Gå til innhold

Hvordan orker folk å ha 10 unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker og orker...

Det er vel heller kvinnen som ikke orker å arbeide, og dermed blir gravid sånn at hun kan gå hjemme.

Gærne folk!

"Orker og orker...

Det er vel heller kvinnen som ikke orker å arbeide, og dermed blir gravid sånn at hun kan gå hjemme.

Gærne folk!"

Ja for det er enhver kvinnes drøm å få oppleve 10 svangerskap! ;o)

Du vet tydeligvis ikke hva du prater om. Aner du hvor ødelagt en kvinne kan bli etter 10 svangerskap, og hvilke komplikasjoner hun kan få?

Vent til du blir far!

Skrevet

"Orker og orker...

Gærne folk!"

Ja for det er enhver kvinnes drøm å få oppleve 10 svangerskap! ;o)

Du vet tydeligvis ikke hva du prater om. Aner du hvor ødelagt en kvinne kan bli etter 10 svangerskap, og hvilke komplikasjoner hun kan få?

Vent til du blir far!

"Ja for det er enhver kvinnes drøm å få oppleve 10 svangerskap! ;o)"

Nei, men nå er det jo heller ikke alle kvinner som går inn for denne typen masseproduksjon.

"Du vet tydeligvis ikke hva du prater om. Aner du hvor ødelagt en kvinne kan bli etter 10 svangerskap, og hvilke komplikasjoner hun kan få?"

Vil tro disse kvinnene er rimelig ødelagte i utgangspunktet, så hvis de får noen fysiske skader i tillegg til deres langt mer alvorlige psyke, har det sannsynligvis ikke mye å si for helheten.

Skrevet

"Ja for det er enhver kvinnes drøm å få oppleve 10 svangerskap! ;o)"

Nei, men nå er det jo heller ikke alle kvinner som går inn for denne typen masseproduksjon.

"Du vet tydeligvis ikke hva du prater om. Aner du hvor ødelagt en kvinne kan bli etter 10 svangerskap, og hvilke komplikasjoner hun kan få?"

Vil tro disse kvinnene er rimelig ødelagte i utgangspunktet, så hvis de får noen fysiske skader i tillegg til deres langt mer alvorlige psyke, har det sannsynligvis ikke mye å si for helheten.

"Vil tro disse kvinnene er rimelig ødelagte i utgangspunktet, så hvis de får noen fysiske skader i tillegg til deres langt mer alvorlige psyke, har det sannsynligvis ikke mye å si for helheten."

Hmm, du kan da ikke mene dette?

Jeg som har sett på deg som en oppegående og sympatisk fyr, men nå begynner jeg å tvile...

Vet du hvor mye jobb det er med unger? det er faktisk masse arbeid bare med to stk, en vanlig kontorjobb er rene hvilehjemmet i forhold.

For meg er det nok med to, men at noen velger 10 har jeg ikke noe med, det er beundringsverdig(Så lenge det er skikkelige folk som tar vare på ungene sine og har råd til å fø dem selv)!

Er det en uansvarlig mor(plenty fedre og likeglad til prevensjon), som havner på sosialen er saken en helt annen. Jeg har ikke noe med det da heller, men tenker mitt om at dette ikke er riktig osv.

Skrevet

"Vil tro disse kvinnene er rimelig ødelagte i utgangspunktet, så hvis de får noen fysiske skader i tillegg til deres langt mer alvorlige psyke, har det sannsynligvis ikke mye å si for helheten."

Jeg som har sett på deg som en oppegående og sympatisk fyr, men nå begynner jeg å tvile...

Vet du hvor mye jobb det er med unger? det er faktisk masse arbeid bare med to stk, en vanlig kontorjobb er rene hvilehjemmet i forhold.

For meg er det nok med to, men at noen velger 10 har jeg ikke noe med, det er beundringsverdig(Så lenge det er skikkelige folk som tar vare på ungene sine og har råd til å fø dem selv)!

