Gå til innhold

Er DU medlem i noen bokklubber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er du medlem da? :o) FOr å få de gratis velkomstbøkene;) ;p

Sannsynligvis var det ett aller annet jeg ville ha i innmeldingstilbud ja. Har glemt å avbestille en bokpakke, men ellers henger jeg med forløbig. Kan vel melde meg ut utpå nyåret en gang tror jeg.

Jobber i bibliotek så jeg har ikke noe behov for å kjøpe romaner uansett. :o)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• hare1365380455

6

• Frøken eple

4

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gresskar
Skrevet

Sannsynligvis var det ett aller annet jeg ville ha i innmeldingstilbud ja. Har glemt å avbestille en bokpakke, men ellers henger jeg med forløbig. Kan vel melde meg ut utpå nyåret en gang tror jeg.

Jobber i bibliotek så jeg har ikke noe behov for å kjøpe romaner uansett. :o)

Hvordan er det jobbe i bibliotek? Hvor mange år på skole trenger du da??

Skrevet

Hvordan er det jobbe i bibliotek? Hvor mange år på skole trenger du da??

Jeg elsker jobben min! Jeg er ikke bibliotekar så jeg har ingen utdannelse i den retning. Men såvidt jeg vet er staten informasjons og bibliotekskole (eller hva i huleste det heter nå!) 3-årig?

Gjest Gresskar
Skrevet

Jeg elsker jobben min! Jeg er ikke bibliotekar så jeg har ingen utdannelse i den retning. Men såvidt jeg vet er staten informasjons og bibliotekskole (eller hva i huleste det heter nå!) 3-årig?

Hva gjør du i den jobben? og hva er forskjellen mellom det du gjør og de som er utdannet?

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du heter "ibro"?

Ingen spesiell grunn. Bare fant på noe som jeg likte klangen på. Betyr det noe spesielt siden du spør?

Skrevet

Hva gjør du i den jobben? og hva er forskjellen mellom det du gjør og de som er utdannet?

Jeg driver utlån, tar imot bøker til innlevering, veileder i skranken (altså når folk kommer og spør etter hjelp til å finne bøker), gjør bøker klar for utlån (plaster, merker, setter på strekkoder og sånt), setter bøker på plass etter innlevering og rydder på hyllene.

Litt av hvert med andre ord. :o) En bibliotekar har ofte også ansvar for hva som blir innkjøpt, organisering av samlingen (utover den vanlige klassifiseringen), kassering og noe budsjettføring (om vedkommende er avdelingsleder) + selvfølgelig veiledning i skranken.

Gjest Gresskar
Skrevet

Ingen spesiell grunn. Bare fant på noe som jeg likte klangen på. Betyr det noe spesielt siden du spør?

Ja,men har ikke så lyst til å si hva.

Skrevet

Ja,men har ikke så lyst til å si hva.

Jo, si det da! Hvorfor i alle dager kan du ikke si det? Er det noe forferdelige greier bytter jeg bare nick.

Gjest Gresskar
Skrevet

Jo, si det da! Hvorfor i alle dager kan du ikke si det? Er det noe forferdelige greier bytter jeg bare nick.

Det er bare det at bestefaren min het det, og han ble drept, så navnet ditt minner meg om han, men ikke bytt nick for min del også!! det trenger du ikke.

Skrevet

Det er bare det at bestefaren min het det, og han ble drept, så navnet ditt minner meg om han, men ikke bytt nick for min del også!! det trenger du ikke.

Greit! Visste ikke at ibro var et guttenavn engang jeg! For meg er det bare en sammensetning av bokstaver. Da beholder jeg det.

Gjest Gresskar
Skrevet

Greit! Visste ikke at ibro var et guttenavn engang jeg! For meg er det bare en sammensetning av bokstaver. Da beholder jeg det.

:o)

Skrevet

Medlem i Bokklubbens Nye, Bokklubbens Krim, Den Norske Bokklubb (tror jeg) og Cappelens Bokklubb.

Fornøyd med alt, selv om jeg aldri benytter meg av Krim-klubben. Det var kun for å få gratisbøker.

Gjest Gresskar
Skrevet

Medlem i Bokklubbens Nye, Bokklubbens Krim, Den Norske Bokklubb (tror jeg) og Cappelens Bokklubb.

