Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Du får visst mange gode ideer du I fylla så er de vartfall geniale. Om de ikke er det dagen derpå, er en annen ting! hehe Jeg har iallfall funnet ut at jeg har gode overtalelserevner når jeg har drukket. Det at jeg klarer å overbevise andre om at det er en god ide, er jeg egentlig ganske fornøyd med! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 godt du oppklarte det der. Skjønte ikke helt poenget:) Det skulle absolutt vært en edit-funksjon her på dol!! =) 0 Siter
Gjest festdeltaker Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Dette handler ikke om meg, men har det frisk i minne selv etter snart 30 år. Vi var en gjeng som var på en "alene hjemme fest". Utpå natta var det to personer som forsvant ut på sovrommet til husets foreldre. Etter en stund var det noen av oss som skulle ha det litt gøy med de og stormet inn på sovrommet og slo på lyset. Det synet som møtte oss da tror jeg ingen av oss har glemt... Han hadde blod i hele fjeset og tilhørende områder. Senga var heller ikke noe pent syn... Disse to festdeltakerne fikk på seg klærne i en fei og forsvant... Kan ikke huske at jeg noen gang var på fest i det huset der senere. Stakkars jenter som hadde bydd inn til fest. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg falt ned fra et tak. Jeg balanserte naken og sang " mark hur vår skugga" :-o Før jeg tok overbalanse og ramlet..Au,tjære papp, og au fyllenerven. Og jeg har gjort mye annet dumt og. Haiket hjem i kun slangeskinnsbukse og rosa fjærboa, bla.Når jeg bodde i USA. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg falt ned fra et tak. Jeg balanserte naken og sang " mark hur vår skugga" :-o Før jeg tok overbalanse og ramlet..Au,tjære papp, og au fyllenerven. Og jeg har gjort mye annet dumt og. Haiket hjem i kun slangeskinnsbukse og rosa fjærboa, bla.Når jeg bodde i USA. :-) Høres ut som om du skal være glad for at du fortsatt har lov til å reise inn i USA. 0 Siter
favn Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ja, for alle her vet jo hvem du er.. Prøv et enkelt resonnement. En annen ting... det er vel på grensen til sykelig at du ikke kan signere med nick under et slikt innlegg? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg falt ned fra et tak. Jeg balanserte naken og sang " mark hur vår skugga" :-o Før jeg tok overbalanse og ramlet..Au,tjære papp, og au fyllenerven. Og jeg har gjort mye annet dumt og. Haiket hjem i kun slangeskinnsbukse og rosa fjærboa, bla.Når jeg bodde i USA. :-) Hehehe! Synes jeg ser det for meg. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg synes det er utrolig fascinerende at noen kan gjøre slikt i fylla - uansett grad av fyll. Selv har jeg da, i mine yngre dager, vært så kanon at jeg omtrent har måttet krype til toalettet. Men jeg har da aldri vært i nærheten av å ta feil av toalettskolen og noe annet. "..................................." Tenkte akkurat på det samme. Måte på da. Uansett hvor full jeg har vært, har jeg klart å skille jakker med toalett ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Spesielt pinlig er det egentlig ikke, men det var i grunnen ikke særlig kult der og da heller. Jeg blei låst ute på et tak i Oslo sentrum av en overivrig vekter som ikke visste at vi satt på taket. Så for å lage minst mulig oppstyr rundt det hele, valgte vi å klatre ned på et stillas som tilfeldigvis var montert på bygget. Jeg har egentlig en høydeskrekk av en annen verden, og hadde jeg ikke vært så påseila som jeg var, hadde jeg jo aldri i verden begynt på den klatreturen. Særlig fordi noe av stillaset var usikra også. Heldigvis gikk det helt fint. 0 Siter
