Line Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hvordan vil dere forklare det? Jeg vet hva det betyr, har mange synonymer til det, men hvordan i all verden skal man forklare det? 0 Siter
Gjest tandoori Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det motsatte av statisk, kanskje? 0 Siter
Line Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Det motsatte av statisk, kanskje? Vet da søren... det er i forbindelse med en innlevering på skolen, hvor jeg skal skrive om aktivitet. Hva vil det si at en er i aktivitet... sikkert noe om hensikter, fordeler og sånt.. Synes det er vanskelig, men det ble til at jeg kopierte noe jeg fant på nettet... har ikke tid til å sitte med samme oppgaven altfor lenge, for hele greia skal inn i morgen, jeg er halvveis bare, og skal på nattevakt i natt... :-/ 0 Siter
favn Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det er enklere hvis du presiserer i hvilken kontekst du tenker begrepet brukt i. Aktivitet er en tilstand initiert av noen, det er et subjekt som handler (eller gjør noe om man vil). Ellers kan man jo enkelt operere med begrepsparet aktivitet-passivitet. Passivitet er å forholde seg rolig og ikke-handlende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.