb. Nå er også den innunder Damms Bokklubber. Kjøpte mye tidligere år, men nå har jeg faktisk ikke plass til mer bøker. Har også avslappende musikk og litt annet tant og fjas.

Kan jeg spørre hvorfor du heter "ibro"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...