Gjest Timari Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 inspirert av innlegget her om å bli full på rødvin så lurer jeg på om det finnes pinligere ting å gjøre i fylla enn dette jeg var på fest for noen år siden, hvor en dame hadde fått i seg alt for mye å drikke. Dette var i et privat hus. etter en stund så fikk hun magetrøbbel. så går hun inn på soverommet der alle jakkene ligger, trekker av seg buksa og gjør sitt fornødne. utover alle jakkene ( beruset som hun var trodde hun at hun satt på do) veninna mi valgte å kaste jakka si til slutt istedenfor å sende den til vaskeri. Tenk noe SÅ pinlig!! Hadde jeg vært henne tror jeg at jeg hadde emigrert fra byen , for ikke å snakke om landet Så selv om jeg er flau over at jeg ble full på rødvin for noen uker siden så er jo det ingenting i forhold til dette her 0 Siter
Champagne Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg hadde meg med en kjendis, og det var bare pinlig etterpå! Ikke noe kiss and tell her nei! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg var på disko i min grønne ungdom og der var det en godt voksen dame som kastet alle klærne. Skikkelig lubben og vabsete var hun også. Jeg har selv vært med på julebord hvor jeg var full før det begynte og måtte låne et hotellrom mens de andre festet og når jeg våknet dro vi hjem. Det var også i min grønne ungdom heldigvis, jeg var vel ikke mer enn 18-19 år tror jeg, og jeg hadde selskap av en dame til på rommet. Vi sov begge to altså ) 0 Siter
Gjest Lenge siden Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Glemte å ta opp dolokket, og pisset rant derfor utover hele gulvet. 0 Siter
Gjest Ja, særlig... Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg hadde meg med en kjendis, og det var bare pinlig etterpå! Ikke noe kiss and tell her nei! . 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Så full tror jeg aldri jeg har vært, eller kommer til å bli... hvordan er det MULIG? Når jeg driter meg ut (hm.. ikke bokstavelig talt denne gangen) i fylla, så er det som regel frekke ting jeg sier. Eneste jeg kommer på i farta er da jeg stod i kø på et utested. Da bruker jeg _alltid_ å irritere meg over de tinga de andre står og prater om, og tenker "herregud, de er så fulle, og jeg er så edru". Så var det en fyr som stod og prata i telefonen på et eller annet merkelig språk, ganske høyt og lenge. Så snappa jeg telefonen hans, og sang høyt hele første verset på "Kiss kiss med Tarkan" (en sang som er på et eller annet merkelig språk, "asan mossekarrå sherip sherip, osv"). Tror jeg dansa litt indisk og stod i også. DET var flaut å komme på da jeg våkna dagen etter. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Tja... Har kastet opp. Det er ganske flaut. Og har hatt sex med en jeg normalt ikke ville hatt sex med. Det var ikke så flaut, bare noe jeg angrer på. Spesielt siden han var en dust i ettertid. Generelt så er det liten forskjell på meg når jeg er full i motsetning til edru. Enten er jeg veldig veloppdragen som fyllik, eller så er jeg særdeles vill som edru... 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg hadde meg med en kjendis, og det var bare pinlig etterpå! Ikke noe kiss and tell her nei! Hva kaller du det du gjør nå da? 0 Siter
tonie Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Pinlig og pinlig. Teit var det i alle fall. Jeg kom i snakk med en trailersjåfør utp natta da jeg var mer enn brisen. Han var bare innom og tok en brus før han skulle kjøre langtpokkerivold fra der vi var. Jeg fikk akutt lyst på en ferietur, og overtalte ham til å ta meg med. Våkna utpå formiddagen dagen derpå, laaangt hjemmefra, fyllesjuk og blakk. Det var bare én av mange dustehistorier. Jeg har gjort mye idiotisk i fylla. Godt den tida er over:-) 0 Siter
Freya Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Huff, så flaut! Jeg hadde drukket sterk sprit på fest en gang, og var blitt skikkelig troll-full! Så da utestedene var stengt, skulle kjæresten og jeg på bensinstasjonen og kjøpe oss mat. Jeg ville ha pølse, men det kom en fyr foran oss i køa og bestilte 13 pølser eller noe sånt, så det var ikke mer pølse igjen da jeg skulle ha. "De har ikke mer pølse igjen," sa kjæresten min. Joda, men jeg skulle ha pølse. Han prøvde å argumentere, men da beit jeg ham HARDT i fingeren! Han prøvde å argumentere litt mer med meg, men jeg ville bare ha pølse. "Se her, ta penger og kjøp deg noe du har lyst på da," sa han til slutt og holdt fram en flat hånd med fullt av småpenger i. Da tok jeg og klasket til hånden hans så alle pengene haglet rundt på bensinstasjonen. Da hadde han fått nok, og begynte å gå hjemover. Da ble jeg selvsagt sur og sprang etter ham og skjelte ham ut fordi han gikk fra meg. Jeg fant en plaststol i en hage ved veien og kastet den etter ham, men han bare gikk. Da jeg kom hjem, ble jeg dårlig og spydde i senga, og jeg var skikkelig fyllesjuk og full av anger dagen derpå. Grusomt! Jeg drikker ALDRI så sterk sprit noe mer! 