Freya Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Nja, deres mørke hemmeligheter er ikke så mørke. Synes min var ganske flau jeg da. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 De virkelig pinlige tingene har jeg fortrengt, i hvert fall i den grad at jeg ikke uten videre kan rippe opp i dem nå uten å få en fysen følelse. Hehe, men jeg har aldri vært i nærheten av å drite på noens jakker. Jeg synes det er utrolig fascinerende at noen kan gjøre slikt i fylla - uansett grad av fyll. Selv har jeg da, i mine yngre dager, vært så kanon at jeg omtrent har måttet krype til toalettet. Men jeg har da aldri vært i nærheten av å ta feil av toalettskolen og noe annet. "..................................." 0 Siter
Gjest jegskjemmes.... Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg har gjort så mye dumt i fylla at jeg nesten blir deppa av å tenke på det! Jeg har tisset i en søpplebøtte på fest, jeg trodde det var doen. Jeg har hatt sex med folk jeg aldri skulle hatt sex med + mye annet. Grunn nok til å slutte å drikke..... 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 det jeg synes var mest ille var at denne kvinnen/damen egentlig var en ganske så ryddig person, som i edru tilstand aldri ville funnet på noe tulliball. men hun tålte ganske enkelt ikke alkohol. Hun har naturlig nok holdt seg edru på fester i den senere tid så hver gang jeg gjør noe som jeg angrer på eller synes er flaut så tenker jeg bare på henne, og det føles ikke så ille lenger:) "men hun tålte ganske enkelt ikke alkohol. Hun har naturlig nok holdt seg edru på fester i den senere tid" Det er bra. Det er nok av de som ikke er så fornuftige :-) "................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 H*n nevnte ikke noe navn, så da er det ikke kiss & tell. "....................................." Nevnte jo at det var en kjendis da. Ikke nødvendig å nevne det hvis poenget var at hun hadde en pinlig ons. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Nevnte jo at det var en kjendis da. Ikke nødvendig å nevne det hvis poenget var at hun hadde en pinlig ons. Hvor mange "kjendiser" finnes det? En del. Så nei, det er definitivt ikke "kiss & tell" - det må et navn eller nærmere identifisering til for at det skal bli det. Hvorvidt det er noe poeng i å i det hele tatt nevne det, er selvfølgelig en annen sak. ".................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg synes det er utrolig fascinerende at noen kan gjøre slikt i fylla - uansett grad av fyll. Selv har jeg da, i mine yngre dager, vært så kanon at jeg omtrent har måttet krype til toalettet. Men jeg har da aldri vært i nærheten av å ta feil av toalettskolen og noe annet. "..................................." Jeg har faktisk dratt på meg et par uheldige toalettvaner i fylla, men aldri med nummer to. Jeg har dog pissa i en og annen søplebøtte, åpna vinduet og pisset ut, og den slags. Men det er sånne ting som har skremt meg, for jeg husker det ikke, men beviset finnes jo der når jeg våkner. Derfor har jeg sluttet å drikke ufattelig mye vann før jeg legger meg, hvis jeg er sannseløs. For jeg registrerer at jeg i svært beruset tilstand, men nå snakker vi svært beruset også, og jeg er sjelden svært beruset lenger, kan finne på å gjøre rare ting når naturen kaller og jeg åpenbart våkner opp (hvis jeg ikke går i søvne, jeg vet faktisk ikke for jeg husker det aldri) om natta. Men det er sånt som har skremt vannet av meg. Hehe, heldigvis har det ikke skjedd ofte, og aldri andre steder enn hjemme. