trøtte Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 hallo håper å få hjelp her. hvor og hvilke program er best til å brenne/ bilder/musikk/filmer med.? Er det noen gratisprogrammer å få tak i? bruker nå windovs utforsker men får det ikke til Jeg er litt grønn hehhee 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Å brenne datafiler i windows utforsker er jo så enkelt som det kan være. Det er jo bare å dra filene over i katalogen og velge "brenn". Ellers finnes det en del programmer, men de fleste gode er nok ikke gratis. Imidlertid koster vel ikke de enkle brenneprogrammene så altfor mye. Selv bruker jeg en litt modifisert versjon av MS sitt eget brenneprogram for DVD-brenning (modifisert slik at jeg ikke trenger å installere .NET rammeverket). Jeg husker ikke hva det het nå, men hvis du ikke finner det ut kan jeg nok rote frem et nedlastingsted. "................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.