annegunn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 ;-) Apropos denslags høyder, eller rettere mangle på sådanne: Solan Gundersen hadde jo ved hjelp av tabeller over gjennomsnittshøyden på den norske soldat, som viste en jevn stigning, regnet seg tilbake i tid og funnet ut at under slaget på Stiklestad var gjennomsnittsmannen ca 29 cm høy! ;-) Det finnes som kjent tre sorter løgn; hvit løgn, svart løgn og statistikk. Ekstrapolasjon, spesielt lineær, er farlige greier 0 Siter
morsan Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det finnes som kjent tre sorter løgn; hvit løgn, svart løgn og statistikk. Ekstrapolasjon, spesielt lineær, er farlige greier Kaci Kullman Five hadde også et bra utsagn, denne gangen om gjennomsnittsbetraktninger: Hvis man sitter med hodet i fryseren og føttene i stekeovnen, hjelper det ikke å si at man gjennomsnittlig sett har det lunka! ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 ;-) Apropos denslags høyder, eller rettere mangle på sådanne: Solan Gundersen hadde jo ved hjelp av tabeller over gjennomsnittshøyden på den norske soldat, som viste en jevn stigning, regnet seg tilbake i tid og funnet ut at under slaget på Stiklestad var gjennomsnittsmannen ca 29 cm høy! ;-) Så i forhold til gjennomsnittsmannen på den tid er jeg rene kjempen! 0 Siter
morsan Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Så i forhold til gjennomsnittsmannen på den tid er jeg rene kjempen! En amasone! ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Hvor stor mailboks har du a? tenkte jeg skulle sende inn -i alle fall ETT lår! Nå kan du bare sende inn et (eller flere) lår, nå er galleriet åpent Så kan du vise at du er sporty nok til å stille i dette galleriet også! 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Nå kan du bare sende inn et (eller flere) lår, nå er galleriet åpent Så kan du vise at du er sporty nok til å stille i dette galleriet også! Vil jo ikke ha sak på meg for å ha fått folk kvalme - jeg har utrolig stygge lår! .) vaffellår. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Vil jo ikke ha sak på meg for å ha fått folk kvalme - jeg har utrolig stygge lår! .) vaffellår. Siden det er et legg og lår galleri, så kan du sende leggene i stedet Du har vel neppe vaffel-legger? 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Siden det er et legg og lår galleri, så kan du sende leggene i stedet Du har vel neppe vaffel-legger? nei det er jo sant! hehe 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 nei det er jo sant! hehe Da regner jeg med deg! 0 Siter
Gyda Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det var raskt levert! Og så i full størrelse også, gitt... Oj, det var da flotte ben! ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Oj, det var da flotte ben! ) Takk skal du ha! Jeg trodde de var ganske vanlige, bruker ikke å få spesielle kommentarer på dem. Det er stumpen min jeg bruker å få komplimenter for, men den akter jeg ikke å legge ut bilder av, hehe. 0 Siter
Gyda Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Takk skal du ha! Jeg trodde de var ganske vanlige, bruker ikke å få spesielle kommentarer på dem. Det er stumpen min jeg bruker å få komplimenter for, men den akter jeg ikke å legge ut bilder av, hehe. Hehe. Den vurderingen støtter jeg deg i. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hehe. Den vurderingen støtter jeg deg i. :-) Er du klar for kvelden i morgen? Jeg må innom et pol og skaffe meg litt god vin... 0 Siter
Gyda Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 :-) Er du klar for kvelden i morgen? Jeg må innom et pol og skaffe meg litt god vin... Jeg har skapet "fullt". Mange typer å velge mellom, så drykken er ikke problemet her i gården. Ellers ble det jo et nytt tannlegebesøk i dag, da. Med ny antibiotikaklut i krateret. Bare dritt hele greia. Ny time på mandag. Men drekka ska je åkke som! Gjett om jeg gleder meg?? 0 Siter
Gyda Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 :-) Er du klar for kvelden i morgen? Jeg må innom et pol og skaffe meg litt god vin... Kjøp treliter! ;o)) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Kjøp treliter! ;o)) Det er planen! Jeg har tenkt å kjøpe Riesling hvitvin. Har hatt en treliter av den før og var veldig fornøyd 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg har skapet "fullt". Mange typer å velge mellom, så drykken er ikke problemet her i gården. Ellers ble det jo et nytt tannlegebesøk i dag, da. Med ny antibiotikaklut i krateret. Bare dritt hele greia. Ny time på mandag. Men drekka ska je åkke som! Gjett om jeg gleder meg?? Så uheldig du er med den tanna, da! Det er fortsatt betent, forstår jeg... Det blir vel ufrivillig slankekur dette? Har tannlegen begynt å fikse på den skadde jekselen enda? Og har du fått klaget på ham til noen? 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg har sendt nytt bilde nå - har det kommet vel frem? Er det ulvinne med eller uten fårikål? Gidder du å legge ut linken til øyegalleriet? Jeg vet at jeg har spurt om det før, men jeg lagret den ikke. På forhånd takk for bryderiet. 0 Siter
Gyda Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Så uheldig du er med den tanna, da! Det er fortsatt betent, forstår jeg... Det blir vel ufrivillig slankekur dette? Har tannlegen begynt å fikse på den skadde jekselen enda? Og har du fått klaget på ham til noen? Han skal begynne på fiksingen på mandag. Driver og sjekker litt med to tannleger nå - for å høre hva de mener om saken. Får ikke svar før mandag morgen. 0 Siter
amber sun Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 :-) Er du klar for kvelden i morgen? Jeg må innom et pol og skaffe meg litt god vin... Så det var her dere gjemte dere? hehe jeg fant det ut tilslutt ;-P Og jeg er atter fullt oppdatert, hehe. *s* Jeg har forøvrig ikke helt bestemt meg for om jeg skal sprette en av de mange flaskene vi tok med fra ferie, eller om jeg skal hente kartongen fra kjøkkenbenken når vi skal bli magiske imorgen. *gruble* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.