Gjest Lurer jeg på nå Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Går de rett i do etterpå? 0 Siter
Gjest i søpla Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det skal fint gå an med skikkelige rør. men er rørene tynne så blir det fort stopp og dyrt. Så en grei regel er derfor å venne seg til å ikek kaste i do, da du aldri vet hvordan rørene er på forskjellige plasser. 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg har aldri tenkt tanken på å kaste de i do, har alltid blitt innprentet hjemmefra at ting-skal-ikke-kastes-i-do. Men så leste jeg for noen dager siden på de tampongene med innføringshylse at de kan kastes i do - men jeg kommer nok ikke til å ha "samvittighet" til å gjøre det, i andre tilfeller enn der det mangler søppelspann e.l. Ikke det morsomste å få dratt opp av rørleggeren =) 0 Siter
Gjest dette skriver jeg ikke under på... Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ikke hjemme og på offentlige toaletter, men borte hos folk gjør de det, å drive å pakke inn å hive i søpla er fysj å æsj, da fortrenger jeg hele greia! Men det er ikke bra da, gjorde det hos en kjæreste engang, og doen gikk tett, og det ble funnet tamponger i systemet, jeg nekta selvfølgelig på at det var meg..... 0 Siter
Gjest kastet i do Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg har da alltid kastet de rett i do jeg. Skal man ikke det altså, de er jo skikkelig små. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Niks. Tuller dodpapir rundt og hiver dem i raskbøtta. 0 Siter
Gjest i søpla, ikke do Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg har da alltid kastet de rett i do jeg. Skal man ikke det altså, de er jo skikkelig små. Små? Ikke når de er fylt av vann, gitt! Det er jo bomull som vider seg ut kraftig! Og så blir det fler tamponger, og så tetter de igjen systemet. Nei jeg har aldri kastet tamponger i do, og har fått det innprentet bestandig at slikt skal i søpla. 0 Siter
Gjest gamleguri Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Står det ikke at man kan kaste dem i do da? Går jo i oppløsing med det samme. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Pakker inn i dopapir og kaster i søpla. 0 Siter
Gjest i søpla, ikke do Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Står det ikke at man kan kaste dem i do da? Går jo i oppløsing med det samme. I oppløsning?!! Det gjør de slett ikke! Tamponger er laget av bomullsfibre, som slett ikke løser seg opp så lett! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg håper da virkelig folk kaster dem rett i do hjemme hos meg og ikke i søplebøtta ved siden av. 0 Siter
Gjest kastet i do Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Små? Ikke når de er fylt av vann, gitt! Det er jo bomull som vider seg ut kraftig! Og så blir det fler tamponger, og så tetter de igjen systemet. Nei jeg har aldri kastet tamponger i do, og har fått det innprentet bestandig at slikt skal i søpla. En vannfylt tampong er jo mye mindre enn en middels stor bæsj da . Nei, jeg fortsetter å kaste dem i do jeg. 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 I oppløsning?!! Det gjør de slett ikke! Tamponger er laget av bomullsfibre, som slett ikke løser seg opp så lett! Det står i vedlegget som følger med (den med innføringshylse hvertfall) at de kan kastes i do. 0 Siter
Osiris Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg kaster de alltid i do. Har aldri opplevd at doen har tetta seg på grunn av dette. 0 Siter
Patsi Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Før gjorde jeg aldri det, men etter noen på DOL sa at de gjorde det - begynte jeg også med det... Mye greiere :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Har alltid kastet dem i do. Har aldri opplevd at doen har blitt tett - så det kommer jeg til å fortsette med, inntil jeg har fått annen erfaring! 0 Siter
Gjest gamleguri Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det står i vedlegget som følger med (den med innføringshylse hvertfall) at de kan kastes i do. Da var det hylsa jeg tenkte på. 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ja. Hvis du lurer på om de utvider seg med fare på å tette toalettet, er det bare å dyppe en tampong i et glass vann. 0 Siter
Gjest kastet i do Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ja. Hvis du lurer på om de utvider seg med fare på å tette toalettet, er det bare å dyppe en tampong i et glass vann. ja og da ser man at så mye utvider de seg ikke. 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ja. Hvis du lurer på om de utvider seg med fare på å tette toalettet, er det bare å dyppe en tampong i et glass vann. Jeg tviler på det er mange som kaster ubrukte, tørre tamponger i do da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.