Gå til innhold

Jobbsøknad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid jobbet på butikk,men kunne nå tenke meg til å prøve noe annet, kanskje assistent på et gamlehjem eller noe lignende.

Jeg har forstått det slik at det ikke har noe for seg å sende med papirer for skole og utdanning som ikke er relevant til stillingen du søker.

Skal jeg bare la være å sende inn papirene mine eller skal jeg plage en eventuell kommende arbeidsgiver med "alt" jeg har gjort i livet..

Av to onder,hva er verst?

Skrevet

Min erfaring er at de er ikke interessert i papirene dine før du kommer på intervju uansett.

Da kan du ta med alle, og spørre hvilke de vil ha.

Skrevet

For all del, lag en CV der det står alt du hr gjort. Det er livserfaring, og viser litt om deg - interesser, initiativ, osv. At du ikke har ligget på sofaen. Attestene / vitnemål kan du vente med. Lykketil

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...