Gjest tidligere fortvila barnepasser Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Takk skal dere ha! Jeg satte stor pris på alle svarene. Jeg ringte og vekket min eks. Hun ble eitrende forbanna da hun hørte det var meg, men jeg forklarte rolig situasjonen og hun lot seg overtale. I bilen var hun til og med blid, og fikk stresset meg ned en del. Foreldrene er/var, kommer hjem i morgen tidlig, tror jeg, på ferie. Datteren ble passet av et vennepar som skulle ut, så jeg hadde sagt ja til akkurat denne ene kvelden. Jeg er en mann uten erfaring med unger, er nærmest helt grønn, så det var veldig kjekt å få svar fra dere! Takk skal dere ha, snille mennesker! 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Nå er det noe jeg ikke har fått med meg. Har du link til diskusjonen? Evt hva var tittelen? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Godt det gikk bra tilslutt da og jeg synes du gjorde det riktige! Må bare slenge på at jeg ikke skjønner hvilke foreldre som kan sette igjen sin egen ettåring hos noen som så ber en annen (ukjent for barnet?) om å passe det..... Stakkars lille barn :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Venneparet påtok seg å passe 1-åringen for så å sette henne bort til en helt ukjent barnevakt for å dra på fest selv?! Det hadde vært siste gangen de hadde fått passe mitt barn! Men du høres i alle fall veldig ordentlig og ansvarsbevisst ut - det skal du ha! ) 0 Siter
astridny Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Nå er det noe jeg ikke har fått med meg. Har du link til diskusjonen? Evt hva var tittelen? http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1911.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2842029&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2842029 Noen våkne.Vær så snill å svar 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Venneparet påtok seg å passe 1-åringen for så å sette henne bort til en helt ukjent barnevakt for å dra på fest selv?! Det hadde vært siste gangen de hadde fått passe mitt barn! Men du høres i alle fall veldig ordentlig og ansvarsbevisst ut - det skal du ha! ) Vi tenkte visst akkurat det samme :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Åj, ble helt svett av å lese tråden jeg. Bra det gikk fint da! Var ungen veldig syk eller? 0 Siter
Maggi Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Venneparet påtok seg å passe 1-åringen for så å sette henne bort til en helt ukjent barnevakt for å dra på fest selv?! Det hadde vært siste gangen de hadde fått passe mitt barn! Men du høres i alle fall veldig ordentlig og ansvarsbevisst ut - det skal du ha! ) Enig. Gosh. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Godt det gikk bra tilslutt da og jeg synes du gjorde det riktige! Må bare slenge på at jeg ikke skjønner hvilke foreldre som kan sette igjen sin egen ettåring hos noen som så ber en annen (ukjent for barnet?) om å passe det..... Stakkars lille barn :-( "Må bare slenge på at jeg ikke skjønner hvilke foreldre som kan sette igjen sin egen ettåring hos noen som så ber en annen (ukjent for barnet?) om å passe det" Cluet er vel om man vet det på forhånd - da gjør man det vel neppe. "..................................." 0 Siter
Maggi Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 "Må bare slenge på at jeg ikke skjønner hvilke foreldre som kan sette igjen sin egen ettåring hos noen som så ber en annen (ukjent for barnet?) om å passe det" Cluet er vel om man vet det på forhånd - da gjør man det vel neppe. "..................................." Såpass vet man (bør man vite) om menneskene man overlater en ettåring til. Man kan slutte mye om et menneske ut fra den informasjonen man får i hverdagen (betroelser, situasjoner som oppstår, erfaringer man gjør om mennesket m.m). Jeg har aldri opplevd noe som er i nærheten av dette i min "karriære" som småbarnsmor (og det beror ikke bare på flaks). PS Et lite øyeblikk trodde jeg du selv skrev det du referte at togli hadde skrevet, og jeg ble positivt overrasket over hvor fornuftig du var når det kom til stykket. ;o) Mvh 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Såpass vet man (bør man vite) om menneskene man overlater en ettåring til. Man kan slutte mye om et menneske ut fra den informasjonen man får i hverdagen (betroelser, situasjoner som oppstår, erfaringer man gjør om mennesket m.m). Jeg har aldri opplevd noe som er i nærheten av dette i min "karriære" som småbarnsmor (og det beror ikke bare på flaks). PS Et lite øyeblikk trodde jeg du selv skrev det du referte at togli hadde skrevet, og jeg ble positivt overrasket over hvor fornuftig du var når det kom til stykket. ;o) Mvh Den dårlig skjulte spydigheten er tydelig, men ignoreres. "Såpass vet man (bør man vite) om menneskene man overlater en ettåring til" Selvfølgelig _bør_ man det. Men du kan likevel ikke automatisk dra den slutningen at det i et slikt tilfelle var noe foreldrene skulle ha visst på forhånd. Det er ofte man tror man kjenner folk bedre enn man faktisk gjør. "....................................." 0 Siter
Maggi Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Den dårlig skjulte spydigheten er tydelig, men ignoreres. "Såpass vet man (bør man vite) om menneskene man overlater en ettåring til" Selvfølgelig _bør_ man det. Men du kan likevel ikke automatisk dra den slutningen at det i et slikt tilfelle var noe foreldrene skulle ha visst på forhånd. Det er ofte man tror man kjenner folk bedre enn man faktisk gjør. "....................................." Nei, alle kan overraskes i ny og ne. Når det gjelder dem jeg eventuelt overlater småbarn til, så vet jeg mye om dem. Men alle er ikke sånne menneskekjennere som meg, jeg innser det. Mvh 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Nei, alle kan overraskes i ny og ne. Når det gjelder dem jeg eventuelt overlater småbarn til, så vet jeg mye om dem. Men alle er ikke sånne menneskekjennere som meg, jeg innser det. Mvh "Men alle er ikke sånne menneskekjennere som meg, jeg innser det" Jeg velger å tro at du spøker. Hvis ikke, så er det ikke verdt en kommentar engang :-) "......................................" 0 Siter
Gjest Rosett Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 "Men alle er ikke sånne menneskekjennere som meg, jeg innser det" Jeg velger å tro at du spøker. Hvis ikke, så er det ikke verdt en kommentar engang :-) "......................................" Er det ikke forskjell på dag og natt for deg? Legg deg og hvil deg ut til en ny arbeidsdag nå! If you know what it is 0 Siter
Maggi Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 "Men alle er ikke sånne menneskekjennere som meg, jeg innser det" Jeg velger å tro at du spøker. Hvis ikke, så er det ikke verdt en kommentar engang :-) "......................................" He he, det var da det. ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 "Må bare slenge på at jeg ikke skjønner hvilke foreldre som kan sette igjen sin egen ettåring hos noen som så ber en annen (ukjent for barnet?) om å passe det" Cluet er vel om man vet det på forhånd - da gjør man det vel neppe. "..................................." Håper da virkelig ikke det... :-/ 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Venneparet påtok seg å passe 1-åringen for så å sette henne bort til en helt ukjent barnevakt for å dra på fest selv?! Det hadde vært siste gangen de hadde fått passe mitt barn! Men du høres i alle fall veldig ordentlig og ansvarsbevisst ut - det skal du ha! ) Akkurat det tenkte jeg også. My God, asså... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.