Fornøyd med alt, selv om jeg aldri benytter meg av Krim-klubben. Det var kun for å få gratisbøker.

Skal si du er en ivrig leser;)

Med mindre bøkene bare ligger der og samler støv. Mine har nemlig en tendens til det....

Skrevet

Skal si du er en ivrig leser;)

Med mindre bøkene bare ligger der og samler støv. Mine har nemlig en tendens til det....

Nei, jeg har faktisk lest alle, bortstet fra et par krimbøker.

Men jeg avbestiller stort sett månedens bok.

Gjest trultemor25
Skrevet

Bokklubbens barn, go'boken og cappelens bokklubb. Den første var det noen som ringte og alt hørtes så fint og flott ut at en nybakt mamma ikke kunne si nei. Masse gratis og hele pakka. Go'boken meldte jeg meg inn i pga en flott velkomstpremie, men prøver så godt jeg kan å avbestille disse månedlige pakkene dems, har ikke behov for dem føler jeg, men jeg ser jo an hva det er for noe. Aberet er at man må RINGE inn for å avbestille, og jeg misliker STERKT å ringe. Cappelens var det noen som ringte og "overtalte" meg på en underfundig måte sånn at jeg ikke skjønte at jeg på en måte hadde sagt ja før jeg hadde lagt på. Fikk 3 gratis bøker da, men kjøper ingenting. Prøver av beste evne å avbestille månedens bok. Må gjøre det med en gang jeg får medlemsbladet i posten ellers glemmer jeg det.

Gjest Gresskar
Skrevet

Bokklubbens barn, go'boken og cappelens bokklubb. Den første var det noen som ringte og alt hørtes så fint og flott ut at en nybakt mamma ikke kunne si nei. Masse gratis og hele pakka. Go'boken meldte jeg meg inn i pga en flott velkomstpremie, men prøver så godt jeg kan å avbestille disse månedlige pakkene dems, har ikke behov for dem føler jeg, men jeg ser jo an hva det er for noe. Aberet er at man må RINGE inn for å avbestille, og jeg misliker STERKT å ringe. Cappelens var det noen som ringte og "overtalte" meg på en underfundig måte sånn at jeg ikke skjønte at jeg på en måte hadde sagt ja før jeg hadde lagt på. Fikk 3 gratis bøker da, men kjøper ingenting. Prøver av beste evne å avbestille månedens bok. Må gjøre det med en gang jeg får medlemsbladet i posten ellers glemmer jeg det.

Nei, du må ikke ringe inn, du kan jo avbestille på nettet;) Det kan jeg i de bokklubbene jeg er medlem i. Går også an å ringe,men da trenger du ikke snakke med et menneske, men bare oppgi evbest.koden, så ordner det seg selv;)

Skrevet

Ja, jeg er medlem i bokklubber. Da jeg ble gravid for 3. gang meldte jeg meg ut av de fleste. Men fremdeles er jeg medlem av:

Bokklubben Nye bøker

Bokklubben Dagens bøker

Lydbokklubben

Barnas Bokklubb

Go'boken

Bokklubben Babyglede

Jeg synes stort sett bokklubbene har gode bøker, men jeg er veldig flink til å avbestille. Gjør det på nettet.

Noen bokklubber jeg har vært medlem av har ikke vært til å stole på når det gjelder avbestillingene - og det irriterer meg voldsomt.

Skrevet

Jeg er medlem av to i bokklubbens bøker nå. Meldte meg inn pga innmeldingstilbudet. Synes egentlig ikke det er noe godt tilbud der. Synes ofte jeg får bøkene like billig i bokhandler. Dessuten rekker jeg som regel ikke å lese de før de kommer på tilbud likevel. Men det er greit å være medlem, følge litt med og i ny og ne kommer det et godt tilbud. Det er hovedboka jeg gjerne styrer unna.

Skrevet

Medlem i Energica Bokklubb. Nå er også den innunder Damms Bokklubber. Kjøpte mye tidligere år, men nå har jeg faktisk ikke plass til mer bøker. Har også avslappende musikk og litt annet tant og fjas.

Har du en link dit?

Tenkte jeg skulle nyte godt av noen medlemstilbud :o)

Skrevet

Jeg er medlem i Damms bokklubb, Boksamleren, men jeg kjøper ikke noe. :o)

Kan man avbestille på nettet der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...