Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Synes det er skremmende å lese deres anbefalinger om å la seg hiv teste, om man er i en usikker situasjon. Hva kan man definere som en usikker situasjon? Jeg har hatt sex med flere, altså tidligere kjærester, men aldri med ukjente menn. Er det nødvendig å la seg hiv teste etter vært forhold som tar slutt? Er det nødvendig for meg å la meg hiv teste av den grunn? Ingen av mine tidligere kjærester har vært sprøytenarkomane, uteliggere, biseksuelle eller utenlandske. Jeg regner med at de fleste av landets innbyggere over en viss alder har hatt usikker sex med sin partner (i allefall når man har vært sammen over en lengre periode). Er det da grunn til å få panikk, oppsøke lege og be om en hiv-test? Håper på raskt svar! Hilsen fortvila jente på 21..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206145-hiv/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest anonym412

Det skader ikke å la seg HIV-teste mellom hver partner, og eventuelt la nye partnere bli testet før man har ubeskyttet sex, da er du iallefall sikker på å ikke bli smittet med noe... Husk at man ikke kan se på en person om han/hun er smittet eller ikke! Man vet aldri om vedkommende kan ha hatt ubeskyttet samleie med noen innenfor "risikogruppen" før din tid! Men stort sett så går det jo bra...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206145-hiv/#findComment-1501341
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...