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Huff, så flaut! Jeg hadde drukket sterk sprit på fest en gang, og var blitt skikkelig troll-full! Så da utestedene var stengt, skulle kjæresten og jeg på bensinstasjonen og kjøpe oss mat. Jeg ville ha pølse, men det kom en fyr foran oss i køa og bestilte 13 pølser eller noe sånt, så det var ikke mer pølse igjen da jeg skulle ha. "De har ikke mer pølse igjen," sa kjæresten min. Joda, men jeg skulle ha pølse. Han prøvde å argumentere, men da beit jeg ham HARDT i fingeren! Han prøvde å argumentere litt mer med meg, men jeg ville bare ha pølse. "Se her, ta penger og kjøp deg noe du har lyst på da," sa han til slutt og holdt fram en flat hånd med fullt av småpenger i. Da tok jeg og klasket til hånden hans så alle pengene haglet rundt på bensinstasjonen. Da hadde han fått nok, og begynte å gå hjemover. Da ble jeg selvsagt sur og sprang etter ham og skjelte ham ut fordi han gikk fra meg. Jeg fant en plaststol i en hage ved veien og kastet den etter ham, men han bare gikk. Da jeg kom hjem, ble jeg dårlig og spydde i senga, og jeg var skikkelig fyllesjuk og full av anger dagen derpå. Grusomt! Jeg drikker ALDRI så sterk sprit noe mer! Hahaha. Jeg synes bare du høres dødssjarmerende ut. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hva kaller du det du gjør nå da? H*n nevnte ikke noe navn, så da er det ikke kiss & tell. "....................................." 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Å herre min hatt, da hadde jeg nok daua :-( Jeg har tilgode å gjøre noe pinlig i fylla tror jeg. I 18-19 årsalderen skjedde det vel et par ganger at jeg spydde, men i den alderen blir nok ikke det regna som særlig pinlig ;-) Det pinligste gubben har gjort i fylla, er å pisse i senga mi... 0 Siter
Freya Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hahaha. Jeg synes bare du høres dødssjarmerende ut. Ja, ikke sant? Huff, blir flau bare jeg tenker på det. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg hadde en ganske vill ungdomstid og gjorde mye dumt og pinlig. Men jeg har ikke så lyst å prøve å grave fram episoder her - det meste har jeg nok fortrengt ... (Mens jeg sitter her og tenker etter kjenner jeg forresten rødmen komme ... - jeg kan f.eks. huske tre blåveiser, alle forårsaket av svært ulike grunner.) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det var i 1993. Vi skulle holde vårt årlige juleselskap før jul. Jeg gikk (eller rettere sagt sjanglet)rundt bordet og serverte fruktdesser. Da jeg hadde kommet meg rundt bordet og bare mannen min sto igjen, snublet jeg og resten av desseren havnet i fanget hans. Vennene våre som var der, snakker om det enda, og noen av dem var på festen i går også. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Å herre min hatt, da hadde jeg nok daua :-( Jeg har tilgode å gjøre noe pinlig i fylla tror jeg. I 18-19 årsalderen skjedde det vel et par ganger at jeg spydde, men i den alderen blir nok ikke det regna som særlig pinlig ;-) Det pinligste gubben har gjort i fylla, er å pisse i senga mi... det jeg synes var mest ille var at denne kvinnen/damen egentlig var en ganske så ryddig person, som i edru tilstand aldri ville funnet på noe tulliball. men hun tålte ganske enkelt ikke alkohol. Hun har naturlig nok holdt seg edru på fester i den senere tid så hver gang jeg gjør noe som jeg angrer på eller synes er flaut så tenker jeg bare på henne, og det føles ikke så ille lenger:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 De virkelig pinlige tingene har jeg fortrengt, i hvert fall i den grad at jeg ikke uten videre kan rippe opp i dem nå uten å få en fysen følelse. Hehe, men jeg har aldri vært i nærheten av å drite på noens jakker. 0 Siter
Freya Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 De virkelig pinlige tingene har jeg fortrengt, i hvert fall i den grad at jeg ikke uten videre kan rippe opp i dem nå uten å få en fysen følelse. Hehe, men jeg har aldri vært i nærheten av å drite på noens jakker. Høh, nå har vi delt våre mørke hemmeligheter, da kan du rippe opp litt også, synes jeg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Høh, nå har vi delt våre mørke hemmeligheter, da kan du rippe opp litt også, synes jeg! Nja, deres mørke hemmeligheter er ikke så mørke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.