Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Aldri mer skal jeg drikke rødvin og hvitvin på tom mage. Det skule bare være en hyggelig middag, men jeg greide å bli full før desserten kom. Jeg spydde, ble leid i seng, vekt utpå natta og leid inn i Taxien. Jadda, for en vellykket kveld. I dag har jeg sovet, sovet og sovet. Hele helga borte vekk. Dette har ikke skjedd meg på over 10 år, og aldri mer skal det skje heller. Jeg hater det. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Håper du kjente dem du var hos godt og det ikke var julebord e.l. ). Du nærmer deg 40 år og vet ikke at du ALDRI må drikke på tom mage! Fy fy KKK ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Håper du kjente dem du var hos godt og det ikke var julebord e.l. ). Du nærmer deg 40 år og vet ikke at du ALDRI må drikke på tom mage! Fy fy KKK ) Det var heldigvis ikke julebord, og det var heldigvis folk jeg kjente veldig godt;) Mannen min mener at jeg vanligvis er så kontrollert at jeg bare hadde godt av det. Godt av det? Hva er så godt med dette liksom? Men fy, jeg er ikke 20 lenger, og tåler ikke slikt. Er ikke vant til å drikke noe særlig. Det er nok der årsaken ligger. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 he he jeg må le for det skjedde meg også for noen uker siden. hadde nesten ikke spist noe særlig, og så fikk vi sterk mat å spise. Siden det ikke var noe vann der tenkte jeg å slukke tørsten med rødvin. før jeg visste ordet av det begynte jeg å sjangle og fikk dobbeltsyn kom jeg heldigvis hjem til slutt med en pose å spy i på trikken. aldri mer!! sier jeg også. å bli så kvalm var helt jævlig i tillegg mistet jeg genseren min på veien hjem. Hadde den rundt livet. fant den aldri igjen nei man bør aldri drikke rødvin på tom mage. Fikk meg en lærepenge der ja 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 he he jeg må le for det skjedde meg også for noen uker siden. hadde nesten ikke spist noe særlig, og så fikk vi sterk mat å spise. Siden det ikke var noe vann der tenkte jeg å slukke tørsten med rødvin. før jeg visste ordet av det begynte jeg å sjangle og fikk dobbeltsyn kom jeg heldigvis hjem til slutt med en pose å spy i på trikken. aldri mer!! sier jeg også. å bli så kvalm var helt jævlig i tillegg mistet jeg genseren min på veien hjem. Hadde den rundt livet. fant den aldri igjen nei man bør aldri drikke rødvin på tom mage. Fikk meg en lærepenge der ja Jeg har fått noe sånne lærepenger tidligere også (flere år siden), og derfor pleier jeg å være ytterst forsiktig. Skjønner ikke helt hva som gikk av meg i går. Det kom så plutselig. Gamle,fulle kvinnfolk, er sikkert ikke noe lækkert syn;o) 0 Siter
pablito Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det var heldigvis ikke julebord, og det var heldigvis folk jeg kjente veldig godt;) Mannen min mener at jeg vanligvis er så kontrollert at jeg bare hadde godt av det. Godt av det? Hva er så godt med dette liksom? Men fy, jeg er ikke 20 lenger, og tåler ikke slikt. Er ikke vant til å drikke noe særlig. Det er nok der årsaken ligger. Jeg kan trøste deg med at jeg for noen år siden ble sendt hjem i drosje fra julebod med jobben kl 21 på grunn av overstadig beruselse. Noen av oss hadde "forset" på drinker med sprit, og jeg var helt kanon full da festen startet. Overlegene og oversykepleierne og alle mine kolleger var alle kommet da jeg entret festlokalet helt i hundre. Det tok ikke lang tid før jeg måtte spy, og jeg datt over bordene. Det er det pinligste jeg har opplevd , og jeg sa også "aldri mer!" Og det løftet har jeg holdt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 *Ler høyt* Har spydd i fylla en gang jeg. Det var i fjor sommer, da var jeg 36 år gammel... Var nede hos søstra mi (rett nede i gata her) og hadde drukket en halvflaske ganske sterk hvitvin. Da jeg kom til henne fortsatte jeg med en svakere hvitvin som jeg helte innpå som saft - det måtte jo gå galt for min del (ikke så vant med å drikke). Jeg satt i sofaen en stund, sa:"Nei, nå må jeg spy!", gikk på do og tok en prat med den store, hvite telefonen... Søstra mi lo godt da hun kom og tørket meg over pannen med en vaskeklut... Aldri mer. