Gå til innhold

Er DU medlem i noen bokklubber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man avbestille på nettet der?

Jepp. Finnes det bokklubber som ikke har nett-avbestilling lengre? Trodde ikke man kunne avbestille pr. vanlig post i noen bokklubber nå.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• hare1365380455

6

• Frøken eple

4

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp. Finnes det bokklubber som ikke har nett-avbestilling lengre? Trodde ikke man kunne avbestille pr. vanlig post i noen bokklubber nå.

Nei, vet ikke.

Ville ikke melde meg inn før jeg var sikker på at man kan avbestille på nett. Men det var jo ingen av bøkene jeg kunne velge i velkomstpakken som jeg har lyst på :o(

Skrevet

Medlem i Energica Bokklubb. Nå er også den innunder Damms Bokklubber. Kjøpte mye tidligere år, men nå har jeg faktisk ikke plass til mer bøker. Har også avslappende musikk og litt annet tant og fjas.

www.energica.no

Gjest trultemor25
Skrevet

Nei, du må ikke ringe inn, du kan jo avbestille på nettet;) Det kan jeg i de bokklubbene jeg er medlem i. Går også an å ringe,men da trenger du ikke snakke med et menneske, men bare oppgi evbest.koden, så ordner det seg selv;)

På cappelen avbestiller jeg enkelt og greit på nettet, men på Go'boken så må jeg ringe inn så vidt jeg vet. Har sjekka på nettet men der fant jeg ingenting. Ringte inn og snakka med et menneske. Tungvint. Men dem har sikkert gjort det litt tungvint med vilje sånn at folk skal glemme å avbestille.

Skrevet

Er medlem i bokklubben nye bøker, og bokklubbens barn.

Jeg er fornøyd med bøkene i bokklubben nye bøker, og kjøper ganske mange bøker derfra. Sånn ca. annen hver månedens bok blir kjøpt tipper jeg. Både mannen min og jeg er glad i å lese. Vi titter sammen på medlemsbladet når det kommer i posten og blir enig om vi skal kjøpe eller avbestille. Og så krangler vi vennskapelig om hvem som skal få lese boken først når den kommer ;o)

Jeg kjøper av og til noen av de tingene som selges på medlemstorget også, har kjøpt noen kurver og et par fine telys-lykter.

Bokklubbens barn er jeg ikke så fornøyd med. Syns det er altfor få ordentlige bøker som lanseres som månedens bøker. Det går i sånne barneatlas, barneordbøker etc. Jeg har tenkt å avslutte medlemsskapet av den grunn. Jeg er interessert i gode barnebøker som vi kan lese høyt.

Vi har også hatt medlemsskap i Go'boken og paddingtonklubben for noen år siden, men begge deler var bare noe tøys spør du meg. Bøkene var ikke tilpasset alderen på barna, og de var dessuten av så dårlig kvalitet at de fort ble ødelagt. Meldte oss fort ut igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...