Gå til innhold

Aldri mer!

Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Du fikk jo i hvertfall øvd deg til julebordet!!! *kremt* Hvor skal dette ende...

Skrevet

Uff, så festlig da;-) Sånt kan skje de fleste, tror jeg. Husk å spise og ta en zyrtec før du skal ut neste gang, så går det nok mye bedre.

Skrevet

Jeg skal bare nippe til samme glasset hele kvelden.

Sånn er jeg også, for billigere hue enn mitt skal du lete lenge etter :-/

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det føles ille, men dette kan skje den "beste". Alle i selskapet kjenner deg, skriver du, og da er du både forstått og tilgitt.

Legg det bak deg og la det bli en av de kveldene du kan le av.

(Jeg har også noen lignende opplevelser i minneboka ...)

Håper formen er bra nå, da!

Formen er bra nå. Sto opp sånn i 17-tiden.

Nå driver jeg og parer sokker av alle ting;)

Det er et stort prosjekt.

Skrevet

Sokkeparring er en utfordring, ja. Lykke til med den!

Og så er det fint at du er i farta igjen.

:o)

Skrevet

Sokkeparring er en skikkelig botsøvelse. 5 ave maria og 32 par sokker og du er tilgitt (deroppefra). :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sokkeparring er en skikkelig botsøvelse. 5 ave maria og 32 par sokker og du er tilgitt (deroppefra). :)

Hi hi, vi får håpe på det.

Skrevet

*LOL*

Da er det det jeg kommer til å holde på med neste søndag... Vi skal ha fest her på lørdagskvelden, og sokkeparing er et mareritt verre enn stryking og vindusvask!

Skrevet

Huff, sånt er grusomt, det skjedde meg også for 2 år siden etter det har jeg omtrent ikke smakt alkohol. bare litt vin når vi koser oss. Bare tanken på Tequila gjør meg kvalm.

Det verste av alt var at jeg våknet om morningen og ikke husket noe, og det tok en stund før jeg fant ut at spylukten kom fra mitt eget hår. Gjett om jeg fikk høre det av eks'en i lang tid, han måtte bære meg i seng, og dra meg ut på do når jeg spydde. ÆSJ.... ALDRI MER :o)

Skrevet

He he, nei det er ikke noe morro.

Mannen min trøster meg så godt han kan og sier at jeg ikke sa noe dumt i løpet av kvelden.

Har litt fyllenerver nå nemlig;)

Han var så snill og grei. Kom etter meg på doen og vasket spy til og med. Den eneste kommentaren jeg hørte var: Hvordan går det an å bomme på doen så jævlig?

*flirer* Men du har da en omsorgsfull mann, da, hører det ut som...

Skrevet

Ojsann! Så moralen er: spis alltid mat!? I morgen er alt bedre skal du se!

*fnis*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*LOL*

Da er det det jeg kommer til å holde på med neste søndag... Vi skal ha fest her på lørdagskvelden, og sokkeparing er et mareritt verre enn stryking og vindusvask!

"og sokkeparing er et mareritt verre enn stryking og vindusvask"

Det er jeg enig i. Holdt på i flere timer i går. 2 hele poser med hullete sokker gikk i søpla. Det var jammen deilig å få rensket opp litt.

Mannen min vasket forresten vinduene utvendig på lørdag.

Vi har funnet en ny metode. Spyler bare vinduene med hagesklangen. De ble så blanke og fine at.

Skrevet

"og sokkeparing er et mareritt verre enn stryking og vindusvask"

Det er jeg enig i. Holdt på i flere timer i går. 2 hele poser med hullete sokker gikk i søpla. Det var jammen deilig å få rensket opp litt.

Mannen min vasket forresten vinduene utvendig på lørdag.

Vi har funnet en ny metode. Spyler bare vinduene med hagesklangen. De ble så blanke og fine at.

Den metoden hadde jeg sans for! Skal teste det når uværet er over!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...