Goliath Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Selv har jeg ikke gjort noen skikkelige pinlige ting i fylla (som jeg kan huske i hvert fall:-) Men jeg husker godt en historie som var pinlig for en kamerat av meg. Vi var en guttegjeng på danskebåten for en del år tilbake. Vi avsluttet kvelden på discoteket og var temmelig "slitne" alle mann. Morten (ikke hans virkelige navn) sovnet i en stol rett ved siden av dansegulvet. Det var fullt av folk der. Så ble lyset tent for å varsle at det var stengetid. Morten reiser seg rolig, går ut på dansegulvet (fremdeles fullt av folk der), trekker ned glidelåsen i buksa, drar frem junior og pisser en fin stråle rett på gulvet. Og ikke nok med det - før han er ferdig rister han på junior og det spruter runt om så folk flyr i alle retninger for å komme seg unna. Så putter han junior tilbake på plass mens han fremdeles pisser......(alt i fyllesøvne). Og da kommer vaktene løpende, griper tak i han og får ikke mye fornuft ut av han. Han våkner i "fyllearresten", morgenen etter, og forstår hverken hvorfor han er der eller hvorfor han er så blaut nedover buksebeinet. Det var på vei ned til Danmark, og han var ikke spesielt "høy og mørk" på resten av turen:-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Selv har jeg ikke gjort noen skikkelige pinlige ting i fylla (som jeg kan huske i hvert fall:-) Men jeg husker godt en historie som var pinlig for en kamerat av meg. Vi var en guttegjeng på danskebåten for en del år tilbake. Vi avsluttet kvelden på discoteket og var temmelig "slitne" alle mann. Morten (ikke hans virkelige navn) sovnet i en stol rett ved siden av dansegulvet. Det var fullt av folk der. Så ble lyset tent for å varsle at det var stengetid. Morten reiser seg rolig, går ut på dansegulvet (fremdeles fullt av folk der), trekker ned glidelåsen i buksa, drar frem junior og pisser en fin stråle rett på gulvet. Og ikke nok med det - før han er ferdig rister han på junior og det spruter runt om så folk flyr i alle retninger for å komme seg unna. Så putter han junior tilbake på plass mens han fremdeles pisser......(alt i fyllesøvne). Og da kommer vaktene løpende, griper tak i han og får ikke mye fornuft ut av han. Han våkner i "fyllearresten", morgenen etter, og forstår hverken hvorfor han er der eller hvorfor han er så blaut nedover buksebeinet. Det var på vei ned til Danmark, og han var ikke spesielt "høy og mørk" på resten av turen:-) "En kamerat av meg"?!? Hehe...ja, sånn kan det også sies:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 "En kamerat av meg"?!? Hehe...ja, sånn kan det også sies:-) Nå er ikke jeg spesielt redd for å innrømme egne feiltrinn, så hadde det vært meg ville jeg faktisk ha sagt det. Man tar jo ikke æren for andres stunt - eller hva? :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Nå er ikke jeg spesielt redd for å innrømme egne feiltrinn, så hadde det vært meg ville jeg faktisk ha sagt det. Man tar jo ikke æren for andres stunt - eller hva? :-) Tja, det er jo en viss forskjell på feiltrinn da:-) 0 Siter
Gjest anonym på dette Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 ONS! Jeg gikk rundt naken i et fremmed hus på jakt etter toalettet. Heldigvis møtte jeg ingen (tror jeg), for siden fikk jeg vite at jeg hadde vært i seng med sønnen til en arbeidskollega...... Men jeg husker ikke at vi hadde sex, så da kan det vel hende at vi ikke gjorde noe. Jeg og venninnen min stakk av med en stor dorull fra et utested og surret papiret rundt en bil. Det var pinlig en gang jeg hadde en liten kjole på meg over buksene, og da jeg danset datt den ned uten at jeg merket det. Jeg hadde ikke bh under. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 *lol*...den var bra, fytti katta. Tror aldri jeg hadde kommet over noe sånt. Tror ikke utlandet hadde vært langt nok en gang, hehe. 0 Siter
Gjest Pjuuuk Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Prøv et enkelt resonnement. En annen ting... det er vel på grensen til sykelig at du ikke kan signere med nick under et slikt innlegg? Sykelig? Du må jammen ha det rosenrødt ellers om du synes dette er sykelig. Uansett: God bedring! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Høres ut som om du skal være glad for at du fortsatt har lov til å reise inn i USA. ;-) Jupp! Men jeg haiket heldigvis ikke med INS. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hehehe! Synes jeg ser det for meg. Det var ikke et veldig staselig syn, blir det sagt..;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.