Er det en uansvarlig mor(plenty fedre og likeglad til prevensjon), som havner på sosialen er saken en helt annen. Jeg har ikke noe med det da heller, men tenker mitt om at dette ikke er riktig osv.

"Jeg som har sett på deg som en oppegående og sympatisk fyr, men nå begynner jeg å tvile..."

Jeg har aldri vært spesielt oppegående, men jeg tar det igjen i sympati.

"Vet du hvor mye jobb det er med unger? det er faktisk masse arbeid bare med to stk, en vanlig kontorjobb er rene hvilehjemmet i forhold."

Det er det vel delte meninger om.

"For meg er det nok med to, men at noen velger 10 har jeg ikke noe med, det er beundringsverdig(Så lenge det er skikkelige folk som tar vare på ungene sine og har råd til å fø dem selv)!"

Skjønner ikke hvorfor du mener det er "beundringsverdig" med folk som masseproduserer unger.

Enhver idiot klarer å dytte ut en unge, men enhver idiot har åpenbart ikke vett nok til å forstå at nok er nok.

"Er det en uansvarlig mor(plenty fedre og likeglad til prevensjon), som havner på sosialen er saken en helt annen. Jeg har ikke noe med det da heller, men tenker mitt om at dette ikke er riktig osv."

Det er ikke bare "ikke riktig". Det er i så fall så skammelig at det burde få konsekvenser.

Det er tross alt uskyldige barn som settes til verden.

Nå er det vel ikke så mange som kjenner sine egne begrensninger så til de grader dårlig at de dytter ut et dusin unger, men de gangene man ser disse i avisa, og det hender jo, er det alltid fattige kår med i bildet.

Skrevet

Nei, det skjønner ikke jeg heller. Hvis alle bor hjemme, har de ikke mye tid hverken til seg selv eller til hvert enkelt barn.

Hvis alle bor hjemme, og det tar ni måneder med hvert svangerskap, og av og til forhåpentligvis noen måneder imellom, så kan du jo regne ut at de første er ganske så store når sistemann blir født. De klarer seg selv og kan også hjelpe til med barnepass og husarbeid.

Skrevet

Det hadde jo vært litt kjipt hvis man hadde syntes sine egne unger luktet vondt og var ekle :-)

"....................................."

Sant nok :-)

Skrevet

Orker og orker...

Gærne folk!

Hihihi.... Ja, for det å ha 10 unger er jo overhode ingen jobb!

Tullball! ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Hvorfor er det beundringsverdig å velge å få 10 unger?

skorpionfisken
Skrevet

For mange er det ikke et ork, det er Guds gave til dem...

En nabo av min tante er sånn. De har 12 barn, som heldigvis nå er voksne, kan du tenke deg den flokken med barnebarn. Flere av barna deres tenker likt som foreldrene.

Min tante, som her ett barn, har alltid vært facinert av den familien. Hun hadde en gang spurt hvordan de klarte det. Da hadde kvinnen sagt at det var værst fram til den eldste ble så stor at den kunne ta imot beskjeder, og hjelpe til. Så gikk det slag i slag.

En dag møtte hun henne glad og sprudlende på gata. Da kunne kvinnen fortelle at nå hadde mannen tatt 5 av barna med på helgetur. Det var bare 7 barn hjemme, og det var sååå stille og rolig hjemme nå :-).

Skrevet

Det hadde vært bare koselig om man hadde hatt plass og stort nok kjøleskap .)

Skrevet

Nei, det skjønner ikke jeg heller. Hvis alle bor hjemme, har de ikke mye tid hverken til seg selv eller til hvert enkelt barn.

Det har man da ikke uansett...når man har unger....

Skrevet

Kjenner godt noen som har 11. Kona er selvfølgelig hjemmeværende.

Tror de har det kjempebra. Men jeg har også hørt (av helsesøster) at ofte de største barna - spesielt jenter - får belastningsskader i ung alder. Så det er nok mange av barna som må hjelpe til mye i mange av disse familiene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...