Gå til innhold

Anbefalte innlegg

;-)

Apropos denslags høyder, eller rettere mangle på sådanne:

Solan Gundersen hadde jo ved hjelp av tabeller over gjennomsnittshøyden på den norske soldat, som viste en jevn stigning, regnet seg tilbake i tid og funnet ut at under slaget på Stiklestad var gjennomsnittsmannen ca 29 cm høy! ;-)

Det finnes som kjent tre sorter løgn; hvit løgn, svart løgn og statistikk.

Ekstrapolasjon, spesielt lineær, er farlige greier :)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

6

• amber sun

5

• Gyda

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Det finnes som kjent tre sorter løgn; hvit løgn, svart løgn og statistikk.

Ekstrapolasjon, spesielt lineær, er farlige greier :)

Kaci Kullman Five hadde også et bra utsagn, denne gangen om gjennomsnittsbetraktninger:

Hvis man sitter med hodet i fryseren og føttene i stekeovnen, hjelper det ikke å si at man gjennomsnittlig sett har det lunka! ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

;-)

Apropos denslags høyder, eller rettere mangle på sådanne:

Solan Gundersen hadde jo ved hjelp av tabeller over gjennomsnittshøyden på den norske soldat, som viste en jevn stigning, regnet seg tilbake i tid og funnet ut at under slaget på Stiklestad var gjennomsnittsmannen ca 29 cm høy! ;-)

:)

Så i forhold til gjennomsnittsmannen på den tid er jeg rene kjempen!

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hvor stor mailboks har du a? tenkte jeg skulle sende inn -i alle fall ETT lår! ;)

Nå kan du bare sende inn et (eller flere) lår, nå er galleriet åpent :)

Så kan du vise at du er sporty nok til å stille i dette galleriet også!

Nå kan du bare sende inn et (eller flere) lår, nå er galleriet åpent :)

Så kan du vise at du er sporty nok til å stille i dette galleriet også!

Vil jo ikke ha sak på meg for å ha fått folk kvalme - jeg har utrolig stygge lår! .) vaffellår.

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Oj, det var da flotte ben!

:o)

Takk skal du ha!

Jeg trodde de var ganske vanlige, bruker ikke å få spesielle kommentarer på dem.

Det er stumpen min jeg bruker å få komplimenter for, men den akter jeg ikke å legge ut bilder av, hehe.

Takk skal du ha!

Jeg trodde de var ganske vanlige, bruker ikke å få spesielle kommentarer på dem.

Det er stumpen min jeg bruker å få komplimenter for, men den akter jeg ikke å legge ut bilder av, hehe.

Hehe. Den vurderingen støtter jeg deg i.

Annonse

:-)

Er du klar for kvelden i morgen? Jeg må innom et pol og skaffe meg litt god vin...

Jeg har skapet "fullt". Mange typer å velge mellom, så drykken er ikke problemet her i gården.

Ellers ble det jo et nytt tannlegebesøk i dag, da. Med ny antibiotikaklut i krateret. Bare dritt hele greia. Ny time på mandag.

Men drekka ska je åkke som! Gjett om jeg gleder meg??

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg har skapet "fullt". Mange typer å velge mellom, så drykken er ikke problemet her i gården.

Ellers ble det jo et nytt tannlegebesøk i dag, da. Med ny antibiotikaklut i krateret. Bare dritt hele greia. Ny time på mandag.

Men drekka ska je åkke som! Gjett om jeg gleder meg??

Så uheldig du er med den tanna, da! Det er fortsatt betent, forstår jeg...

Det blir vel ufrivillig slankekur dette?

Har tannlegen begynt å fikse på den skadde jekselen enda? Og har du fått klaget på ham til noen?

Jeg har sendt nytt bilde nå - har det kommet vel frem?

Er det ulvinne med eller uten fårikål?

Gidder du å legge ut linken til øyegalleriet? Jeg vet at jeg har spurt om det før, men jeg lagret den ikke.

På forhånd takk for bryderiet.

Så uheldig du er med den tanna, da! Det er fortsatt betent, forstår jeg...

Det blir vel ufrivillig slankekur dette?

Har tannlegen begynt å fikse på den skadde jekselen enda? Og har du fått klaget på ham til noen?

Han skal begynne på fiksingen på mandag. Driver og sjekker litt med to tannleger nå - for å høre hva de mener om saken.

Får ikke svar før mandag morgen.

:-)

Er du klar for kvelden i morgen? Jeg må innom et pol og skaffe meg litt god vin...

Så det var her dere gjemte dere? hehe jeg fant det ut tilslutt ;-P

Og jeg er atter fullt oppdatert, hehe. *s*

Jeg har forøvrig ikke helt bestemt meg for om jeg skal sprette en av de mange flaskene vi tok med fra ferie, eller om jeg skal hente kartongen fra kjøkkenbenken når vi skal bli magiske imorgen. :)

*gruble*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...