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det er ikke så mange gangene jeg hart stupfull - men det har likevel vært noen uheldige episoder. Første gangen jeg var full var på en tur til Danmark med tre venninner. Hun ene venninna mi ble så fjollete og fnisete, og jeg skulle derfor vise at jeg, i motsetning til henne, hadde 100% kontroll over meg selv. Jeg ble dermed pottesur og anti-fjollete og hadde ikke humor i det hele tatt.... En annen gang spøy jeg midt i gågata, rett utenfor et utested. Vi skulle inn dit like etterpå, men vaktene hadde jo da observert meg, så jeg fikk ikke slippe inn. Ble nektet inngang også et annet sted den kvelden. Da fant vennene mine ut at det var best å plassere meg i en taxi og sende meg hjem. Taxien måtte stoppe én gang for at jeg skulle spy. Fy så flaut!!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 det jeg synes var mest ille var at denne kvinnen/damen egentlig var en ganske så ryddig person, som i edru tilstand aldri ville funnet på noe tulliball. men hun tålte ganske enkelt ikke alkohol. Hun har naturlig nok holdt seg edru på fester i den senere tid så hver gang jeg gjør noe som jeg angrer på eller synes er flaut så tenker jeg bare på henne, og det føles ikke så ille lenger:) Får da håpe damen ikke har fått traumer for resten av livet ;-) Neste gang jeg gjør en flause får jeg tenke på den damen jeg også :-) 0 Siter
favn Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Javisst, livets pinlige episoder føler jeg absolutt for å dele med hele Norge. Not. 0 Siter
mAd Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg hadde meg med en kjendis, og det var bare pinlig etterpå! Ikke noe kiss and tell her nei! Sven O? *fnise* 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Javisst, livets pinlige episoder føler jeg absolutt for å dele med hele Norge. Not. Samme her... 0 Siter
Gjest Pjuuuk Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Javisst, livets pinlige episoder føler jeg absolutt for å dele med hele Norge. Not. Ja, for alle her vet jo hvem du er.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ho ho..den tok bare kaka. Skjønner hun dama holder seg edru.. Jeg har ikke gjort noe sånn superpinlig tror jeg (har iallfall fortrengt det) Men jeg har gjort mye rart. En gang så var vi på en beninstasjon for å kjøpe oss mat etter å ha vært ute(døgnåpen en). Så tok jeg og en kamerat en bøtte og fylte med vann og satt over døra på do! Vi syntes dette var helt genialt, for vi visste at dama hans skulle på do etter oss. Vi sprang inn i bilen (hadde sjåfør) der vi hadde god utsikt inn i bensinstasjonen. Tingen var da at hun dama hans kom liksom aldri. Det gjorde derimot politiet! Med faste skritt rett mot toalettet! Det neste som skjedde da var bare at vi ropte "Kjør for faen" til sjåføren, og var ikke på den plassen på en god stund etterpå En annen gang var vi på nachspiel på en studentbolig. Jeg og to kamerater fant ut at å klatre opp på taket var en lur ide! Vi måtte åpne et vinduet for å komme dit.. Så skulle vi være enda lurere å gå inn en annen vei. Det dumme var bare at det vinduet vi skulle gå inn gjennom satt litt fast, og plutsetlig så datt det bare ut av hengslene (gudene vet hvordan det gikk til, ante ikke at jeg var så sterk ) Heldgivis var det ingen som så oss, så vi snek oss bare hjem Eller det vil si, på veien ut av boligen så måtte vi bare sette på en støvsuger som stod på et fellesrom og sette den inn i en støvsuger! Det bråkte noe for jævlig, og det var vel ca 4 soverom som hørte til det fellesrommet. Dette var midt på natta, så alle de lå nok stille og fredlig å sov. =) En annen gang kom jeg i snakk med en trønder, jeg fikk overtalt han til at det var en god idet å ta med seg en parrasoll på nachspiel. Så vi tok da med oss en fra ei kebabsjappe og sprang på nachspiel. En annen gang så var jeg og noen kamerater på vei på nachspiel til han ene. På veien opp