Gjest sothop Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg har alltid jobbet på butikk,men kunne nå tenke meg til å prøve noe annet, kanskje assistent på et gamlehjem eller noe lignende. Jeg har forstått det slik at det ikke har noe for seg å sende med papirer for skole og utdanning som ikke er relevant til stillingen du søker. Skal jeg bare la være å sende inn papirene mine eller skal jeg plage en eventuell kommende arbeidsgiver med "alt" jeg har gjort i livet.. Av to onder,hva er verst? 0 Siter
Atene Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Min erfaring er at de er ikke interessert i papirene dine før du kommer på intervju uansett. Da kan du ta med alle, og spørre hvilke de vil ha. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 For all del, lag en CV der det står alt du hr gjort. Det er livserfaring, og viser litt om deg - interesser, initiativ, osv. At du ikke har ligget på sofaen. Attestene / vitnemål kan du vente med. Lykketil 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.