Patsi Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg prøver å få mannen gira på online spill (kanskje ikke så lurt, da). Men har noen tips om noen artige noen?? :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 www.sol.no/barn, og velg "Bubble Trouble". Der har jeg vært de siste par årene, og jeg kommer f* ikke bort derifra! 0 Siter
Gjest hvorfor det? Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 De fleste vil det kanskje det omvendte...?? 0 Siter
mojmoj Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 www.sol.no/barn, og velg "Bubble Trouble". Der har jeg vært de siste par årene, og jeg kommer f* ikke bort derifra! www.start.no Masse kjekke spill der. Er hekta på ludo og backgammon der selv! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 www.start.no Masse kjekke spill der. Er hekta på ludo og backgammon der selv! Uff, ikke gi meg linker til spill, jeg blir bare avhengig! Men det er nå gøy, da 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 De fleste vil det kanskje det omvendte...?? Kanskje mannen hennes er oppgitt over at hun selv sitter med online spill, og hun vil overbevise han om hvor hekta man faktisk kan bli på det? 0 Siter
Prozak Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 World of Warcraft :-) (Muligens noe heavy for en ikke-spiller.) ".................................." 0 Siter
Patsi Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 Kanskje mannen hennes er oppgitt over at hun selv sitter med online spill, og hun vil overbevise han om hvor hekta man faktisk kan bli på det? Eller kanskje han bare kjører traktor hele dagen... :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Eller kanskje han bare kjører traktor hele dagen... :-) Ja, det er selvsagt også en opplagt forklaring 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.