Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

6

• amber sun

5

• Gyda

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Så det er derfor du ikke har lagt inn leggene mine?

Jeg begynte å lure på om de hadde gått med i sensuren...

Det bildet jeg sendte har jeg slettet, men jeg skal få laget et nytt utsnitt til deg snart. Jeg har ikke tilgang på de bildene akkurat nå.

Så det er derfor du ikke har lagt inn leggene mine?

Jeg begynte å lure på om de hadde gått med i sensuren...

Det bildet jeg sendte har jeg slettet, men jeg skal få laget et nytt utsnitt til deg snart. Jeg har ikke tilgang på de bildene akkurat nå.

Leggene???

hahahaha lurulf!! Har du sendt bilde av leggene dine til oeyegalleriet???

*LOL*

Det er visst paa tide jeg kommer tilbake og faar med meg hva som skjer her. :-D

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Leggene???

hahahaha lurulf!! Har du sendt bilde av leggene dine til oeyegalleriet???

*LOL*

Det er visst paa tide jeg kommer tilbake og faar med meg hva som skjer her. :-D

Ja, jeg har sendt dem inn til ære for SDD:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2833887

Hadde jeg hatt mailadressen hans, så kunne jeg jo ha sendt dem direkte til ham, men nå må jeg gå via Prozak og øyegalleriet :)

Da får vi håpe at flere sender inn da, slik at vi kan ha en kåring av de deiligste leggene;0)

"Da får vi håpe at flere sender inn da, slik at vi kan ha en kåring av de deiligste leggene;0)"

Personlig setter jeg pris på om man ikke har slike "kåringer"/"avstemninger". Det var en fjolle som lagde en lang, idiotisk tråd med haugevis av ufine synsinger om folk fra øyegalleriet da det kom opp. Blir det mer sånt så tar jeg det ned tvert.

".................................."

Ja, jeg har sendt dem inn til ære for SDD:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2833887

Hadde jeg hatt mailadressen hans, så kunne jeg jo ha sendt dem direkte til ham, men nå må jeg gå via Prozak og øyegalleriet :)

Ska sei... hehe

Må innom og titte da. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf

"Da får vi håpe at flere sender inn da, slik at vi kan ha en kåring av de deiligste leggene;0)"

Personlig setter jeg pris på om man ikke har slike "kåringer"/"avstemninger". Det var en fjolle som lagde en lang, idiotisk tråd med haugevis av ufine synsinger om folk fra øyegalleriet da det kom opp. Blir det mer sånt så tar jeg det ned tvert.

".................................."

Det var fint å høre, Prozak.

Jeg begynte å få "kalde føtter" (i dobbelt forstand) og lure på om jeg skulle droppe å sende bildet en gang til...

Annonse

Jeg er ganske liten og nett, ja!

Avhengig av størrelsen på skjermen din må jeg vel være en 40 cm høy, eller noe sånt?

;-)

Apropos denslags høyder, eller rettere mangle på sådanne:

Solan Gundersen hadde jo ved hjelp av tabeller over gjennomsnittshøyden på den norske soldat, som viste en jevn stigning, regnet seg tilbake i tid og funnet ut at under slaget på Stiklestad var gjennomsnittsmannen ca 29 cm høy! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...