så fikk jeg en god ide om at vi kunne ta med en bussbenk vi gikk forbi. Han vi skulle til hadde nemlig ikke så mange møbler. Så vi bærte da den jævla benken, eller vi sprang. Vi skulle ta en snarvei, det vi ikke tenkte på var at vi da måtte over et digert gjerde! Jeg er så lav at de måtte "kaste" meg over. Ødela den nye buksa mi og all ting.. hehe.. Men gøy var det.. Uff.. det mye mer og.. Men det får bli til en annen gang =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ho ho..den tok bare kaka. Skjønner hun dama holder seg edru.. Jeg har ikke gjort noe sånn superpinlig tror jeg (har iallfall fortrengt det) Men jeg har gjort mye rart. En gang så var vi på en beninstasjon for å kjøpe oss mat etter å ha vært ute(døgnåpen en). Så tok jeg og en kamerat en bøtte og fylte med vann og satt over døra på do! Vi syntes dette var helt genialt, for vi visste at dama hans skulle på do etter oss. Vi sprang inn i bilen (hadde sjåfør) der vi hadde god utsikt inn i bensinstasjonen. Tingen var da at hun dama hans kom liksom aldri. Det gjorde derimot politiet! Med faste skritt rett mot toalettet! Det neste som skjedde da var bare at vi ropte "Kjør for faen" til sjåføren, og var ikke på den plassen på en god stund etterpå En annen gang var vi på nachspiel på en studentbolig. Jeg og to kamerater fant ut at å klatre opp på taket var en lur ide! Vi måtte åpne et vinduet for å komme dit.. Så skulle vi være enda lurere å gå inn en annen vei. Det dumme var bare at det vinduet vi skulle gå inn gjennom satt litt fast, og plutsetlig så datt det bare ut av hengslene (gudene vet hvordan det gikk til, ante ikke at jeg var så sterk ) Heldgivis var det ingen som så oss, så vi snek oss bare hjem Eller det vil si, på veien ut av boligen så måtte vi bare sette på en støvsuger som stod på et fellesrom og sette den inn i en støvsuger! Det bråkte noe for jævlig, og det var vel ca 4 soverom som hørte til det fellesrommet. Dette var midt på natta, så alle de lå nok stille og fredlig å sov. =) En annen gang kom jeg i snakk med en trønder, jeg fikk overtalt han til at det var en god idet å ta med seg en parrasoll på nachspiel. Så vi tok da med oss en fra ei kebabsjappe og sprang på nachspiel. En annen gang så var jeg og noen kamerater på vei på nachspiel til han ene. På veien opp så fikk jeg en god ide om at vi kunne ta med en bussbenk vi gikk forbi. Han vi skulle til hadde nemlig ikke så mange møbler. Så vi bærte da den jævla benken, eller vi sprang. Vi skulle ta en snarvei, det vi ikke tenkte på var at vi da måtte over et digert gjerde! Jeg er så lav at de måtte "kaste" meg over. Ødela den nye buksa mi og all ting.. hehe.. Men gøy var det.. Uff.. det mye mer og.. Men det får bli til en annen gang =) Vi tok en bøtte.. Støvsugeren ble satt inn i et SKAP. Ikke en støvsuger 0 Siter
yellow Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Gjør ikke så mye egentlig......men SIER fryktlig mye....og fryktlig høyt...om mennesker som IKKE står fryktlig langt unna....og da somregel ikke positive ting..... ....og jeg lærer aldri!!!! ...+ endel kommentarer til dørvakter selvfølgelig...som så og si resulterer i nektet inngang... Foresten.....stjal en sikring fra naboen engang vi hadde fest og strømmen gikk....måtte jo ta en av dems som sto i da...for de hadde ingen ubrukte... *kremt*...dagen etter var hele mitt hus mørkt.....mon tro om de ikke hørte oss... :-( 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Vi tok en bøtte.. Støvsugeren ble satt inn i et SKAP. Ikke en støvsuger godt du oppklarte det der. Skjønte ikke helt poenget:) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ho ho..den tok bare kaka. Skjønner hun dama holder seg edru.. Jeg har ikke gjort noe sånn superpinlig