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Huffa meg... Var det ikke du som hadde kjøpt ny kjole og trent overarmer og greier?... Leit at kvelden endte slik.. *kveler et lite fnis* ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 *Ler høyt* Har spydd i fylla en gang jeg. Det var i fjor sommer, da var jeg 36 år gammel... Var nede hos søstra mi (rett nede i gata her) og hadde drukket en halvflaske ganske sterk hvitvin. Da jeg kom til henne fortsatte jeg med en svakere hvitvin som jeg helte innpå som saft - det måtte jo gå galt for min del (ikke så vant med å drikke). Jeg satt i sofaen en stund, sa:"Nei, nå må jeg spy!", gikk på do og tok en prat med den store, hvite telefonen... Søstra mi lo godt da hun kom og tørket meg over pannen med en vaskeklut... Aldri mer. He he, nei det er ikke noe morro. Mannen min trøster meg så godt han kan og sier at jeg ikke sa noe dumt i løpet av kvelden. Har litt fyllenerver nå nemlig;) Han var så snill og grei. Kom etter meg på doen og vasket spy til og med. Den eneste kommentaren jeg hørte var: Hvordan går det an å bomme på doen så jævlig? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Huffa meg... Var det ikke du som hadde kjøpt ny kjole og trent overarmer og greier?... Leit at kvelden endte slik.. *kveler et lite fnis* ;-) He he, neida. I går var det bare olabukse. Det er enda en stund til julebordet og da skal det ikke ende slik, skal jeg love deg;) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg kan trøste deg med at jeg for noen år siden ble sendt hjem i drosje fra julebod med jobben kl 21 på grunn av overstadig beruselse. Noen av oss hadde "forset" på drinker med sprit, og jeg var helt kanon full da festen startet. Overlegene og oversykepleierne og alle mine kolleger var alle kommet da jeg entret festlokalet helt i hundre. Det tok ikke lang tid før jeg måtte spy, og jeg datt over bordene. Det er det pinligste jeg har opplevd , og jeg sa også "aldri mer!" Og det løftet har jeg holdt. Huff, jeg synes jeg ser deg for meg;) Fikk deg nok en liten lærepenge der ja;) Det var sikkert verst for deg. De andre synes nok sikkert det bare var morro. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 He he, neida. I går var det bare olabukse. Det er enda en stund til julebordet og da skal det ikke ende slik, skal jeg love deg;) Det var godt du lærte_før_julebordet da. Du hadde nok sittet med verre "fyllenerver" hvis det var der det hadde hendt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Skjedde meg forrige helg. Jeg tror ikke jeg har spydd på 25 år men spydde som en gris da jeg kom hjem fra puben. Ble fulgt hjem av en kompis som følte han ikke kunne la meg dra hjem alene. Flaut, flaut, flaut. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det var godt du lærte_før_julebordet da. Du hadde nok sittet med verre "fyllenerver" hvis det var der det hadde hendt. Ja, guriland, er du gææærn;o) Nei, det skal ihvertfall IKKE skje. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Skjedde meg forrige helg. Jeg tror ikke jeg har spydd på 25 år men spydde som en gris da jeg kom hjem fra puben. Ble fulgt hjem av en kompis som følte han ikke kunne la meg dra hjem alene. Flaut, flaut, flaut. Ja, det er flaut flaut flau;) Men, jeg prøver å røste meg med at det bare var kjentfolk der. Det er deilig å være litt full, men ikke slik. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 He he, neida. I går var det bare olabukse. Det er enda en stund til julebordet og da skal det ikke ende slik, skal jeg love deg;) Det var da godt å høre :-) Du får se på festfiaskoen igår som en øvelse på hva du tåler av alkohol, så får du et topp julebord :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det var da godt å høre :-) Du får se på festfiaskoen igår som en øvelse på hva du tåler av alkohol, så får du et topp julebord :-) Jeg skal bare nippe til samme glasset hele kvelden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ja, det er flaut flaut flau;) Men, jeg prøver å røste meg med at det bare var kjentfolk der. Det er deilig å være litt full, men ikke slik. Når jeg leser nedover ser jeg at det har skjedd de fleste. Så antagelig har det skjedd de fleste på festen du var på også. ' LOL. du får bare le av det og huske å spise neste gang du skal hygge deg og bli litt full. 0 Siter
Gjest skammelig Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Husker jeg også fikk for masse en gang, satt på gulvet inne på uteplassens toalett og spydde utover meg selv og gulvet i et forsøk på å treffe bossbøtta. Ingen ledige do når dette kom som kastet over meg, selvfølgelig.... Fryktelig pinlig, følte at det overhodet ikke rimet med å være oppoffrende mor etterpå, da det både var barnehage personell og helsesøster til stede og fikk med seg det som skjedde..... Og det var selvfølgelig rett før 2-årskontrollen på helsestasjonen.... 0 Siter
Gyda Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det føles ille, men dette kan skje den "beste". Alle i selskapet kjenner deg, skriver du, og da er du både forstått og tilgitt. Legg det bak deg og la det bli en av de kveldene du kan le av. (Jeg har også noen lignende opplevelser i minneboka ...) Håper formen er bra nå, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.