tror jeg (har iallfall fortrengt det) Men jeg har gjort mye rart. En gang så var vi på en beninstasjon for å kjøpe oss mat etter å ha vært ute(døgnåpen en). Så tok jeg og en kamerat en bøtte og fylte med vann og satt over døra på do! Vi syntes dette var helt genialt, for vi visste at dama hans skulle på do etter oss. Vi sprang inn i bilen (hadde sjåfør) der vi hadde god utsikt inn i bensinstasjonen. Tingen var da at hun dama hans kom liksom aldri. Det gjorde derimot politiet! Med faste skritt rett mot toalettet! Det neste som skjedde da var bare at vi ropte "Kjør for faen" til sjåføren, og var ikke på den plassen på en god stund etterpå En annen gang var vi på nachspiel på en studentbolig. Jeg og to kamerater fant ut at å klatre opp på taket var en lur ide! Vi måtte åpne et vinduet for å komme dit.. Så skulle vi være enda lurere å gå inn en annen vei. Det dumme var bare at det vinduet vi skulle gå inn gjennom satt litt fast, og plutsetlig så datt det bare ut av hengslene (gudene vet hvordan det gikk til, ante ikke at jeg var så sterk ) Heldgivis var det ingen som så oss, så vi snek oss bare hjem Eller det vil si, på veien ut av boligen så måtte vi bare sette på en støvsuger som stod på et fellesrom og sette den inn i en støvsuger! Det bråkte noe for jævlig, og det var vel ca 4 soverom som hørte til det fellesrommet. Dette var midt på natta, så alle de lå nok stille og fredlig å sov. =) En annen gang kom jeg i snakk med en trønder, jeg fikk overtalt han til at det var en god idet å ta med seg en parrasoll på nachspiel. Så vi tok da med oss en fra ei kebabsjappe og sprang på nachspiel. En annen gang så var jeg og noen kamerater på vei på nachspiel til han ene. På veien opp så fikk jeg en god ide om at vi kunne ta med en bussbenk vi gikk forbi. Han vi skulle til hadde nemlig ikke så mange møbler. Så vi bærte da den jævla benken, eller vi sprang. Vi skulle ta en snarvei, det vi ikke tenkte på var at vi da måtte over et digert gjerde! Jeg er så lav at de måtte "kaste" meg over. Ødela den nye buksa mi og all ting.. hehe.. Men gøy var det.. Uff.. det mye mer og.. Men det får bli til en annen gang =) Du får visst mange gode ideer du 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Gjør ikke så mye egentlig......men SIER fryktlig mye....og fryktlig høyt...om mennesker som IKKE står fryktlig langt unna....og da somregel ikke positive ting..... ....og jeg lærer aldri!!!! ...+ endel kommentarer til dørvakter selvfølgelig...som så og si resulterer i nektet inngang... Foresten.....stjal en sikring fra naboen engang vi hadde fest og strømmen gikk....måtte jo ta en av dems som sto i da...for de hadde ingen ubrukte... *kremt*...dagen etter var hele mitt hus mørkt.....mon tro om de ikke hørte oss... :-( Jeg må bare skrive en ting til.. det er ikke meg som har gjort dette da: Typen til ei venninne pissa i ei postkasse på vei til byen. Dumme han pissa i dama si postkasse! Hun hadde nylig flyttet til ny plass.. Ha ha.. Uansett dumt å pisse i ei postkasse, men dette tok liksom kaka Det har vært mange episoder opp gjennom årene =D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Gjør ikke så mye egentlig......men SIER fryktlig mye....og fryktlig høyt...om mennesker som IKKE står fryktlig langt unna....og da somregel ikke positive ting..... ....og jeg lærer aldri!!!! ...+ endel kommentarer til dørvakter selvfølgelig...som så og si resulterer i nektet inngang... Foresten.....stjal en sikring fra naboen engang vi hadde fest og strømmen gikk....måtte jo ta en av dems som sto i da...for de hadde ingen ubrukte... *kremt*...dagen etter var hele mitt hus mørkt.....mon tro om de ikke hørte oss... :-( Feil plass =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.